Adsense

Rabu, 20 Julai 2011

Celebrity News

Celebrity News


Kisah Tijah Dengan Pakwe Mat Salleh

Posted: 20 Jul 2011 10:00 AM PDT


Tijah ingin memutuskan perhubungan dgn bf mat salleh nya..
dia xsggup bertemu muka lalu dia pun mgutus surat...surat tu mcm ni bunyi nya:

Hi my motive to write this letter is to give know you something.
I WANT TO CUT CONECTION US.i have think about this very cook cook
I know i clap one hand only, correctly i have seen you and she together at town with eyes myself.you always ask for apology back back. I dont trust you again!!you are really crocodile land!

My friend speak you play wood three..now i know you correct correct play wood three. So i break connection to pull my body from this love triangle. I know this result is pick is really correct,becoz you love she very high from me. So i break off to go far from here. I don't want you to play play with my liver. I have been crying until no more eye water thinking about you. I don't want banana fruit two times...safe walk......

Tijah~


ZoOM : Broken pun Broken la Tijah asal Mamat Salleh tu faham... Hahahahahaha



Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Gambar Perkahwinan Zul Handy Black Dengan Isteri Baru

Posted: 20 Jul 2011 06:58 AM PDT


Mungkin belum terlambat jika ZoOM share gambar ini dengan pembaca di ZoOMartis dan Facebook, gambar perkahwinan Zul Handy Black baru-baru ini ZoOM jumpa di laman blog Murasaki. Daripada pancaran wajah pasangan pengantin jelas menunjukkan bertapa bahagianya mereka disaat melangsungkan perkahwinan yang sudah pasti menjadi idaman setiap pasangan diluar sana.

Jika sebelum ini perkahwinan Zul hanya sampai ditengah jalan, beliau kembali menemui seorang lagi buah hati dan peneman hidup beliau dalam menempuh hari-hari yang akan bakal ditempuh bersama.

Dengan bertemakan warna putih, menyerikan lagi majlis tersebut..


Jika sebelum ini gossip panas beliau berbogel dalam Filem yang dilakonkan, beliau tidak menoleh kebelakang tetapi meneruskan sisa-sisa perjuangan dengan kesibukannya dengan Filem terbaru yang turut dibintangi oleh TOMOK yang juga baru mendirikan rumahtangga.

Apa-apa pun semoga pasangan ini kekal sehingga ke akhir hayat.


ZoOM : Apa KAta Anda ?

Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Panas Gambar Seksi Marsha Di Majalan FHM Tersebar

Posted: 20 Jul 2011 06:35 AM PDT


Artis keluaran Akademi Fantasia bernama Marsha ini memang tidak asing lagi dengan ikon seksinya, dan terbaru gambar beliau telah tersebar dilaman blog dan beberapa sumber pembaca diluar sana. Aksi sebegini yang kebanyakannya dipelopori oleh gadis-gadis dari seberang kini menjadi TREND di gadis nakal di depan lensa kamera.
Jelingan Tajam seorang Penghibur..

Dengan gaya dan lentok badan sudah pasti akan membuatkan ramai mata diluar sana tidak senang duduk memerhati gerak geri artis yang semakin dikenali kerana keseksiannya.



ZoOM malas nak komen panjang lebar sebab empunya diri yang merelakan gambar diambil sedemikian rupa, nasib baiklah nama Marsha, kalau nama Aminah sudah lama kena baling dengan telur busuk.

Apa-apalah Marsha asal ko bahagia dengan apa yang ko ceburi...

Apa KOmen anda mengenai gambar ini ??
Huh....Baju Nampak Pusat....
Hurm...Sabor je laaa....!!!


1. Seksi sangat ?
2. Menyampah ?
3. Cantik ?
4. Menyeksakan ?
5. Patut ke ?

dll...

Lets Komen.... :P
Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Update : Gambar Sebenar Mohd Ashraf Hafiz Dan Komen Keluarga Beliau

Posted: 19 Jul 2011 11:26 PM PDT

Beberapa hari pasti anda terbaca dan terlihat cerita mengenai seorang jejaka bernama Mohd Ashraf hafiz yang mengemparkan Negara kerana ingin menukar jantina didalam kad pengenalan. Kalau yang dah tukar tu ZoOM akui ada ramai di dalam Negara kita ni. Namun kes Mohd Ashraf ini timbul kerana beliau ingin menukar nama didalam kad pengenalan beliau.

Dalam kes beliau sebelum ini, permohonan untuk menukar jantina didalam kad pengenalan ditolak oleh mahkamah kerana beberapa konteks yang lebih kepada penolakan permohonan.

Hari ini didalam akhbar suara hati ayah dan ibu beliau pula menjadi cerita di akhbar Metro Online, memang sedih terutamanya jika mengalaminya sendiri, dan berikut beberapa ayat-ayat yang keluar daripada orang yang membela Mohd Ashraf.

