Adsense

Isnin, 3 Januari 2011

borak kosong

borak kosong


[Gila] Ada alat untuk lelaki rasa macamnana rasa sakit wanita datang haid

Posted: 03 Jan 2011 09:00 PM PST


Jika ada lelaki yang  ingin tahu rasa sakit wanita ketika kedatangan haid atau menstruasi, kini boleh mencubanya. Dengan Menstruation Machine, lelaki boleh mengetahui bagaimana rasanya sakit bila wanita datang haid..

Menstruasi adalah perubahan fisiologis dalam tubuh wanita yang terjadi secara berkala dan dipengaruhi oleh hormon reproduksi. Biasanya, pada masa ini wanita mengalami dismenore atau kesakitan.

Dismenore biasanya mulai timbul ketika sebelum atau selama menstruasi, mencapai puncaknya dalam waktu 24 jam dan shilang dalam masa 2 hari.

Dismenore sering disertai dengan sakiti perut, mulas, sakit kepala, mual, sembelit atau diare, demam, nyeri dan bengkak pada payudara . Kadang-kadang sampai  muntah.

Secara normal menstruasi dan dismenore hanya dapat dirasakan oleh wanita. Tapi Hiromi Ozaki @ Sputniko (25 tahun), seniman Jepun-Inggeris yang juga seorang programmer merancang sebuah alat yang memungkinkan lelaki boleh merasakan sakit ketika kedatangan  haid seperti wanita.

Ozaki yang belajar di Fakulti Matematik dan Ilmu Komputer Imperial College, London, memberi nama alatan itu  dengan nama Menstruation Machine. Menstruation Machine ini merupakan projek seni yang dikerjakan kerana tertarik dengan kesakitan bulanan yang hampir selalu dirasakan wanita.

Mesin ini bermaksud untuk membiarkan lelaki merasakan sakitnyakedatangan haid yang dirasakan wanita, dan alat ini juga dirancang untuk wanita.Mesin berwarna silver ini boleh disangkutkan di pinggang .

Untuk menitiskan darah, alat ini dilengkapi dengan mekanisme blood dispensing, yang akan menitiskan kira-kira 80 mililiter darah dari tangki yang menstimulasikan masa haid rata-rata lima hari.

Alat ini juga menyediakan teknologi semacam iPad yang berfungsi untuk menghambat aliran darah.

Selain itu, alat ini juga dilengkapi dengan elektroda stimulasi perut bawah (lower-abdomen-stimulating electrodes), iaitu mesin yang akan menstimulasi tekanan pada perut serupa dengan sakit kedatangan  haid bulanan wanita.

Menstruation Machine dapat dipakai oleh lelaki yang ingin merasa lebih dekat dengan wanita ( ibu atau isterinya) dan pengalaman kesakitan bila kedatangan haid.

Alat ini juga boleh digunakan oleh wanita yang sudah tidak lagi mengalami haid seperti wanita monapouse. Proses ini hanya menjadi ritual dan sebagai identiti gender.Untuk lihat video sila ke You Tube

Perempuan sanggup berbogel atas teksi kerana protes

Posted: 03 Jan 2011 08:50 PM PST

Seorang wanita  berusia dalam lingkungan 30 tahunan nekad bertelanjang di tengah keramaian jalan raya kerana memprotes pemerintah England yang mengirimkan pasukan ke Afghanistan sebagai menyokong sekutunya Amerika Syarikat .

Ditengah orang ramai dan kesesakan jalan di pusat kota London ,tiba-tiba ada seorang anita tanpa sehelai benang pun  melakukan gerakan Yoga diatas sebuah taksi yang ada di jalan ketika itu . Spontan saja aksi nekad itu mengundang perhatian orang ramai dan membuat kesesakan bertambah parah.

Pemandu teksi yang kendaraannya di gunakan untuk aksi tersebut binggung untuk meminta perempuan tersebut turun dari kendaraannya, akhirnya dengan bantuan penguatkuasa perempuan seksi tersebut berhasil diminta untuk menghentikan aksi nekadnya yang sempat membuat orang-orang yang melihatnya tergaman sambil mengabadikan aksi nekad tersebut dengan handphone masing-masing.



