Adsense

Ahad, 20 November 2011

Himpunan Kisah Sensasi

Himpunan Kisah Sensasi


Miera Leyana sedia bergelar isteri

Posted: 19 Nov 2011 01:12 PM PST


Full content generated by Get Full RSS.

Demi Moore, Ashton Kutcher Bercerai

Posted: 18 Nov 2011 01:17 PM PST

LOS ANGELES: Aktres Demi Moore akhirnya membuat keputusan menfailkan penceraiannya dengan suami, Ashton Kutcher yang dikatakan curang.

Seperti dipetik Fox News, Demi memutuskan untuk mengakhiri perkahwinan yang mereka bina selama enam tahun itu dan menjalani kehidupan sendiri.

"Dengan penuh kesedihan dan berat hati, saya memutuskan untuk mengakhiri pernikahan saya dan Ashton selama enam tahun ini.

"Sebagai wanita, seorang ibu dan isteri, saya mempunyai maruah dan sumpah suci yang dipegang dan dengan semangat itu saya memilih untuk meneruskan hidup sendiri," katanya.

Dalam pada itu, Demi berkata dia akan menghabiskan masa bersama keluarganya dan meminta semua pihak tidak menganggunya buat masa ini.

"Saya meminta jasa baik semua pihak agar tidak menganggu saya buat seketika ini," tuturnya.

///mstar ///

Full content generated by Get Full RSS.