Nuffnang

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Keperawanan Gadis 19 Tahun Dijual Seharga 15 ribu dollar Australia

Posted: 09 Nov 2011 09:00 PM PST


TRIBUNNEWS.COM - Sebuah kelab perempuan panggilan Australia, menawarkan keperawanan seorang gadis remaja senilai 15 ribu dollar Australia . Demikian dilapor The Daily Telegraph , Rabu (9/11/2011).

Sebuah siasatan yang dilakukan lembaga konsultan bisnis seks,Brothel Busters, menemukan data bahawa MyOutCall Australia menawarkan keperawanan seorang pelajar dari China berumur 19 tahun dengan 15 ribu dollar.

Brothel Busters juga menemukan fakta, kelab itu memeinta bayaran 2.000 dollar Australia sebagai wang muka untuk mendapatkan layanan sang gadis yang disebut sedang belajar di Sydney University.

Seorang manager di MyOutCall yang dikenali sebagai Duncan mengatakan bahawa ini tawaran yang tulus. "Ini sesuatu hal yang biasa di Sydney," sembari menyatakan sudah ada dua peminat yang menginginkan keperawanan gadis itu.

Mengetahui itu, juru cakap Family Association sekaligus ketua penyiasat, Tim Cannon,menyatakan jika ini mengembalikan manusia ke zaman perbudakan. "Ini jelas merosak masyarakat dan juga masalah kemanusiaan," katanya.

Hot..aksi ghairah penyanyi Hong Kong diatas pentas

Posted: 09 Nov 2011 08:00 PM PST














Aksi-aksi mereka kadang-kadang mengalahkan artis Hollywood..
pakaian jangan cakap...

Inilah Gadis Kembar yang akan Genap Berusia 11 Tahun pada 11.11.11

Posted: 09 Nov 2011 07:00 PM PST

Pada Jumaat 11 November 2011 esok, akan menjadi salah satu hari dan tarikh istimewa yang hanya terjadi setiap 100 tahun sekali. Dimana angka pada jam dan tarikh akan menjadi palindrom sempurna, dibaca sama dari depan mahupun belakang.

Namun untuk gadis kembar Betsy dan Katie Overman, dari Madison, Wisconsin, Amerika., Angka 11.11.11 bahkan akan menjadi lebih istimewa sebab keduanya akan merayakan ulang tahun mereka yang ke-11.

Bahkan untuk merayakan hari istimewa ini mak ciknya memberikan mereka hadiah yang unik iaitu sebuah beg berisi 11 kantong, yang masing-masing memiliki 11 hadiah kecil.

"Di sekolah nanti, kami akan tinggal selama 11 minit, Atau mereka mungkin menghitung mundur pada jam sekolah untuk 11 minit setelah pukul 11," tutur keduanya.

Kedua kembar yang terpisah 17 minit saat dilahirkan pada Sabtu, 11 November 2000 ini, telah dianggap sebagai 'anak mesias' oleh Corduroy Appreciation Club, yang mengakui bahwa 11.11.11 adalah tanggal yang paling keramat.

Tapi hari Jumaat nanti juga memiliki erti bagi banyak orang lain. Kerana hari tersebut juga diperingati sebagai Hari gencatan senjataya dirayakan di seluruh dunia, hari spiritual bagi mereka yang percaya jumlah 11 memiliki kekuatan mistis, dan mungkin dirayakan oleh sebahagian orang sebagai akhir dunia m, menurut beberapa forum 'nubuat' di web.

Selain diatas, tarikh istimewa ini akan menjadi hari yang sibuk kerana banyaknya pasangan yang memilih tarikh 11.11.11 untuk melangsungkan pernikahan mereka.

Sumber : dailymail

Ditangkap kerana upload gambar kereta curi ke Facebook

Posted: 09 Nov 2011 06:00 PM PST

KEEGAN bergaya di depan sebuah daripada kereta yang dicurinya.

GAMBAR Wilhelm bersama kenderaan seorang mangsa yang dicurinya menjerat diri sendiri.

LONDON: Dua pencuri dipenjarakan selepas memuat naik gambar mereka dalam Facebook bersama kereta yang dikebas.

Damon Keegan, 20, dan Aaron Wilhelm, 18, melakukan beberapa kecurian dengan mensasarkan kenderaan mewah di bandar raya Manchester.


