Adsense

Selasa, 11 Oktober 2011

Himpunan Kisah Sensasi

Himpunan Kisah Sensasi


Komen Mimifly mengenai SEKSI dan adegan PANAS filem KLIP 3GP

Posted: 10 Oct 2011 05:30 PM PDT


nuffnang_bid = "f1d2da164511835d8b2f4e70dae8ccd1"; // ]]>

298293 221210004597128 178045848913544 700247 5293481 n Komen Mimifly mengenai SEKSI dan adegan PANAS filem KLIP 3GP

Poster filem KLIP 3GP

Adegan panas

Mengenai filem terbaru, Klip 3GP, yang akan ditayangkan pada 13 Oktober ini, bukan Mimi sahaja yang membintangi filem tersebut.

Malah, Jojo dan Zydee turut memainkan peranan dalam kisah tentang video lucah yang disebarkan menerusi Internet.

"Ini merupakan filem pertama kami dan ia adalah satu pengalaman besar buat kami yang tidak tahu apa-apa tentang dunia perfileman dan lakonan.

"Lebih-lebih lagi watak saya sebagai Maya seorang wartawan yang menjadi mangsa ugutan seorang rakan berhubung satu rakaman hubungan sulit. Manakala Zydee dan Jojo pula merupakan dua rakan yang nakal di mana mereka suka 'skodeng' dan mengambil video-video lucah.

"Ya, terdapat beberapa adegan panas dalam filem ini, tetapi saya gembira kerana ONE telah memberikan komitmen 100 peratus dalam menjayakan Klip 3GP," katanya.

Mimi juga bersedia menerima kritikan daripada peminat-peminatnya lebih-lebih lagi jika mereka tidak sukakan watak yang dibawa.

"Dalam filem ini, saya telah berusaha sebaik mungkin untuk menjayakan watak Maya. Dan harus diakui, adegan-adegan panas semestinya akan menjadi perhatian dan kritikan banyak pihak.

"Tapi saya lebih rela dikecam seandainya lakonan saya benar-benar menjadi berbanding sekiranya saya dipanggil sebagai pelakon "kayu".

"Walaupun susah untuk menghayati watak, saya gembira dengan krew dan pelakon-pelakon lain yang memberikan tunjuk ajar lebih-lebih lagi Jojo dan Zydee," tuturnya.

///petikan mstar ///

Full content generated by Get Full RSS.