Raja penipu dapat tidur dengan 2,500 wanita

Posted: 03 Jan 2011 07:31 PM PST

Seramai 2,500 wanita dapat ditiduri oleh lelaki yang digelar 'Raja Penipu'
saya petik dari kosmo online

Paul Bint

LONDON - Seorang penipu di Britain, Paul Bint, 48, mendakwa dia memperoleh lebih £2 juta (RM9.4 juta) milik sejumlah wanita yang diperdayakannya untuk membeli kereta sport, barangan kemas serta tinggal di hotel-hotel mewah, lapor sebuah akhbar semalam.

Digelar raja penipu kerana kelicikannya, Bint, 48, turut meniduri 2,500 wanita dengan menyamar sebagai seorang perunding hospital, peguam dan eksekutif bank untuk menggoda dan membawa mereka ke ranjang.

"Saya juga pernah menjalin hubungan dengan 10 wanita sekali gus dan menggunakan identiti berbeza apabila bersama mereka," katanya.

Lelaki itu memiliki rekod jenayah seawal usia 15 tahun tetapi menyedari dia pandai menipu selepas mencuri sebuah stetoskop ketika berusia 21 tahun untuk menyamar sebagai seorang doktor di beberapa wad hospital.

Bagi mengelak disyaki oleh mangsanya, Bint banyak membaca buku mengenai pelbagai kerjaya selain memiliki daya ingatan yang baik.

Dia yang dibebaskan setelah separuh jalan menjalani hukuman penjara tiga tahun beberapa hari lalu bagaimanapun, berikrar untuk tidak lagi menipu dan mahu menjalani kehidupan berlandaskan undang-undang. - Agensi

Sanggup beratur dalam keadaan separuh bogel dalam cuaca sejuk nak dapatkan pakaian mahal

Posted: 03 Jan 2011 06:40 PM PST

Percuma punya pasal sejuk pun sejuklah janji dapat barangan mahal...saya
petik dari kosmo online

MADRID - Sejumlah orang termasuk wanita yang memakai pakaian dalam sanggup beratur dalam suhu sejuk semata-mata untuk memperoleh pakaian mahal yang diberikan secara percuma di kedai-kedai cawangan Desigual di Madrid, Sepanyol dan Lisbon, Portugal kelmarin.

Hanya 100 orang yang paling awal memasuki kedai itu dibenarkan memperoleh pakaian mahal secara percuma.

Sebelum itu, seramai 200 orang memakai pakaian dalam sanggup berbaris di luar kedai tersebut untuk merebut tawaran unik itu.

Dua orang yang bertuah itu, Pedro Soares dan Ivan Silva mendakwa mereka tiba di kedai Desigual pada pukul 1 pagi waktu tempatan kelmarin di Lisbon.

Mereka berbaris selama lapan jam untuk menunggu pintu kedai itu dibuka.

"Saya mendapat sehelai baju sejuk dan sepasang seluar yang mungkin berharga AS$250 (RM766.125)," kata Soares.

"Saya suka jenama ini (Desigual) dan saya boleh memperoleh pakaian itu tanpa membuat sebarang pembayaran," tambahnya.

Seorang pegawai perhubungan awam jenama Desigual, Beatriz Almeida berkata, inisiatif itu dibuat bagi menandakan bermulanya jualan untuk musim sejuk. - Agensi

Sanggup menyamar jadi perempuan semata-mata nak mengemis

Posted: 03 Jan 2011 05:30 PM PST

Duit punya pasal buat apa pun sanggup..inilah yang dilakukan seorang lelaki 
yang sanggup menyamar menjadi perempuan semata-mata kerana duit...saya petik dari myMetro

MANAMA: Seorang lelaki Arab ditahan kerana menyamar wanita untuk mengemis di Arab Saudi. 

Menurut akhbar harian Al Yaum, lelaki itu memperdayakan orang ramai yang memberinya wang selama lima bulan sebelum ditangkap di Khobar, di timur Arab Saudi.


"Lelaki itu sentiasa memakai abaya serta berhijab hitam iaitu pakaian tradisional wanita di Teluk. Dia berjalan terhincut-hincut sambil menangis ketika mengemis," lapor akhbar itu. Bagaimanapun, dia akhirnya ditahan polis peronda yang memeriksa dokumen pengenalan dirinya. Lelaki itu memberitahu dia tidak mempunyai dokumen pengenalan diri dan mengaku sudah mengemis selama lima bulan kerana ingin mendapatkan wang secara mudah selepas disyorkan seorang rakan. Dia memperoleh 150 hingga 200 riyal (RM122 hingga 163) pada hari biasa dan kutipannya meningkat pada hari Jumaat. Polis wilayah timur mendakwa berjaya menahan 75 pengemis terdiri daripada 44 warga Saudi dan 31 rakyat asing bulan lalu.