Bagaimanapun, kegiatan mereka terbongkar apabila gambar yang menjadi bukti jenayah dilakukan mereka dan maklumat yang mengaitkan mereka dengan kecurian itu ditemui polis.


Pasangan itu ditahan Krismas tahun lalu selepas dikaitkan dengan tapak kaki yang ditinggalkan di permukaan bersalji dalam satu kejadian pecah rumah.


Namun ketika diikat jamin, mereka masih melakukan jenayah, mengambil gambar kereta yang dicuri oleh mereka.


Polis mendapat maklumat selepas mangsa kecurian menunjukkan mereka mengenai laman Facebook Wilhelm.



Wilhelm mengubah gambar profil dirinya dengan imej menunjukkan dia bergaya di hadapan kereta mangsa yang dicuri.


Daripada imej yang ditemui polis daripada telefon bimbit dan Facebook menyebabkan mereka turut dikaitkan dengan kehilangan kereta di beberapa kediaman di kawasan berkenaan antara Februari dan Mei tahun lalu.


Kenderaan itu termasuk Mercedes, tiga kenderaan iaitu Audi, sebuah Volkswagen Scirocco dan Renault Clio dengan jumlah 200,000 pound (RM1 juta).


Maklumat yang dihantar kepada Keegan di Facebook menunjukkan dia mencuri kereta untuk dijual semula.


Keegan dan Wilhelm yang tidak mempunyai alamat tetap mengakui melakukan lapan perbuatan jenayah termasuk tiga pecah rumah, tiga dakwaan menjual barang curi dan dua kes curi.


Keegan yang sebelum ini disabitkan dengan sembilan kesalahan lampau dihantar ke institusi pemulihan belia selama 50 bulan, manakala Wilhelm yang disabitkan dengan 10 kesalahan sebelum ini akan dipenjarakan selama 40 bulan.


Timbalan Komisioner polis, Paul Jackson berkata: "Keegan dan Wilhelm menyusahkan ramai orang dan melakukan banyak insiden pecah rumah dan mencuri kereta dalam tempoh singkat yang berjumlah RM1 juta.


"Mereka percaya mereka boleh lari dengan jenayah yang dilakukan dan begitu sombong untuk memuat naik gambar mereka bergaya dengan kenderaan curi di Facebook.


Bagaimanapun, sebenarnya mereka hanya menunggu masa ditangkap dan diadili," katanya.

sumber : myMetro

Datuk VIP guna patung tanah kubur untuk tewaskan saingan perniagaan

Posted: 09 Nov 2011 05:00 PM PST

JOHOR BAHRU: Dengan matlamat mahu menewaskan saingan dalam perniagaan, ada usahawan bertaraf VIP menggadai akidah apabila menggunakan ilmu sihir 'bersenjatakan' patung diperbuat daripada tanah kubur yang dibeli daripada bomoh dengan harga RM1,000 hingga RM2,000.

Patung sihir yang dikafan dan diikat dengan benang itu dikatakan mempunyai kuasa untuk 'menghilangkan' sesebuah premis daripada pandangan orang ramai jika objek terbabit diletak atau ditanam di dalam kawasan premis.

Taktik kotor dalam perniagaan itu didedahkan seorang usahawan yang hanya mahu dikenali sebagai Datuk Ahmad, 55, selepas dia menjadi mangsa pesaingnya yang menggunakan patung sihir terbabit.

Ahmad yang terbabit perniagaan herba sejak 20 tahun lalu berkata, dia tidak menyangka pesaingnya yang turut bergelar Datuk bertindak sejauh itu hanya kerana ingin menjatuhkan perniagaannya.



"Segala-galanya bermula apabila saya mahu mengembangkan perniagaan dengan menyewa sebuah premis di bandar raya ini sejak sebulan lalu.


"Pada jam 4.30 petang kelmarin, seorang rakan usahawan bergelar Datuk menghubungi saya dan memberitahu ada kejutan menanti saya di depan pintu kedai sebelum dia memutuskan panggilan secara tiba-tiba," katanya.

sumber : myMetro

Sungguh Aneh, Gula-gula ini Sengaja Dibuat Mengandung Virus Cacar Air

Posted: 09 Nov 2011 04:30 PM PST

Mengalami cacar air di masa dewasa memang menyiksa. Selain memerlukan penyembuhan lebih lama, infeksi cacar di masa dewasa juga berpotensi meninggalkan bekas di kulit yang sulit hilang.

