Adsense

Khamis, 15 September 2011

Celebrity News

Celebrity News


Onci Kumpulan Ungu dan Endhita berkahwin

Posted: 15 Sep 2011 09:00 AM PDT

Artis kumpulan Ungu daripada seberang ini bakal melangsungkan perkahwinan dengan pasangan beliau pada 23 oktober depan dan berkonsepkan hutan dan hijau.


ZoOM pun tak kenal tetapi kumpulan dia kenal je :), Mungkin ada di antara anda yang mengenali jejaka hendsome ini ..Lets Share ye....





Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Kutipan Hantu Bonceng 8 Juta sehingga 11 September | Sinopsis Hantu Bonceng

Posted: 14 Sep 2011 09:00 PM PDT

Ini info terkini yang ZoOm baca mengenai kutipan terkini filem "Hantu Bonceng" arahan Ahmad Idham yang turut tercatat dalam sejarah perfileman negara kerana telah mencapai kutipan 8 Juta sehingga 11 September (sehingga hari ini 15/9/2011 belum diketahui).

Jumlah penonton yang mengunjungi pawagam diseluruh Negara untuk menonton filem ini dianggarkan sudah menghampiri sejuta kerana semenjak ditayangkan pada 31 ogos sehingga 4 sept 2011 penonton sudah menjangkau 500 ribu orang.


Menurut Ahmad idham lagi, meskipun Hantu Boncengadalah sebuah filem komedi ringan, namun ia masih lagi menyelitkan mesej berguna khususnya buat golongan remaja.


"Hantu Bonceng adalah sebuah komedi ringan yang mempunyai mesej serta mampu mengeratkan perhubungan di antara rakan taulan dan saudara untuk pergi menonton beramai-ramai. Meskipun cerita komedi namun yang ia mempunyai mesej berguna buat remaja khususnya mat rempit agar menjauhi kegiatan tersebut," jelasnya lagi.

Masih lagi ditayangkan, Ahmad Idham menyeru agar peminat kaki wayang yang belum menonton, meluangkan masa untuk melihat sendiri hasil lakonan Zizan dan Juliana Evans.

"Saya juga menyeru kepada semua pihak yang belum mahu pun yang sudah menonton Hantu Bonceng, untuk pergi ke pawagam, bersama teman-teman dan sanak saudara di Aidilfitri ini, untuk menonton filem ini.
"Ia bukanlah sebuah cerita serius tapi filem tersebut dihasilkan untuk memberikan keceriaan kepada anda semasa musim raya ini," tuturnya filem tersebut merupakan hasil sentuhan ke-23nya.

Sinopsis Filem Hantu Bonceng :

Hantu Bonceng mengisahkan dua orang remaja bernama Amran dan Kunyit yang mengilai kegiatan merempit. Tidak disangka satu pelanggaran telah berlaku selepas Amran menyertai perlumbaan haram yang mana dia menerima habuan seorang wanita jelita bernama Maya.

Akibat perlanggaran tersebut Maya mati ditempat kejadian dan rohnya sentiasa menghantui Amran. Perkara tersebut membuatkan Amran insaf dan berusaha untuk membuang badi Maya yang sentiasa menganggu hidupnya. Hantu Bonceng 5 Juta Dalam Masa 5 Hari Tayangan
Hantu Bonceng dibintangi oleh Zizan Razak atau Zizan Raja Lawak, Juliana Evans, Jue Aziz, Dottie, Taiyuddin Bakar , Zahid AF dan ramai lagi.

ZoOM : Untuk makluman ZoOm dah menonton filem ini, walaupun ada beberapa slot yang menimbulkan konterversi dalam filem ini, namun ada juga terselit beberapa adegan yang bertujuan menyedarkan penonton terutamanya "Mat Rempit".
Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Cerita Lawak : Kisah Cikgu Dan Murid Sekolah Rendah

Posted: 14 Sep 2011 08:47 PM PDT

Cikgu: Azman, jgn tido time cekgu mgajar.
Azman: Maafkan sy cekgu.
Cikgu: Kamu tido lwt ke smlm?
Azman: Ye cekgu...
Cikgu: nape kamu tido lwt?
Azman: Tv marah sy tido cekgu......takut cikgu.....
Cikgu: Tv?????
Azman: yee cekgu.. dia ckp "Jangan Tidur Lagi".

 
Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Kisah Lawak : Mak Apan Yang Hilang

Posted: 14 Sep 2011 08:07 PM PDT

Pagi tadi di opis, dalam pukul 9, sedang gua kaver line klik fesbuk sikit sikit, Apan mundar mandir belakang gua dengan muka kusut masai. 

Dari tadi gua tengok Apan hilang punca di sekitar sektor operasi. Muka macam ada masalah.

"Lu kenapa ni Apan?" - Gua tanya demi meminta kepastian. Gua dengan Apan ni kira ngam juga la. Budak Kedah, umur muda sikit dari gua dan tak berapa hensem. Kalau tatap muka dia lama lama boleh naik menyampah juga.Dia baru setahun kerja dengan kompeni gua. Sebelum masuk sini, Apan banyak hendel bisnes sendiri dan selalu rugi. 

"Mak gua hilang la.." - Apan berbisik perlahan.

Gua punyala terperanjat! 


"Mak lu hilang?, bila hilang?" - dada gua tiba tiba mengepam keluar masuk laju laju. Berdebar tak payah cakap la, kencang macam kuda.

"etang semalam..dah cari merata tak jumpa". 

Apan berlalu meninggalkan gua menuju ke bahagian budak budak human resource. Gua tak tahu apa benda yang dia sedang fikir dalam kepala. Gua nak tanya lebih lebih risau kena pukul pula.Apa yang gua tahu sikit sikit, mak dia memang duduk rumah tak kerja, ayah dia kerja penolong kanan lagi dua tiga tahun nak pencen. 

**** 
Kira kira lima belas minit kemudian, dari jauh gua nampak Apan berjalan semula masuk ke sektor operasi. Kali ni muka dia tak kusut macam tadi dah, sebaliknya ceria macam muka Lan kumpulan the typewriter. 

"Mak gua dah jumpa.." - kelegaan jelas terpampang di bibir Apan. 

Gua cepat cepat bersyukur: 

"Alhamdulillah...Jumpa kat mana?",

Dan dengan penuh keceriaan, jujur, ikhlas, tawadduk serta wajah disinari warna warni rama rama yang tiada belas kasihan pada gua, Apan membalas padu: 


"Dalam sinki penteri." 


Gua terus tendang kompiter sampai bersepah atas lantai. 

"Binawe!" 

MUG  la Apan.. MUG ..!!, pronunciation macam jahanam! 

Sia sia gua berdebar. Pagi pagi sudah bikin hati membara.  

Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!