Adsense

Jumaat, 9 September 2011

OHBULAN!

OHBULAN!


Video : Trailer Pra Perkahwinan Nabil & Zira Sebagai Teaser!

Posted: 09 Sep 2011 10:37 PM PDT

Nota : OHBULAN! merupakan media online rasmi yang melaporkan perkembangan perkahwinan Nabil & Zira dengan kerjasama Festival Pengantin.

LHMediaTV (Please Like Us!) melepaskan trailer video pra perkahwinan Nabil & Zira berjudul The Proposal sebagai teaser awal untuk tonton pembaca OHBULAN! Video yang mendapat sentuhan pengarah Lukman Hakim ini akan menerapkan elemen-elemen jenaka sesuai dengan imej & karakter Nabil yang pernah merangkul trofi Anugerah Bintang Paling Popular Berita Harian 2008.

Nantikan video penuh minggu hadapan, secara eksklusif di laman hiburan no #1 Malaysia, OHBULAN!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Update Rockaway 2011 : Artis Antarabangsa Yang Ke-3 Ialah “The Used”!

Posted: 09 Sep 2011 01:25 AM PDT

Terbaru dari Rockaway 2011, pihak penganjur iaitu Livescape telah mengumumkan secara rasminya bahawa artis antarabangsa yang ke-3 ialah kumpulan The Used yang popular dengan cover lagu "Under Pressure". Kumpulan yang dianggotai oleh 4 orang jejaka ini ialah Quinn Allman (Guitar/backing vocals), Jeph Howard  (Bass guitar/backing vocals), Bert McCracken (Lead vocals/piano/keyboards), dan juga Dan Whitesides (Drums/percussion).

Kumpulan yang berasal dari USA ini bergenrekan post-hardcore dan alternative rock, sesuai dengan konsep yang ingin dibawakan Rockaway 2011. Jadi apa tunggu lagi, cepat dapatkan tiket anda di AirAsiaRedTix.com yang hanya berharga RM88!

Layankan MV "Empty With You" selepas ini! Terbaik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...