Adsense

Jumaat, 23 September 2011

Sensasi

Sensasi


Gambar Pra Perkahwinan Memey dan Norman serta Isu Muzeum

Posted: 23 Sep 2011 09:17 PM PDT

Banyak jugak sebenarnya gambar Pra Perkahwinan Memey dan Norman..Sensasi malas nak upload..aha..

Hari nie 24 September adalah hari pernikahan pasangan pengantin baru nie..Semoga semuanya berjalan dengan lancar..Abby pun dah lepaskan dua orang anaknya untuk menghadiri majlis pernikahan ayah mereka dengan Aunty Memey yang bakal bergelar mak tiri mereka..hehe..


Baju Pengantin rekaan Verra Wang ,pereka tersohor dunia serta persalinan Norman akan di pamerkan di Muzeum.Menurut mereka hal ini adalah wajar untuk tontonan generasi akan datang..

pada pendapat korang wajar kah? sensasi rasa mengarut sangat..Apa relevan nyer nak letak baju pengantin Selebriti sebagai barang sejarah...

Mungkin nilai baju jutaan ringgit menjadikan baju tersebut bernilai untuk dijdikan bahan bersejarah,atau mungkin sebb belum pernah lagi wujudnya baju pengantin bernilai jutaan ringgit sebelum nie..

Taapi rasanya lebih sesuai kalau diletakkan dalam Malaysia guiness book of record berbnding Muzeum negara..huhu





Lagi Gambar Fida di Facebook tak bertudung lengkap,dan Mamat peluk sakan seseorang

Posted: 23 Sep 2011 08:24 PM PDT



Selepas gambar Fida dedah rambut semasa berdating dengan Mamat Indonesia tersebar,Orang ramai mula merasakan Fida kini dah banyak berubah penampilan dan cara berlakon.

Dalam Drama Kasih Alia ada babak dimana Fida memeluk sakan Iqram bagi menjayakan watak,tapi tak bersesuaian ,kerana bagi penonton Fida bertudung litup dan membawa imej muslimah ...

Beberapa gambar Fida yang diambil dari Facebook yang menunjukkan Fida tak bertudung lengkap,mungkin dah terikut gaya sepupunya Siti Nurhaliza...hehe


Gambar Fida dan Adiknya


fida tudung serkup

fida tudung serkup


fida tudung serkup
.
fida tudung serkup
.
fida tudung serkup

fida tudung serkup

fida tudung serkup

fida tudung serkup

fida tudung serkup

fida tudung serkup

Dalam banyak-banyak gambar Fida,banyak jugak gambr yang ditag dalam Facebooktetiba terjumpa gambar nie yang ditag kepada Fida...haha..hampeh..

Gambar Mamat Sepah (kekasih Fida) dengan bekas kekasihnya Adda.Bukan main lagi peluk sakan..huhuhu..

yang Kelakarnya Mamat cakap dia tinggalkan Adda sebab Adda Seksi...kalau mamat tue alim sangat nape lah dia pun peluk bukan main lagi kanss.


Video Pernikahan Azad Jasmin da Eira Syazira

Posted: 23 Sep 2011 07:33 PM PDT

Setelah 3 tahun bercinta ,akhirnya hubungan pasangan kekasih ini iaitu Azad Jasmin dan Eira Syazira berkekalan hingga ke jinjang pelamin ,dan diijabkabulkan pada 16 September lepas.


Fasha Sandha mesra dengan Johan Asari di Chinta Raya Open House

Posted: 23 Sep 2011 07:25 PM PDT

Semakin lama semakin mesra kedua pelakon utama drama Cinta Elysa iaitu Fasha Sandha dan Johan Asari.

Semasa Fasha mengadakan open house Chinta pada hari raya,mereka berdua kelihatan sangat mesra..ada pape ker?Tapi kalau ada apa-apa pun taklah menjadi kontroversi sangat sebab bukan suami orang kan..ahaa..

Sensasi perasan Fasha dah makin berisi kebelakangan nie,mungkin happy kot..huhu

























Perang Facebook antara Heykal Hanafiah dengan bekas Isterinya

Posted: 23 Sep 2011 07:16 PM PDT

Macam tue lah dunia,masa masih sayang semuanya manis belaka,bila dah berpisah dan tak bersama lagi,pelbagai kata cacian,tohmahan dan pergaduhan secara umum di facebook untuk mempertahankan diri masing-masing..hehe

Sensasi taklah minat dgn Faezah Elai sangat,dan memang tak kenal siapa Heykal Hanfiah,kenal pun melalui gosip pergaduhan tiga segi mereka nie..huhu..