Adsense

Isnin, 2 Januari 2012

Celebrity News

Celebrity News


Facebook Chef Wan Tidak Jadi Tutup

Posted: 02 Jan 2012 08:37 AM PST

Nampaknya Datuk Chef Wan Tak jadi CLOSED ACCOUNT FACEBOOK beliau kerana ramai peminat dan penyokong tidak mengizinkan. Bagi ZoOM walaupun tak memihak mana-mana pihak masalah tidak akan selesai sekalipun menutup akaun Facebook.

Dan berikut komen Datuk Chef Wan kita mengenai "Statement" mengenai akaun Facebook beliau yang sebelum ini dikatakan ingin di CLOSED, namun kini berubah kerana faktor-faktor yang tidak dapat dielakkan :
"Apabila difikirkan kembali saya tidak perlu melayan golongan yang cuba memburuk-burukkan saya di Facebook kerana apa yang penting masih ramai peminat yang sentiasa berdiri di belakang saya," ujarnya.
"Saya berkorban untuk semua peminat yang mahu saya terus aktif di sini (Facebook) dan keputusan ini dibuat kerana tidak sampai hati hendak menghampakan mereka dan saya sayangkan semua peminat saya," ujarnya pada entri tersebut.


ZoOM : Tahniah kerana tidak menghampakan harapan peminat dan penyokong Datuk :), Apa Pula Kata Anda di ZoOMartis & Facebook Fan



Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Gambar Perkahwinan Sherry Dan Ash Vokalis Kumpulan Gabba Gabba

Posted: 02 Jan 2012 12:40 AM PST


Setelah 6 bulan menjalinkan cinta bersama, pasangan ini mengambil keputusan untuk membina mahligai indah yang mereka bina bersama. Akhirnya Ash atau nama sebenar Tengku Shafiz-Rullah Tengku Mohd Shahid akhirnya disatukan di Masjid Madrasah Islahiyah Addniyah, Taman Ibukota Kuala Lumpur.


Dan berikut beberapa gambar untuk tatapan anda :






Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!