Adsense

Rabu, 20 Julai 2011

- Blog Hanz -

- Blog Hanz -


(GAMBAR) 3 Adik Beradik Mesra Siti Saleha , Sam Bunkface Dan Rohana

Posted: 20 Jul 2011 06:56 AM PDT

(TERBAIK) Aaron Aziz Segak Berpakaian Askar

Posted: 20 Jul 2011 06:48 AM PDT

(TAHNIAH) Intan Sarafina Hamil Lagi

Posted: 20 Jul 2011 06:32 AM PDT




Tahniah kepada penyanyi dan pelakon, Intan Sarafina yang kini berusia 29 tahun telah pun hamil anak ke-2 yang berusia 5 bulan hasil perkahwinannya dengan Iskandar Ezzahuddin Ahmad Zulkifli hampir tiga tahun lalu. Anak sulung mereka yang bernama Megat Evan Raez kini dah berusia 2 tahun masuk hujung tahun ni.

Intan selepas ni perlulah banyakkan berehat daripada melakukan kerja-kerja berat. Tapi Intan dah lama menyepi daripada dunia seni kan? mungkin dia nak tumpukan sepenuhnya masa dengan keluarga dan menjadi surirumah yang baik.

(GAMBAR) Dian Sastrowardoyo selamat lahirkan anak

Posted: 20 Jul 2011 06:26 AM PDT



Dian Sastrowardoyo selamat melahirkan seorang bayi lelaki pada 17 Julai lalu pada Ahad lalu pukul 3 petang di Rumah Sakit YPK Menteng, Jakarta Pusat. Seperti dipetik Inilah.com, pengurus pelakon tersebut, Wisnu telah mengirimkan kenyataan kepada media berkenaan maklumat bayi tersebut. Bayi lelaki yang diberi nama Shailendra Naryama Sastraguna Sutowo telah dilahirkan dalam keadaan normal dan seberat
 8.03 kilogram.
Dalam surat tersebut juga, Dian melahirkan rasa bersyukur dan gembira dengan kehidupannya sekarang. Tambah isteri kepada Maulana Indraguna Sutowo ini, kehadiran cahaya mata tersebut memberi semangat kepada dia dan suaminya, malah mereka berjanji akan mengutamakan keluarga biarpun sibuk dengan kerjaya masing-masing.