Adsense

Khamis, 9 Jun 2011

Celebrity News

Celebrity News


PERKIDA nak saman Penerbit dan pengarah filem Kongsi dan KL Gangster

Posted: 09 Jun 2011 09:30 AM PDT

Ini berita terbaru yang ZoOM baca mengenai badan NGO (PERKIDA), yang berhasrat untuk menyaman Farid Kamil dan Syamsul kerana mendedahkan beberapa maklumat sulit pertubuhan tersebut didalam filem mereka. Menurut ketua Ahli Majlis Negeri Wilayah Persekutuan penerbit dan pengarah yang dimaksudkan ada menggunakan kata sulit yang menjadi rahsia dikalangan ahli PERKIDA.

Sama-sama kita tunggu dan lihat perkembangan terbaru mengenai campur tangan orang tertentu dalam kisah yang mungkin akan diperkatakan dilaman blog dan peminat seni diluar sana, dan berikut beberapa "Statement" yang sempat ZoOM "Copy and Paste" untuk bacaan anda di ZOoMartis & Facebook  :


Kedua-dua filem itu juga dilihat telah menjejaskan imej masyarakat Melayu apabila mengaitkan golongan Melayu dalam kumpulan gengster.
"Saya kecewa kerana kedua-dua pengarah iaitu Farid Kamil dan Syamsul Yusof tidak sensitif dengan perkara ini. Jika mereka mahu menghasilkan filem seumpama itu, mereka harus meminta nasihat kami terlebih dahulu.
 
"Mereka seperti mempermainkan perjuangan pertubuhan ini dan tidak menghormati kami sebagai sebuah badan bukan kerajaan (NGO). Kami sedar ramai yang masih tidak tahu perjuangan Pekida namun mereka seharusnya ada rasa hormat," ujarnya kesal.
Tambahnya, dia memahami kedua-dua pengarah muda ini mempunyai perjuangan dalam memeriahkan industri filem tanah air, namun tidak seharusnya mengambil jalan dengan menjatuhkan imej pertubuhan tersebut. 
"Kedua-dua filem itu bukan sahaja tidak menghormati kami, malah memberi pandangan buruk kepada masyarakat tentang perjuangan sebenar Pekida.
"Kami pada awalnya berdiam, namun kemunculan filem KL Gangster membuatkan kami seperti dicabar untuk bangkit mendapatkan penjelasan selain mengambil tindakan," jelasnya.
ZoOM : Apa Kata ANda ?

Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

PERBEZAAN ANTARA ISTERI DAN ‘GIRLFRIEND’ PADA PANDANGAN SEORANG SUAM

Posted: 09 Jun 2011 09:03 AM PDT

Sekadar Hiasan

Info yang ZoOm dapat daripada Internet untuk dikongsi bersama pembaca di ZoOMartis Dot Net & Facebook Fan, memang lawak tetapi ada yang boleh dijadikan pedoman atau panduan.
¤ isteri macam tv, 'girlfriend' macam handphone.
Dirumah tengok tv, pergi keluar bawak handphone

¤ Takde duit jual tv, ada duit beli handphone baru

¤ Kadang-kadang seronok tengok tv,
tapi selalunya masa banyak habis main handphone

¤Tv percuma sepanjang hayat, tapi handphone kalau tak bayar servis line,
talian akan ditamatkan serta merta.

¤ Tv saiznya besar, berat dan buruk, tapi Hp 'cute', comel, ramping dan banyak butang boleh picit dan boleh dibawa kemana-mana pada bila-bila masa saja.

¤ Kos penyelengaraan tv murah aje, lagipun jarang rosak, tapi Hp.. mak oii.. mahalnya selalu meragam plak tu.

¤ Yang sadisnya Tv ada remote control, tapi Hp takde


¤ Cuma satu je kelebihan Tv, takde virus. Tapi Hp… sekali kena virus habislah!

