Adsense

Rabu, 9 November 2011

macam macam hiburan terkini

macam macam hiburan terkini


(18SX) Gambar Zarina Ann Joulie yang seksi dan berbaur lucah dalam majalah FHM indonesia.

Posted: 08 Nov 2011 08:08 PM PST

Elok artis Zarina Ann Joulie di penjara seumur hidup atau di buang daerah kat hulu hutan di malaysia. Memalukan.






Isu Gambar Cium: Amy Search Nasihat Nabila Jaga Tingkah Laku

Posted: 08 Nov 2011 06:16 PM PST

KUALA LUMPUR: Vokalis kumpulan Search, Suhaimi Abdul Rahman atau Amy berharap anaknya, Nabila Huda, 27, menjaga tingkah laku demi menjaga kerjayanya sebagai seorang pelakon.

Kata Amy, Nabila seharusnya lebih fokus dan jangan rosakkan apa yang telah dikecapinya hari ini dengan perkara-perkara yang boleh menjejaskan namanya dalam industri.

"Saya tidak tahu tentang gambar-gambar itu, tapi sebagai bapa saya berharap dia menjaga tingkah lakunya kerana dia seorang perempuan.

"Dia yang memilih untuk menjadi selebriti dan seharusnya dia menjaga kerjaya dan fokus dengan apa yang dia ada sekarang," katanya ketika ditemui pada majlis pelancaran single berjudul Simetri, di sini, Selasa.
Gambar Nabila yang dipetik daripada blog Ohbulan.

Amy diminta mengulas tentang laporan sebuah program hiburan yang menyiarkan beberapa keping gambar artis yang dipercayai milik Nabila Huda.

Gambar-gambar liar tersebut diambil ketika Nabila sedang berpesta di Pulau Tioman bersama seorang lelaki yang dikatakan teman lelakinya.

Bagaimanapun, Amy enggan mengulas lanjut perkara tersebut namun berharap Nabila sedar dan bertanggungjawab terhadap kesilapannya.

"Saya harap dia tidak melarikan diri daripada kesilapan yang telah dilakukan dan bertanggungjawab dengan apa yang telah berlaku," katanya.

Hazama Tak Tumpang Populariti Amy (Search), Faizal Tahir

Posted: 08 Nov 2011 06:15 PM PST

KUALA LUMPUR: Juara Akademi Fantasia 9, Hazama menganggap kolaborasi single terbaru Simetri bersama Amy Search serta petikan gitar dari penyanyi Faizal Tahir bukan untuk menumpang populariti mereka.

Kata Hazama, kerjasama antara mereka adalah untuk memberi kelainan dan mengembangkan lagi industri muzik tempatan.

"Saya tidak kisah kalau ada yang kata saya ingin menumpang populariti Amy dan Faizal Tahir kerana memang mereka artis yang mempunyai pengaruh di Malaysia.

"Namun tujuan utama adalah mencari kelainan dan mengembangkan dan mewarnakan lagi industri ini," katanya ketika ditemui pada majlis pelancaran single Simetri, di sini, Selasa.

Lagu ciptaan Audi Mok ini akan mula disiarkan di stesen radio mulai hari ini (Rabu).

Tambah Hazama, dia sangat teruja dapat bergandingan dengan nama-nama besar untuk menyiapkan single terbarunya ini.

"Ini merupakan projek ynag sangat saya suka dan tidak akan saya lupakan sampai bila-bila.

"Kedua-dua mereka banyak memberi tunjuk ajar kepada saya," katanya.

Sementara itu, menurut Amy, lagu ini mempunyai keistimewaan tersendiri kerana menggambarkan dua generasi yang mempunyai hala tuju yang sama.

"Saya sangat gembira dapat berkoloborasi dengan penyanyi baru seperti Hazama, bagi saya dia menyanyikan lagu ini dengan baik cara dia sendiri.

"Biarpun lagu ini lari dari genre muzik yang saya bawa, tapi ia dapat mewarnai muzik tempatan," kata Amy.

Beto Kusyairy Selesa Pegang Watak Romantik

Posted: 08 Nov 2011 06:14 PM PST

PETALING JAYA: Pelakon berbakat besar, Beto Kusyairy selesa melakonkan watak berunsurkan romantik dan komedi walaupun dirinya sering kali mendapat peranan antagonis dalam sesebuah filem atau drama.

