Adsense

Isnin, 3 Januari 2011

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Bila Abby Abadi menyirap di pagi hari

Posted: 02 Jan 2011 09:03 PM PST

Memang agak terkejut bila kami baca status update daripada Abby Abadi ni di facebook.. Terdetik di hati kecil kami… Mereka tu tak reti nak insaf ke.. Takkan tidak serik lagi bila dah kena tangkap basah sebelum ni.. Tidak perlu la kami sebut siapa kah artis tu.. rasanya semua orang sudah sedia maklum.. siapa lagi papa dan perempuan gatal yang merampas kebahagiaan Abby Abadi ni, kalau bukan mereka berdua..

Mungkin undang-undang kat Malaysia ni belum cukup kuat untuk menghalang mereka berdua terus melakukan perkara terkutuk tu.. Apa yang merisaukan kami, takut anak-anak mereka salah faham dengan tindakan papanya sendiri.. siapa nak jawab bila anak mereka kata belum bernikah pun boleh tinggal serumah!..

MyGosip harap Abby Abadi tabah menghadapi dugaan ni..

norman hakim maksiat

status update abby abadi di facebook


Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Azlan The Typewriter sudah selamat berkahwin

Posted: 02 Jan 2011 04:13 PM PST

Tahniah buat Azlan dari kumpulan The Typewriter kerana dia sudahpun selamat bernikah dengan pasanganya Normala Hassan pada hari sabtu yang lalu (01.01.11)… Ternyata gosip putus tunang yang melanda Lan The Typewriter dulu adalah tidak benar.. Gosip tu tercetus apabila majlis perkahwinan Lan The Typewriter yang sepatutnya berlansung pada bulan november yang lalu ditunda akibat kesibukan sehingga ke hari sabtu yang lepas..

Dengan hanya sekali lafaz sahaja Azlan The Typewriter sudahpun sah bergelar seorang suami.. Majlis pernikahan diadakan di Surau Al-Munir, Batu 14, Hulu Langat kira-kira pada pukul 10 pagi.. Kemudianya majlis resepsi yang berkonsepkan perkahwinan dalam taman diadakan secara sederhana di Taman Pudu Ulu, Cheras.

Pengantin perempuan menerima duit mas kahwin sebanyak RM300 dan wang hantaran RM11,700, sebagai simbolik tarikh lahir Normala iaitu pada 7 November 1982.. Selain itu, Pengantin perempuan menerima lapan dulang hantaran berbalas lapan dulang kepada pengantin lelaki..

MyGosip mendokan hubugan Lan The Typewriter dan isteri kekal bahagia melayari bahtera hidup berumahtangga bersama sehingga ke anak cucu hendaknya.. semoga impian Lan untuk mendapat 3 orang cahaya mata menjadi kenyataan..

Azlan The Typewriter kahwin

Azlan The Typewriter dan isteri semasa majlis pertunangan mereka dahulu


Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.