Tak hairan jika banyak orang suka terkena cacar air saat kecil dibandingkan ketika sudah dewasa. Sebab, mereka yang sudah pernah mengalami cacar air di masa kecil umumnya akan memiliki imuniti terhadap virus cacar air, sehingga risiko terkena kembali sangat kecil.

Namun, kelakar itu agaknya ditanggapi serius oleh Wendy Werkit, seorang warga asal Nashville, Amerika Syarikat. Werkit sengaja menciptakan gula-gula yang terpapar virus untuk para orangtua yang menghendaki anaknya segera mengalami cacar air di usia dini.

Ia mengatakan, terinspirasi menjual produk tersebut kerana melihat sejumlah orangtua frustasi melihat anaknya tak kunjung mengalami cacar air. "Mereka kesulitan membuat anaknya cacar air dengan cara normal," katanya kepada stesen televisyen lokal, seperti dikutip dari Telegraph.

Menempatkan iklan produknya di Facebook, wanita itu menjajakan dagangannya seharga US$50 melalui transaksi online PayPal. Ia menekankan niatnya untuk membantu anak-anak 'menjemput' virus itu segera, kerana jika mengalaminya di usia dewasa lebih berbahaya.

Jerry Martin, jaksa untuk distrik tengah Tennessee, mengutuk perdagangan tersebut. Ia mengatakan bahawa itu adalah kejahatan federal dengan mengirim penyakit atau virus lintas negara.

"Jika Anda terlibat dalam praktik semacam ini, Anda tidak hanya berpotensi membuat orang tak bersalah terpapar virus berbahaya dan tertular penyakit, tapi Anda juga berpotensi terancam tuntutan jenayah " katanya. "Cara itu haram."

Foto seksi gadis James Bond Terbaru

Posted: 09 Nov 2011 10:01 AM PST

Cantik dengan bodi nan seksi. Itu adalah dua hal yang selalu melekat dengan image gadis Bond. Kini, artis asal Perancis, Bérénice Marlohe, disebut-sebut sebagai gadis Bond terbaru.

Dikutip dari laman People, Sabtu, 5 November 2011, pengumuman itu diungkapkan saat jumpa press untuk filem terbaru James Bond,Skyfall. Skyfall merupakan filem James Bond yang ke-23.

Seperti diwartakan BBC, agen 007 terbaru itu masih dibintangi oleh Daniel Craig untuk ketiga kalinya. Skyfall akan diarah oleh Sam Mendes, yang memenangkan Oscar di tahun 1999 untuk filem American Beauty.

Mendes mengatakan jalan cerita agen rahsia itu akan mengambil tempat di London, China, Turki, dan Scotland. Filem itu akan menampilkan kesetiaan teruji Bond hingga M, kesuperiorannya, selama markas spionase M16 menghadapi sebuah serangan.

Menjadi gadis Bond, Marlohe akan bergabung dengan sederetan artis cantik lainnya, seperti Halle Berry, Eva Green, Teri Hatcher, dan Denise Richards, yang juga tercatat berperanan sebagai gadis Bond.

Lalu, karakter seperti apa yang akan ia perankan? "Saya akan bermain sebagai Severine, seorang gadis yang misterius dan glamour," katanya.

Filem ini akan bertabur bintang-bintang asal negara Eropah. Selain Marlohe yang berasal dari Perancis, artis Naomie Harris asal Inggris pun akan berperanan sebagai seorang agen yang bernama Eve.



Wow..seksinya

Posted: 09 Nov 2011 09:30 AM PST



Kakak ni derita kerana payudaranya besar

Posted: 09 Nov 2011 08:45 AM PST

Meski memiliki suami dan dua anak yang sangat mencintainya, Jen agaknya masih menyimpan trauma masa remaja. Masih lekat dalam ingatan ketika orang-orang memanggilnya dengan sebutan 'Jen si payudara besar'. "Setiap saya jalan, semua pandangan mengarah ke dada saya, dan selalu menjadi bahan lawak," katanya kepada mirror.co.uk.

