Adsense

Jumaat, 18 November 2011

macam macam hiburan terkini

macam macam hiburan terkini


Qalisha Tidak Mahu Dibayangi Kim Kardashian

Posted: 17 Nov 2011 08:19 PM PST


PETALING JAYA: Penyanyi baru, Noor Qalisha Ahmad atau nama komersialnya, Qalisha Ray tidak mahu kerjaya nyanyiannya dibayangi bintang Hollywood, Kim Kardashian, hanya disebabkan memiliki wajah seiras wanita itu.

Bagaimanapun Qalisha, 20, tetap menghargai pandangan peminat yang melihatnya mempunyai persamaan rupa paras bintang realiti TV tersebut.

Menurut penyanyi lagu Satu Januari itu, dia lebih senang jika dikenali dengan bakatnya dalam bidang nyanyian.


Kim Kardashian
"Secara jujurnya, saya tidak pula merasakan diri kelihatan seperti Kim namun tetap menghormati pendapat peminat yang melihat kami mempunyai sedikit persamaan.

"Mungkin hanya kebetulan dan ia terpulang kepada mereka untuk memberikan pendapat," katanya ketika dihubungi mStar Online.

Nama Qalisha mula dikenali di dalam industri hiburan setelah melancarkan mini album bertajuk Qalisha beberapa bulan lalu dan sering dikatakan mempunyai wajah seiras Kim oleh majalah-majalah fesyen tempatan.

Qalisha yang dicungkil bakat nyanyiannya oleh komposer dan penyanyi terkenal, Ajai, juga gembira kerana menerima respons yang baik daripada peminat selepas pelancaran albumnya.

"Saya bersyukur kerana selepas melancarkan album, saya menerima tawaran untuk membuat persembahan di Persidangan Majlis Raja-Raja ke-225 bersama penyayi Jay Jay dan beberapa persembahan lain," katanya yang juga boleh menyanyikan lagu dalam bahasa Arab.

Gadis berdarah kacukan Arab itu menganggap peluang membuat persembahan di Istana Negara sebagai satu penghormatan untuk dirinya yang masih baru dalam industri seni suara.


google: qalisha ray, qalisha ray blog, qalisha ray twitter, qalisha ray facebook, qalisha ray myspace, qalisha ray seksi, qalisha ray hot, qalisha ray putih, buah dada qalisha ray, gambar terkini terbaru qalisha ray, profile qalisha ray, bio qalisha ray, qalisha ray bio, terkini terbaru qalisha ray, album terbaru qalisha ray, single qalisha ray, skandal qalisha ray, download album qalisha ray, mp3 album download qalisha ray

NeelofaTumpu Filem & Pengacaraan

Posted: 17 Nov 2011 08:18 PM PST


KUALA LUMPUR: Pelakon jelita Noor Neelofa Mohd Noor atau Neelofa mengakui tidak dapat mengambil tawaran drama bagi menumpukan perhatian kepada lakonan filem dan pengacaraan.

Kata Neelofa, ia berikutan kesibukan dan komitmennya kepada beberapa buah filem dan menjadi penyampai bagi dua buah program televisyen.

"Bukan saya menolak untuk berlakon drama tetapi memberi komitmen kepada filem dan tanggungjawab baru sebagai penyampai program.

"Tapi jika ada tawaran drama yang baik dan mempunyai skrip yang kuat saya akan mempertimbangkannya," ujarnya pengacara program Nona musim akan datang.

Dalam pada itu, dia berkata pembabitan awal dalam drama sebelum ini bagi memberitahu khalayak tentang kehadiran dalam industri ini.

"Saya ambil beberapa tawaran drama sebelum ini kerana ingin memberitahu penonton bahawa saya boleh berlakon dan bakal berada di industri ini.

"Saya tidak mahu mereka mempertikaikan bakat saya kerana gosip-gosip yang keluar terlebih dahulu sebelum filem saya," katanya ketika ditemui pada majlis pelancaran filem Azura, di sini, Rabu.

Bagaimanapun, Neelofa kini dalam proses perbincangan untuk menjayakan sebuah drama bersama pengarah terkenal Erma Fatimah.

"Saya ada berbincang dengan Erma Fatimah untuk bekerjasama berlakon dalam sebuah drama dan kini masih lagi dalam peringkat awal," katanya.