Kebanyakan yang ditahan ialah wanita dan kanak-kanak. Mengemis adalah satu kesalahan berat di Arab Saudi yang menghadapi masalah kebanjiran pengemis, terutama ketika musim haji dan Ramadan.


Akhbar Arab News melaporkan tahun lalu bahawa pusat perlindungan kanak-kanak di Jeddah sudah menghantar pulang 6,000 kanak-kanak sejak ditubuhkan tujuh tahun lalu. - Agensi

[Pelik] Lukis gambar panda di atas sehelai rambut

Posted: 03 Jan 2011 04:31 PM PST

Pelukis pakar ukuran mikro dari China, Jing Ying Hua, telah berhasil melukis gambar seekor panda raksasa pada sehelai rambut manusia. Menggunakan sehelai bulu arnab sebagai berus, seniman unik ini memerlukan waktu 10 hari untuk melakukannya.

Lukisan itu kini dipamerkan di sebuah galeri, dan pengunjung yang ingin melihat karya seni itu harus rela berbaris untuk melihatnya melalui mikroskop.

Walau tetap merupakan karya yang luar biasa, namun lukisan mikro bukan barang baru di dunia seni. Pelukis lain seperti Valeriy Dvoryanov dari Rusia juga pernah menciptakan lukisan cat minyak bergambar orang-orang terkenal dengan kanvas biji-biji poppy dan butir-butir padi.

Karyanya yang paling besar adalah lukisan kapal Titanic yang dibuat tahun 2003 pada potongan mineral sepanjang 2 milimeter.

Salah satu karyanya dihiasi tulisan berbunyi: "I have loved the sun all my life and always wanted to paint the sun." Seluruh kalimat ini ditulis menggunakan huruf-huruf yang lebarnya tidak lebih dari satu milimeter, dilukis menggunakan sehelai rambut manusia yang ditajamkan.

Pada tahun 2002, artis mikro lain, Willard Wigan, menghabiskan waktu selama satu bulan untuk merancang, mengukir, dan melukis susuk Muhammad Ali bertarung melawan Sonny Liston pada pangkal jarum peniti.

Kolesi Wigan lainnya termasuk lukisan Snow White and the Seven Dwarfs, Tower Bridge masing-masing dilukis di hujung sebuah jarum.

[Gambar] Orang yang digantung dikhalayak ramai

Posted: 03 Jan 2011 10:01 AM PST




Kejadian ini dikatakan berlaku di Lebanon..
punca tak tahu....

Tikam isteri sebanyak 208 kali kerana tekanan kerja

Posted: 03 Jan 2011 09:01 AM PST

Seorang lelaki menikam isterinya sebanyak 208 kali sebelum akhirnya dia melompat daripada kondominium dan meninggal ditempat kejadian.

Chan Ka Piu (44) disyaki mengalami tekan dengan menyerang isterinya Liew Pui Mun (43) Ketika itu isterinya tertidur dan dia menyerang istri di bahagian punggung.

Liew berhasil menolak suaminya namun dia memutar tubuh  isterinya di tempat tidur dan terus menikamnya. Kemudian isterinya berjaya melarikan diri dari tempat tidur dan kemudian Chan melompat daripada kondominium.

Liew, kemudian dimasukkan ke hospital dan  isteri mengatakan suaminya tertekan mengenai pekerjaannya. Namun, dia tak menyangka masalah itu berakhir dengan penuh tragis.-TRIBUNNEWS.COM

Sanggup telan ular hanya untuk menang taruhan sebanyak $2

Posted: 03 Jan 2011 08:30 AM PST

Mungkin ini adalah hal yang paling nekad yang pernah dilakukan. Demi wangng sebanyak $2 seorang pria nekad menelan ular beracun.

Zaver Rathod dari India berjaya diselamatkan dari maut setelah dia menelan seekor ular. Dia berani untuk menelannya hanya untuk menang taruhan dengan temannya, sebesar 100 rupee @ $2.

Sebelumnya dia membunuh ular tersebut yang telah menggigit temannya.Kemudian dia menelan ular beracun tersebut untuk memenangi wang taruhan daripada  teman-temannya.