Saat sekolah rendah, Jen menjadi pelajar pertama yang mengenakan bra di kelasnya. Seiring bertambahnya usia, payudaranya berkembang melebihi ukuran normal. Ia bahkan harus memesan bra khusus, kerana semua yang ada di pasaran tak dapat menampung payudaranya.

Memasuki usia 20 tahun, Jen mulai berfikir melakukan operasi penyusutan volume payudara. Namun, doktor yang ia temui memintanya menunda hingga menikah dan memiliki anak. Sebab, operasi akan memengaruhi kemampuannya menyusui. "Saya menurut, katanya menyusui juga boleh membuat payudara menyusut, tapi nyatanya tidak," katanya.

Menikah dengan lelakiyang sangat mengagumi payudaranya, Jen melahirkan dua anak. Ia selalu berniat memberikan ir susu ibu eksklusif, namun selalu terhenti di tengah jalan. Jen tak tega melihat bayinya yang sering susah bernafas tertimpa payudaranya.

Keinginannya melakukan operasi memperkecil ukuran payudara kembali menguat. Terlebih, ia kerap merasakan sakit di area punggung. Ia juga susah tidur telentang kerana membuat nafasnya tersengal. Saat berjalan, ia juga harus sering duduk beristirahat kerana beban berlebih di area dadanya. Ia ingin memperkecil ke ukuran cup C atau D.

Kecil lebih sihat

Marisa Weiss, pakar onkologi sekaligus presiden dan pendiri breastcancer.org, mengatakan, "Payudara yang lebih besar akan lebih berat dan menempatkan tekanan pada tubuh. Ini mengubah postur seorang wanita dan menyebabkan leher sering tegang yang boleh membuat timbulnya sakit kepala."

Sementara kajian University of Wina menyebut, payudara besar terkadang kurang sensitif dibandingkan berukuran lebih kecil. "Payudara besar memiliki jaringan lemak lebih banyak daripada jaringan kelenjar yang merupakan bahagian paling sensitif," kata seorang seksologi Rachael Ross, MD, PhD seperti dikutip dari Shine.

"Dengan payudara yang lebih kecil, kelenjar lebih mudah untuk merangsang selama foreplay kerana mereka tidak berada di bawah lapisan lemak," Rachael menambahkan. Payudara kecil juga membuat wanita lebih leluasa menciptakan gerakan saat bercinta.

Lelaki 203 Kg Turunkan Berat Badan Kerana Tersepit di Kerusi Kereta

Posted: 09 Nov 2011 07:00 AM PST


Maidstone, Kent, Rasa malu mungkin dapat memotivasi orang untuk hidup lebih sihat. Seorang lelaki dengan berat 203 kg akhirnya mahu menurunkan setengah dari berat badannya setelah mendapatkan malu kerana punggungnya tersepit di kerusi kereta hingga harus membayar denda.

Brandon Mower (33 tahun) bersumpah akan menurunkan berat badannya setelah mengalami kejadian memalukan. Punggungnya yang besar terjebak selama 15 minit di kerusi kereta dan harus mengemis bantuan pada konduktor hingga akhirnya dikenakan biaya kerana perjalanan kereta yang tertunda.

5 tahun kemudian Brandon sudah berhasil menurunkan hampir setengah dari berat badannya. Dengan tinggi badan 193 cm kini berat badannya hanya 104 kg. Brandon kini bahkan menjadi seorang pelatih penurunan berat badan.

"Kerusi itu memiliki sandaran tangan yang fix dan punggungku terjebak disana. Aku terkejut, punggungku juga sangat besar. Aku tidak boleh keluar dan harus menghabiskan waktu 15 minit untuk membantuku keluar," kenang Brandon yang bekerja sebagai desainer grafik di Maidstone, Kent, seperti dilapor Mirror.co.uk, Rabu (9/11/2011).

Rasa malu duduk di kereta itu terjadi pada tahun 2005 dalam perjalanan dari Maidstone ke Bromley. Brandon mengakui bahawa saat itu ia sering makan di restoran junk food dan memesan semua yang ada di menu namun tetap merasa lapar.

Saat itu ia berhasil menurunkan berat badan 63,5 kg dalam 2 tahun dan mengikuti diet makan sihat serta memperbanyak latihan.