JADI…. JANGAN PENING KEPALA, PILIHLAH TV ANDA. KALAU BOLEH YANG PLASMALAH YA…..

KUANG…. KUANG…. KUANG…



Suka Gossip Ini ClickLah Like atau Share !!

Kisah Perselingkuhanku... [Bacaan 18 Tahun Keatas]

Posted: 09 Jun 2011 02:10 AM PDT

Perhatian..pastikan anda 18 tahun keatas..diadaptasi dari kisah benar..

Ini adalah cerita perselingkuhanku dengan X, di malam itu kami berdua datang ke hotel Y. disana kami makan malam bersama dengan musik yang menggairahkan berahi, lalu pukul 11:00 malam kami lalu tidur di hotel. lalu tiba-tiba X menggerayangku dan membuat berahi ku menggelora lalu Aku memeluknya erat… Menghirup bau tubuhnya. Merasakan kehangatan kulitnya. Dan aku berbisik, "I love you".Dia menggeliat. Membuka separuh matanya, tersenyum, dan mengecup dahiku."I love you more…", balasnya memelukku erat.

Tiba-tiba dia terlonjak, terhenyak, mengambil jam tangan di meja samping tempat tidur. "Aku harus pergi, aku sudah terlambat!" Aku menggeliat dengan malas, kecewa… Aku masih merindukannya… Merindukan kehangatannya. Dia tahu. Dia memelukku dari belakang dan mengecup leherku. "Lusa kita bertemu lagi di sini…", janjinya. Aku tersenyum. Bibir kamipun bertemu. Hangat dan penuh cinta, Kurapikan dasinya, dan dia mengancingkan bajuku. Kami pun meninggalkan kamar hotel dan pulang ke ISTRI masing-masing…

 

ZoOM : Ops...Hahahahaha yakss....!!!


Suka Gossip Ini ClickLah Like !!

Gambar Seksi Nur Fathia Pelakon Nur Kasih

Posted: 08 Jun 2011 08:19 PM PDT

Panas sepanas cuaca diluar sana, kisah gadis bernama Nur Fathia kini menjadi gossip panas yang mengemparkan peminat seni diluar sana terutamanya penulis dan kaki komen di blogger. Jika sekarang komen dan gossip mengenai Gambit yang memaki hamun Blogger yang masih belum sejuk.

Inilah natijahnya apabila terlalu banyak berlakon watak alim dan sopan ala-ala gadis melayu yang mengenakan tudung setiap kali berlakon ( Contohnya gambar dekat bawah).




Dan disebabkan gambar yang masuk Berita Harian semalam menyebabkan beberapa komen panas daripada kaki komen dilaman forum cari diantaranya :

1. Dia nmpk cantik bila bertudung klu xpakai tudung mcm biasa2 jer

2. tak namapk ape pun?? sikit je tu bukan bukak terus.. standard la retis. tak buat tak kenal...
3. dah pkai b'kemban camtu...mmg sngaje nak tunjuk le tu...pasan cantikkkkk ler tuuu..........
4. bukan ke fathia ni asalnya pakai tudung..mula mula iklan sunsilk..lepas nur kasih dia start bukak sesikit..now baju juga bukak...

5. nak tau komen2 yang panas gi sini Forum

Dan kalau ikutkan di carian Google & Yahoo ada banyak gambar seksi Nur Fathiah ni, mungkin si penulis dah tak ada idea or tak perasaan kot jum layan gambar gadis comel bernama Nur Fathiah ni :
 Ini Pun nampak... :)
 Huh..dagu terbelah....Comellll
 Fesyen Gadis terkini...
 Kalau VIP, VVIP hidung belang tengok sure meleleh..
 Dan lagi.....



 Huh...awek..gadis..bertuah siapa jadi BF..or BFF dierrr :) 


  ZoOM : Apa Komen ANda ?




Suka Gossip Ini ClickLah Like !!