Adsense

Sabtu, 25 Jun 2011

Gosip Artis | Gambar Artis | Berita Hiburan - MatKepoh.com

Gosip Artis | Gambar Artis | Berita Hiburan - MatKepoh.com


Mizz Nina Berduet Dengan Artis Hollywood Flo Rida

Posted: 25 Jun 2011 12:22 AM PDT

Mizz Nina Duet Flo Rida

Gosip mengenai penyanyi Mizz Nina bakal berduet dengan penyanyi Hollywood, Justin Timberlake akhirnya terjawab apabila penyanyi itu sebenarnya berduet dengan penyanyi hip hop antarabangsa, Flo Rida dengan single lagu Take Over.

Menurut Mizz Nina, gosip untuk berduet dengan Justin Timberlake tersebut adalah tidak benar dan dia tidak pernah berbincang dengan pihak pengurusan Justin bagi sebarang perancangan duet.

"Isu mengenai kolaborasi dengan Justin adalah khabar angin semata-mata. Dan ya, saya sudah pun bekerjasama dengan Flo Rida menerusi lagu terbaru Take Over"

"Saya berasa amat bertuah kerana dapat berduet dengan Flo Rida untuk single terbaru ini tambah pula dia seorang yang popular di kalangan penyanyi-penyanyi Amerika Syarikat. Harap-harap, Take Over dapat diterima ramai dan kami akan cuba 'menggegarkan' dunia menerusi lagu ini," kata Nina.

Tunang kepada vokalis Hujan, Noh Salleh itu turut berkata, dia berharap lagu genre R&B, hip hop dan dance itu diterima umum seperti lagu single solo pertamanya, What You Waiting For ( Mizz Nina berduet dengan Colby O'Donis).

Related Posts with Thumbnails

Tags: , , , , , , , , ,

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Sepah Juara Maharaja Lawak, Menang RM350,000

Posted: 25 Jun 2011 12:11 AM PDT

Sepah Juara Maharaja Lawak

Kumpulan Sepah akhirnya menjai juara Maharaja Lawak selepas 13 minggu bertanding dalam pertandingan tersebut apabila mereka memperoleh markah tertinggi, dalam pertandingan tersebut yang berlangsung di Stadium Malawati, di sini malam semalam.

Sepah yang terdiri daripada Mamat, Shuib dan Jep mendapat gelaran Maharaja Lawak dan mereka membawa pulang hadiah wang tunai sebanyak RM350,000 dan sebuah trofi sumbangan Astro.

Naib Juara Maharaja Lawak pula dimenangi oleh kumpulan Jozan (Johan dan Zizan)dengan menerima hadiah wang tunai sebanyak RM250,000 berserta sebuah trofi manakala Nabil mendapat tempat ketiga dengan hadiah wang tunai RM150,000 dan sebuah trofi.

Kumpulan Jambu yang dianggotai oleh Yus dan Tauke terpaksa akur dengan kedudukan di tangga keempat. Mereka mendapat wang tunai sebanyak RM50,000 berserta trofi.

Pada peringkat akhir ini semua peserta dikehendaki membuat dua persembahan bertemakan konsep bebas dan komedi muzikal.

Para peserta telah diadili dengan sistem pemarkahan yang masing-masing mewakili 50 peratus undian penonton di rumah dan juga juri yang terdiri daripada Mamat Khalid, Ahmad Idham serta Saiful Apek.

Related Posts with Thumbnails

Tags: , , , , , , ,

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.