"Saya pergi ke pesta dia bulan lalu dan ibuku tak mengenaliku," ujar Brandon dengan senang melihat badannya yang ideal.


sumber : detikhealth.com

Di Inggris Murid Lari Sekolah, Orangtua Ditahan

Posted: 09 Nov 2011 06:00 AM PST

Lebih dari 11.000 orangtua di Inggris mendapatkan saman bahkan hukuman penjara kerana membiarkan anak mereka lari sekolah pada tahun lalu. Pemerintah Inggris masih menganggap hukuman ini terlalu ringan. Mereka berencana memperketat peraturan.

Dilapor laman The Guardian, Selasa 8 November 2011, terdapat 11.757 orangtua yang dihukum kerana ketidakhadiran anak mereka di sekolah. Angka ini meningkat dari tahun lalu di mana 11.188 orangtua dijatuhi hukuman serupa.

Sebanyak 25 orangtua di antaranya dihukum penjara, dengan tahanan terlama 90 hari. Sejumlah 9.000 orang ditahan bersalah dan dua pertiga di antaranya dijatuhi denda. Denda maksima untuk kejahatan ini adalah 850 poundsterling. Lebih dari 400 orangtua mendapatkan hukuman kerja sosial, dan 53 lainnya ditangguhkan hukumannya.

Jumlah orangtua yang dihukum akibat anak yang melarikan diri dari sekolah di Inggris dari tahun ke tahun bertambah jumlahnya. Pada tahun 2005, tercatat hanya 4.000 orangtua yang dihukum. Jumlah orangtua yang dipenjara konstan, sekitar 15 hingga 20an.

Menurut laporan Kementerian Pendidikan Inggris, lebih dari 450 ribu pelajar, atau sekitar 7 peratus dari populasi sekolah, lari pada musim gugur 2010 dan musim semi 2011.

Hukuman semacam ini tergolong berat, namun Menteri Pendidikan Inggris Michael Gove mengatakan masih perlu memperketat peraturan. Dia mengatakan hukuman yang sekarang masih "belum bertaring". Dendanya juga masih terlampau kecil.

"Denda untuk dikurangi dengan alasan pengeluaran orang dewasa untuk TV satelit, alkohol dan rokok. Kebanyakan mereka juga menghindari denda dan saman. Kita perlu mengkaji kembali peraturan di sekolah, polis, pengadilan dan pemerintahan, mengenai hal ini," kata Gove.

Sumber : dunia.vivanews.com

Auntie kedai kopi dengan dressing mautnya

Posted: 09 Nov 2011 05:00 AM PST








sumber : stomp.com.sg

STOMPer MagicMushroom saw a woman wearing a revealing outfit in a coffeeshop. She was not even a 'beer lady', said the STOMPer.

Wrote the STOMPer:

"Is she selling drinks or her body?

"Witnessed this 'auntie' in an extremely revealing dress selling drinks in a coffeeshop along Tampines Avenue 2.

"She's not even a beer lady. Crazy."

Pelik...Pemain Rugby Sasa Tiba-tiba Menjadi Gay Setelah Siuman (sedar) dari Serangan Stroke

Posted: 09 Nov 2011 04:00 AM PST

Seorang pemain rugby menderita stroke dalam sebuah kecelakaan saat berlatih di sebuah gym, dan menyedari dirinya adalah seorang gay setelah siuman.

Chris Birch (26), sebelumnya adalah seorang pekerja bank dan telah melamar kekasihnya sebelum ia mengalami kecelakaan di gym, saat lelaki asal Wales ini mencuba mengesankan teman-temannya dengan melakukan salto belakang yang membuat lehernya patah.

Chris kemudian dibawa ke hospital Royal Gwent di mana kekasih dan keluarganya yang cemas menunggu khabar darinya. Namun ia mengatakan: "Saya menjadi gay ketika terbangun dan sampai saat ini masih tidak berubah.'

Ini membuat keluarga, sang kekasih dan semua teman-temannya tercengang melihat perubahan dramatis terhadap keperibadiannya, terutama perubahan dalam hal seksualiti.

"Kedengarannya aneh, tapi ketika siuman saya segera merasa berbeza dari biasanya." ungkapnya sambil menambahkan ia tidak tertarik lagi pada wanita dan benar-benar menjadi seorang gay, dan berhasil menghilangkan 50 kg bobot tubuhnya..