"Jika kematian adalah penyelesaian, tolonglah ambil nyawanya, tapi (sebelum itu) ambil nyawa saya dan suami dulu kerana kami juga sebahagian daripada punca masalah ini," kata ibu Mohd Ashraf Abd Aziz, 25, yang permohonannya untuk menukar nama kepada Aleesha Farhana ditolak Mahkamah Tinggi di sini, kelmarin.
Wanita berusia 50 tahun yang hanya mahu dikenali sebagai Mak Yah berkata, hati dia dan suami, Abd Aziz, 60, cukup terguris apabila ada pihak tergamak mendoakan kematian Mohd Ashraf seperti disebarkan melalui blog serta laman sosial di Internet.

"Ada yang menyebut lebih baik dia mati, tapi ambillah nyawa saya dan suami dulu," katanya pada pertemuan di rumahnya di Kampung Telaga Daing dekat sini, semalam. Kelmarin, Hakim Datuk Mohd Yazid Mustafa ketika menolak permohonan Mohd Ashraf berkata, biarpun dia sudah menjalani pembedahan menukar jantina di Thailand pada 2009, ia tidak boleh dijadikan hujah untuk mahkamah menerima permohonannya.
Dengan nada sinis Mak Yah berkata, memang mudah melemparkan pelbagai tohmahan terhadap keluarganya, tetapi tiada siapa tahu penderitaan ditanggung mereka sekeluarga.
"Cuba bayangkan jika mereka berada di tempat kami," katanya yang mengakui dia dan suami amat tertekan dengan pandangan orang ramai yang menuduh mereka gagal menjadi ibu bapa yang baik.

"Kami sedih dengan tohmahan sesetengah pihak termasuk media apabila ada beranggapan kami membelakangkan Tuhan dengan menyokong keputusan Mohd Ashraf menukar nama dan jantina dalam kad pengenalannya.


"Hakikatnya kami sekeluarga tidak pernah menyokong tindakannya dan amat terkejut bila dia membuat pembedahan menukar jantina sehingga kami pernah tidak mengakuinya anak," katanya.

"Disebabkan terlalu marah, kami bakar semua pakaiannya dan memberitahunya supaya jangan pulang ke rumah lagi, tetapi kami tahu dia kerap pulang, cuma bermalam di dalam keretanya tanpa masuk ke rumah," katanya.
 

"Adiknya pernah memotong rambutnya (Mohd Ashraf) seperti tentera, tetapi kami tetap melihatnya seperti seorang wanita, bezanya hanya rambut dia pendek.

"Saya menyedari kami perlu menangani masalah ini dan bukannya berterusan menafikannya kerana kami masih mempunyai Mohd Ashraf yang lama," katanya.


Menurutnya, masalah itu mungkin boleh dielak jika dia mendapatkan pandangan pakar mengapa Mohd Ashraf tidak mempunyai karakter lelaki ketika membesar.


"Suaranya tidak berubah menjadi garau ketika dia meningkat remaja dan gayanya berjalan juga seperti wanita, tetapi ketika itu saya tidak terlintas akan timbul masalah lebih besar," katanya Abdul Aziz berkata, jika kesilapan membesarkan anak menjadi punca Mohd Ashraf mahu menjadi wanita, dua anak angkatnya yang lebih tua sepatutnya menghadapi masalah sama.


"Anak angkat lelaki dan perempuan saya tidak mempunyai masalah, begitu juga adik lelaki dan perempuan Ashraf," katanya.
ZoOM :  Kesian dan sedih apabila membaca luahan ayah dan ibu beliau, bukan dipinta tapi takdir yang menentukan segala-galanya. Fikir-fikirkan lah wahai insan yang bernama ibu dan ayah diluar sana. Apa Komen anda mengenai kisah Mohd Ashraf ini ?

Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!

Password Wifi Error Or Wrong Password !

Posted: 19 Jul 2011 10:00 PM PDT



Rie Cipan: Dey mapley... Sini kejap...

Mamak: Yes boss?
Rie Cipan: Sini wifi ape die pnye password.
Mamak: Oooo.. Kalau 'fast-wood' manyak shinang.. Boss masuk sana wifi.. Sudah ka?
Rie Cipan: Ok mapley.. Skrg u bagi die pnye password..
Mamak: Ok boss amik ni arr... saya cakap satu kali boss terus tulis sana.. dia punya fast-wood 'tajupakaley'
Rie Cipan: (Dalam hati)Giler pnye susah password mamak nie..

Password Error!

Rie Cipan: Dey tambi, betol ke you punya password. Tak boleh lah!!! main-main lah you!
Mamak: Butol lah boss... Sini tempat 'fast-wood' musti 'tajupakaley'... Tak boleh tukar2..
Rie Cipan: You tengok sini saya tulis arrr 'tajupakaley', sekarang saya tekan 'OK'.. Haaa u tengok salah lagi...

Mamak: Boss, lain kali saya cakap satu kali you dengar baik-baik.. saya sudah cakap itu fast-wood 'tajupakaley' you dengar ka?? 'tajupakaley' dia punya 
tulis ini macam'taju, taju, taju, taju'. You ada sekolah ka?

Rie Cipan: (Sambil shut down Laptop).. Xpe la mapley, tahun depan jer la wa datang pakai lu punya wifi... Lain kali sebut betul-betul TUJUH EMPAT KALI boleh x??

ZoOM : Lar.....Baca punyer baca Tujuh 4X dem2.... Hahahahahahaha 



Suka Gossip Ini ClickLah Like @ Share !!