Beto berkata, walaupun berasa selesa melakonkan watak antagonis, dia menganggap karektor berunsurkan romantik adalah satu cabaran buat dirinya dalam menjadi seorang pelakon berkebolehan.

"Mungkin pada pandangan sesetengah individu melakonkan watak komedi dan romantik adalah lebih senang berbanding peranan antagonis.

"Tetapi ia sebenarnya mempunyai cabaran tersendiri," ujarnya ketika ditemui pada majlis tamat penggambaran filem Istanbul Aku Datang di sini, minggu lalu.

Ujarnya, peranannya di dalam filem tersebut memerlukan dia bermain dengan emosi menambahkan cabaran buatnya tetapi mendapat sokongan daripada pelakon lain dan pengarah filem itu, Bernard Chauly.

"Pada awalnya saya mengambil masa untuk menyesuaikan diri dengan watak berkenaan tetapi mula selesa apabila pengarah memberikan kelas latihan sebagai persediaan," katanya.

Di samping itu, Beto memberitahu dia juga turut mendapat tunjuk ajar daripada Lisa Surihani untuk menjiwai wataknya dalam filem tersebut.

"Lisa adalah seorang pelakon yang bagus dan saya sendiri banyak belajar pelbagai perkara daripadanya sepanjang penggambaran di Turki," ujarnya.

Dalam pada itu, Beto memberitahu selain Istanbul Aku Datang yang menggandingkannya bersama Lisa Surihanyi, Aizat dan Tomok, dia juga bakal muncul dengan beberapa buah filem seperti Jiwa Taiko, Jalan Pintas, Chow Kit dan sebuah drama berjudul Selagi Ada Cinta pada tahun hadapan.

google: beto kusyairy, beto kusyairy profile, beto kusyairy facebook, beto kusyairy blog, beto kusyairy twitter, beto kusyairy myspace, beto kusyairy 2011, gambar terbaru terkini beto kusyairy, beto kusyairy dan isteri, beto kusyairy bujang, beto kusyairy seksi, beto kusyairy hot, beto kusyairy terbaru, drama beto kusyairy, drama beto kusyairy, pelakon beto kusyairy

Gemar Tonton Filem Korea, Rafidah Dapat Ilham Hasilkan Skrip

Posted: 08 Nov 2011 06:13 PM PST

PETALING JAYA: Bekas pengacara program 3R, Rafidah Abdullah memberitahu dirinya gemar menonton filem dan drama Korea kerana merasakan jalan ceritanya berbeza dan menarik.

Rafidah berkata, kegemarannya menonton filem dan drama dari negara itu juga telah memberikan ilham untuk dia menghasilkan sebuah filem cinta romantik komedi sebagai latar utama.

"Saya menghasilkan skrip Istanbul Aku Datang berinspirasikan daripada filem Korea tetapi idea untuk filem ini adalah original dan bukannya meniru mana-mana filem sedia ada.

"Saya mendapat ilham menulis skrip filem tersebut ketika bercuti ke Turki pada Januari lalu dan tertarik dengan keindahan Turki yang sesuai dijadikan latar untuk filem," ujarnya.

Rafidah ditemui pada majlis tamat penggambaran filem tersebut di sini, minggu lalu.

Rafidah berkata, semasa di Turki dia telah membuat beberapa draf awal untuk skrip filem itu berdasarkan senario disana dan mengambil masa hampir lima bulan untuk menyiapkan sepenuhnya skrip.

Dalam pada itu, Rafidah gembira dengan pemilihan Lisa Surihani, Beto Kusyairi, Tomok dan Aizat Amdan sebagai peneraju utama filem ini dan yakin hasilnya akan memuaskan dibawah arahan Bernard Chauly.

"Walaupun masih belum melihat hasil filem ini sepenuhnya tetapi saya yakin semua pelakon dan tenaga produksi terutamanya Bernard telah melakukan yang terbaik.

"Selain itu, saya juga teruja untuk melihat lakonan Tomok dan Aizat yang pertama kali muncul dalam filem," katanya.