"Aku belum pernah tertarik pada seorang lelaki sebelumnya, aku bahkan sebelumnya tidak pernah mempunyai seorangpun teman gay. Namun aku tidak peduli tentang masa lalu saya, atau siapa saya sebenarnya, kerana aku harus jujur ​​pada perasaan ini. " terang Chris yang saat ini sudah tidak lagi tertarik dengan olahraga selepas siuman dari stroke.


Chris kemudian memutuskan untuk berhenti dari pekerjaannya sebagai karyawan bank dan memilih untuk menjadi seorang penata rambut dan mulai berkasih dengan lelaki yang ia temui di sebuah kelab malam.


"Tiba-tiba, aku membenci segala sesuatu tentang kehidupan lamaku. Aku tidak lagi berjumpa dengan teman-teman, saya benci olahraga dan merasa bahawa pekerjaan saya sangat membosankan." tegas pria asal Ystrad Mynach, Wales selatan.

Dia menambahkan keluarganya berjuang untuk beradaptasi dengan perubahan identitinya yang mendadak ini, sehingga ia memutuskan untuk pindah dari rumah, dan sekarang tinggal bersama kekasihnya Jack Powell (19), di salon tempat dia bekerja.

"Saya lebih bahagia sekarang dan tidak menyesali kecelakaan tersebut" kata Chris.

"Stroke dapat memiliki efek besar pada individu dan menyebabkan perubahan pada kepreibadian." terang Juru bicara Asosiasi Stroke Joe Korner.

"Selama pemulihan, otak membuat hubungan saraf baru yang dapat memicu hal-hal yang orang tidak sedari, seperti kelakuan bahasa atau mungkin seksualiti yang berbeza." tambahnya.

Sumber : dailymail

Kasut Converse Yang Cun

Posted: 09 Nov 2011 03:00 AM PST












Lelaki Telanjang Naik ke Pentas MTV Europe Music Awards

Posted: 09 Nov 2011 02:00 AM PST

TRIBUNNEWS.COM - Seorang lelaki telanjang naik ke atas pentas saat penganugerahan MTV Europe Music Awards di Belfast, Irlandia Utara, pada minggu lalu.

Insiden ini terjadi saat bintang siri Heroes, Hayden Panettiere naik membacakan penghargaan untuk Lagu Terbaik. Tiba-tiba, seorang lelaki tak dikenal naik, berlari, dan maju ke depan Hayden. Bintang kelahiran 21 Ogos 1989 ini terlihat terkejut dan menutup mulutnya.

"Oh Tuhan," katanya, dengan wajah merah. Meski demikian dara bernama lengkap Hayden Leslie Panettiere ini cuba tetap tenang dan menyambut sang lelaki serta memberikannya mikrofon.

Lelaki ini mengaku penggemar fanatik Panettiere dan kemudian artis ini mengundangnya untuk bertemu seseudah acara.

"Saya sangat suka. Anda tahu saya akan segera pergi dan kita akan bertemu sesudah acara," katanya, sambil menghilang. Insiden ini mengundang kritikan dan dugaan jika ini adalah rekayasa belaka.


Sumber: The Sun

Akibat gila tak bertempat,lelaki telanjang ini dibelasah orang ramai

Posted: 09 Nov 2011 01:00 AM PST

Pemuda Rusia yang berusia 24 tahun ini merasakan aksi gilanya yang terkinja-kinja diatas bumbung beberapa buah kenderaan penduduk sambil berbogel mungkin tidak menyakitkan hati. Namun dia salah. Gilanya tak bertempat. Gilanya yang menyusahkan ramai orang membuat pemilik kenderaan membelasah beliau sehingga lembik.






sumber : bestoneoffour.wordpress.com

Untuk buktikan payudaranya asli,isteri aktor ini sanggup jalani USG (ultra sound) di sebuah rancangan televisyen yang disaksikan penonton

Posted: 09 Nov 2011 12:30 AM PST

Courtney Stodden yang merupakan isteri dari aktor Doug Hutchison melakukan pembuktian melalui suatu acara televisyen jika payudaranya adalah asli bukan hasil operasi seperti yang difikir ramai orang. Courtney menjalani USG yang disiarkan televisyen dalam acara Dr Drew's Lifechangers, dan hasilnya payudaranya asli tanpa operasi.

