Adsense

Jumaat, 5 Ogos 2011

Zon Artis

Zon Artis


Cuba Teka – Siapakah Jejaka Yang Berpegang Tangan Dengan Dahlia Teck Ini?

Posted: 05 Aug 2011 07:07 PM PDT

Jika anda baru pertama kali meninggalkan respon, ianya akan melalui proses moderation terlebih dahulu. Oleh itu, anda tidak perlu klik SUBMIT untuk kali ke-2. Apa-apa pun, responlah dengan akal yang waras yer :D

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

(Gambar) Keadaan Kereta McLaren F1 Mr. Bean Selepas Kemalangan

Posted: 05 Aug 2011 06:56 PM PDT

ROWAN ATKINSON MR BEAN MCLAREN F1 CAR ACCIDENT

Semalam (5 Ogos 2011), pelakon yang sinonim dengan nama Mr. Bean iaitu Rowan Atkinson dilaporkan telah kemalangan semasa dia memandu kereta'nya yang bernilai £650,000 (RM3.19 juta) iaitu McLaren F1. Jangan tidak tahu, McLaren F1 kepunyaan Mr. Bean ni adalah keluaran terhad dimana hanya ada 100 unit kat dunia ni.

Kami cuba mencari punca kemalangan tapi hanya mengetahui yang kereta sport milik Mr. Bean tu berpusing sebanyak tiga kali sebelum melanggar pokok dan papan tanda jalan. Namun kalau difikir mengikut logik akal, berkemungkinan besar Mr. Bean gagal mengawal keretanya dan membuat break mengejut. Sebab tu ianya melayang.

Kat bawah ni laporan akhbar dan beberapa gambar yang menunjukkan keadaan kereta McLaren F1 Mr. Bean tu selepas kemalangan.

LONDON 6 Ogos – Aktor komedi Britain, Rowan Akitson yang terkenal dengan watak Mr. Bean, telah keluar daripada hospital hari ini selepas menjalani rawatan ekoran terlibat dalam kemalangan apabila kereta yang dipandunya melanggar sebatang pokok, semalam.

Akitson yang mengalami kecederaan bahu selepas kereta F1 McLaren yang dipandunya tergelincir di sebatang jalan dekat Haddon, timur England, sebelum melanggar sebatang pokok dan terbakar.

Pelakon berusia 56 tahun itu sempat keluar dari kawasan kemalangan sebelum pasukan bomba tiba untuk memadamkan kebakaran tersebut. – AFP

ROWAN ATKINSON MR BEAN MCLAREN F1 CAR ACCIDENT

ROWAN ATKINSON MR BEAN MCLAREN F1 CAR ACCIDENT

+ Gambar kereta diambil dari BLOG HEBAT INI

Related Posts with Thumbnails Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.