Adsense

Isnin, 10 Januari 2011

Zon Artis

Zon Artis


Angelina Anak Watie Elite?

Posted: 10 Jan 2011 04:44 AM PST

ANGELINA ANAK WATIE ELITE

Kalau anda mengikuti siaran Melodi pada ahad lepas, semestinya anda sudah sedia maklum mengenai satu 'isu hangat' dimana seorang remaja bernama Angelina membuat pengakuan ekslusif kepada Melodi yang dia adalah anak kepada seorang artis wanita. Tambah memeranjatkan, dia mengaku yang dia adalah anak tidak sah taraf artis tersebut.

ANGELINA ANAK WATIE ELITE

Antara kandungan SMS yang ditunjukkan.

ANGELINA ANAK WATIE ELITE

ANGELINA ANAK WATIE ELITE

Walau bagaimanapun, semasa wawancara antara Michelle dan remaja tersebut, nama artis yang dikatakan ibu kepada remaja tersebut tidak dinyatakan atau lebih tepat di-tut-kan sehingga menjadi teka-teki kepada penonton mengenai siapakah artis yang dimaksudkan itu. Yang ada cuma hint berupa sekeping gambar artis tersebut yang telah diblurkan.

ANGELINA ANAK WATIE ELITE

Walaupun Melodi cuba menyembunyikan nama artis yang dikatakan ibu kepada remaja tersebut dan hanya menunjukkan gambar yang telah di'blurkan, tapi pada akhir rancangan, Melodi mungkin secara tidak sengaja atau terlepas pandang telah 'membocorkan rahsia' mengenai artis wanita yang dikatakan adalah ibu kandung kepada remaja tersebut.

Buktinya…

ANGELINA ANAK WATIE ELITE

Jadi persoalannya sekarang, benarkah Angelina tu anak Watie?

Related Posts with Thumbnails
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.