Dalam perkembangan lain, Neelofa telah membintangi beberapa buah filem yang bakal ditayangkan tahun depan antaranya Azura 2012, Hantu kapcai, Lemak Kampung Santan, Saya Amat Mencintaimu (SAM) dan Taiko

Isteri Belum Mengandung, Zed Zaidi Serah Pada Tuhan

Posted: 17 Nov 2011 08:17 PM PST


KUALA LUMPUR: Pelakon Zed Zaidi menjelaskan dia dan isterinya, Natalia Mustafa Kamal masih belum hamil dan menganggap rezeki masih belum memihak kepada mereka.

Zed atau nama sebenarnya Rozaidi Abdul Jamil, 31, memberitahu dia dan isterinya tidak mahu berasa tertekan dengan soal itu dan menyerahkan kepada Allah.

"Belum rezeki lagi tetapi kami tidak menolak jika dikurniakan anak dalam masa terdekat kerana kami tidak merancang," ujarnya ketika ditemui mStar Online di sini, Selasa.

Zed dan Natalia, 28, berkahwin pada 29 April lalu selepas berkenalan melalui laman sosial Facebook pada tahun 2008.

Dalam pada itu, Zed memberitahu kephidupannya kini lebih tersusun selepas berkahwin dan lebih fokus terhadap kerja-kerja yang dilakukan.

Ujarnya, dia lebih tenang dalam melakukan kerja-kerja seharian kerana telah dijaga dengan baik oleh isterinya.

"Saya lebih fokus dalam melakukan kerja kerana mempunyai seorang isteri yang pandai menguruskan rumah tangga dan mengambil berat," katanya.

Miera Liyana tak cemburu dengan neelofa

Posted: 17 Nov 2011 08:16 PM PST


KUALA LUMPUR: Pelakon Miera Liyana yang kini hangat bercinta dengan aktor kacak Shahz Jazle menafikan kehadirannya di pelancaran filem Azura adalah kerana cemburu kepada pelakon wanita filem tersebut Neelofa.

Kata Miera, dia hadir adalah bagi memberi sokongan terhadap filem pertama kekasihnya itu dan bukan kerana faktor cemburu.

"Shahz yang ajak saya datang ke majlis ini dan minta saya beri sokongan kepada filem pertamanya ini dan bukan kerana saya cemburu.

"Saya tahu sejauh mana hubungan dia dan Neelofa dan saya bukan seorang yang cemburu buta," katanya ketika ditemui mStar Online, di sini, Rabu.

Sebelum ini, ketika penggambaran filem Azura 2012, pasangan kekasih dalam filem ini iatu Shahz dan Neelofa pernah tersebar.

Malah, Shahz mengakui hubungan antara dia dan Neelofa pernah rapat suatu ketika dahulu.

Sementara itu, bercerita tentang hubungan cinta mereka, Miera berkata dia belum membuat sebarang perancangan kearah itu.

"Saya sendiri terperanjat bila keluar cerita kami mahu bertunang, tapi kalau betul pun bukan dalam masa terdekat ini,

"Tapi mungkin juga tahun depan jika kedua-dua belah pihak bersedia, bagi saya tiada masalah untuk kahwin muda," katanya.

Pelakon Aishwarya Rai dapat bayi perempuan

Posted: 17 Nov 2011 08:15 PM PST


BINTANG Bollywood, Aishwarya Rai Bachchan, 38, telah selamat melahirkan seorang bayi perempuan pada Rabu.

Jurucakap produk L'Oreal itu dan suaminya pelakon Abhishek Bachchan, 35, menyambut kelahiran bayi mereka di Hospital Seven Hills, Mumbai.

Abhishek memberitahu mengenai berita kelahiran anak pertama mereka melalui laman Twitter dengan menulis: 'Bayi perempuan'.

Bapa mentua aktres itu, pelakon Amitabh Bachchan, 69, juga melahirkan rasa gembira dengan kelahiran cucunya itu melalui laman Twitter.

Aishwarya berkahwin dengan Abhishek pada tahun 2007 dinamakan sebagai salah seorang wanita paling cantik di dunia dengan memulakan karier lakonan pada pertengahan 90-an.