Payudaranya yang besar dan dianggap tidak sepadan untuk tubuhnya yang kecil. Courtney pun dianggap mengoperasi payudaranya. Namun hasil USG berkata berbeza kerana payudaranya memang benar-benar asli dan natural, namun ada benjolan di bawah payudara Courtney yang belum jelas apa itu.

"Jika dia menjalani operasi plastik, kita akan mengetahuinya hari ini," terang Dr Diaz". "Saya sudah melihat, tidak ada (hasil operasi). Pisau tidak pernah menyentuh tubuh ini," sambung Dr Diaz yang disambut senyum suami Courtney, Doug.

article-0-0EABFFF700000578-39_634x405 - Copyarticle-0-0EABFFEF00000578-134_634x343 - Copyarticle-2058815-0EB5CD1E00000578-464_634x404article-0-0EAC1E5E00000578-661_634x335

Awek malang dibuka seluar dan diraba oleh pekerja sebuah kedai baju di Mall

Posted: 08 Nov 2011 11:00 PM PST

bukan awek ni tapi yang lain...
tekan spoiler dibawah untuk mengetahui awek yang malang ini




TEKAN UNTUK LIHAT AWEK MALANG INI:




Photobucket

Photobucket

bk-sorry buat lawak hari ini...kasi happy-happy sikit



Isteri hampeh habiskan duit yang diberi suami untuk bayar gigolo

Posted: 08 Nov 2011 10:30 PM PST

Bayangkan, hati suami mana yang tidak luka seperti di robek-robek bila menemukan isterinya sedang bermesraan dengan lelaki lain di sebuah bilik yang sengaja disewa untuk melampiaskan nafsu birahinya. Itulah yang dialami BO (48), ia menangkap isterinya RE (39) sedang tidur bersama selingkuhannya HC. Kemudian BO pun langsung melaporkaan apa yang dilihatnya ke Polis Jakarta Selatan.

Alangkah semakin bergejolaknya amarah sang suami, ketika bersama anggota Unit Perlindungan Perempuan dan Anak (PPA) Polis Jakarta Selatan, BO mendatangi bilik sewa di jalan Pedurenan,Pancoran pagi tadi. Di dalam bilik itu, BO mendapati sang isteri bersama selingkuhannya.

"Lelaki itu pakai seluar pendek, singlet. Sedangkan isteri saya telanjang bulat," kata BO di balai polis Jakarta Selatan, Selasa (8/11/2011). Sebenarnya sudah sejak tiga bulan lalu BO merasa curiga dengan tingkah laku isterinya. RE kerap kali pulang malam dalam keadaan mabuk. "Bila ditanya, ia tidak boleh menjawab, malah jadi bertengkar," ujar BO. Kecurigaan semakin kuat ketika pembantu dan pemandu BO, mengatakan pernah melihat RE bermesraan dengan HC.

"Pembantu saya pernah lihat mereka ciuman. Pemandu saya pernah disuruh hantar kasut ke rumah pemuda itu," ungkap BO. Semenjak isterinya berhubungan dengan HC yang diketahui sebagai gigolo kelas atas, wang bulanan yang diberikan suaminya selalu habis. Bahkan isterinya sering tak pulang ke rumah. "Wang bulanan Rp 50 juta habis. Sepertinya kasih gigolo itu," ucapnya.

Kini pintu maaf bagi sang istEri sudah tertutup, meskipun sudah dikurniakan tiga anak, BO tetap akan memenjarakan RE bersama selingkuhannya tersebut. Bahkan dalam waktu dekat ini BO merancang menceraikan istrinya. "Saya ingin ceraikan dia, biar proses hukum tetap berjalan," ujarnya.

Pantauan wartawan, hingga malam tadi, polis masih berada di rumah sewa yang dijadikan tempat RE dan HC bercumbu layaknya suami isteri untuk kepentingan penyiasatan. Juru cakap polis AKP Fitri mengakui kejadian tersebut. BO melaporkan RE dan HC dengan pasal 284 KUHP tentang Penzinaan. "Saat ini kita masih lakukan penyiasatan," katanya singkat. (ruanghati.com)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Komen