Adsense

Isnin, 3 Oktober 2011

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Gambar Pernikahan Nabil Raja Lawak dan Nazirah

Posted: 02 Oct 2011 05:48 PM PDT

nabil raja lawak nikahDengan hanya dua kali lafaz sahaja akhirnya Ahmad Nabil Bin Ahmad, atau lebih dikenali sebagai Nabil Raja Lawak telah sah menjadi suami kepada Nazirah Binti Ayub, dalam majlis akad nikah yang diadakan di Masjid Sultan Mizan, Putrajaya pada hari jumaat yang lalu sekitar jam 5 petang, sambil dikelilingi kaum keluarga daripada kedua-dua belah pihak..

Pada majlis pernikahan tu, Nazira menerima RM300 sebagai duit mas kahwin dan RM15,000 sebagai wang hantaran berserta sebentuk cincin berlian bernilai RM3,000. dan 7 dulang hantaran yang terdiri daripada tepak sirih, sebuah Blackberry Playbook, kasut Stuart Weitzman, set wangian Laura Mercier, set alat solekan dan senaskah tafsir Al-Quran.

Manakala Nabil pula menerima sembilan dulang hantaran balas yang terdiri daripada sebentuk cincin, coklat Godiva, sepasang kasut Tods, sebuah PlayStation 3, sebuah iPad, senaskah Al-Quran, tepak sirih, buah-buahan dan kek fonding.

Sementara menunggu gambar persandingan Nabil yang diadakan di i-City, Shah Alam, Selangor… apa kata kita layan dulu gambar di majlis pernikahan Nabil dan Nazira kat bawah ni….

nabil nikah

majlis pernikahan nabil

nabil dan nazira nikah

majlis pernikahan nabil dan nazira

nabil nikah dengan nazira

majlis pernikahan nabil

gambar nabil nikah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gambar perkahwinan 12 juta Norman Hakim dan Memey di Kuala Lumpur

Posted: 02 Oct 2011 02:42 PM PDT

perkahwinan norman dan memey 12 jutaPada malam 28 September yang lalu telah berlangsungnya majlis perkahwinan Norman Hakim dan Memey Suhaiza yang bernilai hampir RM12 juta yang diadakan di Crowne Plaza Mutiara Hotel, Kuala Lumpur.. Majlis perkahwinan yang dikatakan Wedding Of The Year tu bertemakan 'New York in Black & White' dan turut dimeriahkan lagi dengan kehadiran 200 orang tetamu yang terdiri daripada rakan-rakan artis dan wakil media sahaja..

Pada majlis resepsi yang bernilai jutaan ringgit tu, Memey telah mengayakan gaun pengantin rekaan Vera Wang dibeli khas dari Hong Kong… manakala kasut pula ditaja oleh pereka kasut terkenal, Jimmy Choo dan dihiasi dengan dua set rantai Rafflesia White South Sea Pearls dan Rafflesia Golden South Sea Pearls tajaan Rafflesia… Norman Hakim pula ditaja oleh Cosmopolitan dan Bohemian suit dari Lords Tailor.

kedua pengantin baru ni turut diserikan lagi dengan pengapit yang tidak kurang hebatnya.. Memey Suhaiza telah diapit oleh Miera Liyana, Julia Ziegler, Eina dan Fathia manakala Norman Hakim pula diapit oleh Afiq Muiz, Fizz Fairuz dan dua orang pelakon Indonesia Didi Riyadi dan Samuel Rizal..

Bagi sesiapa yang ingin melihat kesemua baju, barang kemas dan kek perkahwinan yang digunakan dalam majlis perkahwinan 12 juta Norman Hakim dan Memey Suhaiza ni, Korang boleh tengok di pameran Muzium Negara pada 26 November ni sampai lah 31 December 2011…

Tapi sebelum tu apa kata kita tengok dulu gambar-gambar semasa berlangsungnya majlis perkahwinan 12 juta Norman Hakim dan Memey Suhaiza kat bawah ni…

perkahwinan memey dan norman di kuala lumpur

perkahwinan norman dan memey di kuala lumpur

perkahwinan norman hakim dan memey suhaiza di kuala lumpur

perkahwinan memey suhaiza dan norman hakim di kuala lumpur

perkahwinan 12 juta norman dan memey

perkahwinan 12 juta memey dan norman

perkahwinan 12 juta norman hakim dan memey suhaiza

perkahwinan 12 juta memey suhaiza dan norman hakim

perkahwinan 12 juta norman hakim di kuala lumpur

perkahwinan 12 juta memey suhaiza di kuala lumpur

gambar norman hakim dan memey suhaiza kahwin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...