Rathod pun akhirnya dilarikan ke hospital setelah mengalami muntah-muntah dan mual.

Racun dari ular tersebut telah menjalar ke aliran darahlelaki  berusia 35 tahun itu dan  nyaris mati, tetapi doktor dengan cepat mengeluarkan isi dari perutnya untuk mengelakkan racun merebak.(link)

Tertangkap sedang projek bawah kereta

Posted: 03 Jan 2011 07:00 AM PST

4cb64d37e39581_n.jpg
Biasalah binatang mana ada perasaan malu…kita jangan ikut perangai mereka sudah

Apa yang anda lakukan jika jumpa duit USD97 RIBU?

Posted: 03 Jan 2011 06:00 AM PST

Apa yang Anda lakukan jika menemukan Wang sebanyak USD97 ribu  ? Tentu pilihannya hanya ada dua, mengembalikan atau mengambilnya.


Tapi seorang nenek yang jujur berusia 75 tahun, memilih yang pertama, yakni mengembalikan wang tersebut. Nenek yang bernama Billie Watts tersebut menemukan wang sebanyak USD97 ribu  di sebuah toilet di restoran.

Nenek jujur tersebut mengatakan kepada The Daily News Journal jika dia menemukan wang itu di dalam sebuah beg yang tergantung di dinding.

Ketika memeriksa beg tersebut, Watts menemukan seikat wang dolar pecahan USD1.000. Namun kerana tidak ada alamat atau identiti si pemilik tersebut, akhirnya Watts dan suaminya memutuskan untuk membawa wang itu ke rumah.

Watts kemudian memberitahu pihak restoran jika dirinya menemukan beg berisi wang tersebut. Dan pihak restoran menanyakan kepada pelanggan jika ada yang kehilangan beg.

15 minit kemudian, seorang wanita menelefon Watts dan mengaku sebagai pemilik beg tersebut. Setelah memadamkan antara gambar dan wajah wanita tersebut akhirnya Watts menyerahkan beg berisi wang tersebut.

Wang itu diketahui adalah dari hasil penjualan rumah wanita tadi. Dia hendak pindah ke Florida dengan seorang anaknya. Sebagai ucapan terimakasih  Watts diberikan wang USD1.000, namun nenek yang jujur itu menolaknya.

[Hebat] Aksi lembu menewaskan anjing yang menganggunya

Posted: 03 Jan 2011 05:46 AM PST




Walaupun dua ekor anjing cuba mengacaunya ,namun ia tetap mampu
menewaskannnya.....


Cara zirafah bergaduh sesama sendiri

Posted: 03 Jan 2011 04:00 AM PST


LETAK MAKLUMAT IKLAN

Lagi kereta sorong bayi yang unik

Posted: 03 Jan 2011 03:00 AM PST



Macam-macam design kereta sorong dicipta untuk kemudahan
ibubapa.....


Mereka yang berjiwa kental sahaja mampu melaksanakan tugas ini

Posted: 03 Jan 2011 02:40 AM PST










rasa-rasa anda sanggup untuk melaksanakan tugas ini???


Jom lihat lembu panda (lembu yang mirip panda)

Posted: 03 Jan 2011 01:20 AM PST

Sebagai penutup tahun 2010 lahir lembu panda yang sangat aneh di Colorado.Lembu ini menjadi salah satu dari 24 jumla lembu panda yang ada di dunia. Haiwan ternakan berasal dari Amerika Syarikat itu menjadi lembu panda penutup yang lahir pada 2010.

Ben lahir di desa Campion Timur, Amerika Syarikat, dari ibu bernama Bella, lembu lowline Angus, yang lahir dalam suhu  kosong darjah celcius.







Lembu ini memiliki kulit putih di bahagian tengah dan wajah putih dihiasi oval hitam di sekitar mata. Susuknya yang mirip panda itulah yang membuatnya disebut lembu panda.

"Ada 26 keturunan jenis lembu ini  di dunia dan kami menghasilakan 18 dari mereka," ujar Gradwohl yang juga memiliki tujuh dari 24 jenis lembu panda. Haiwan aneh ini dijual dengan harga US$30 ribu .





Cara Presiden China Melindungi Isterinya Dari Ciuman Presiden Bush

Posted: 03 Jan 2011 12:00 AM PST

Gambar ini diambil ketika Presiden China datang ke Amerika..
isterinya di cium dan dapat berbuat apa-apa...


Ini pula lawatan balas..kerana ada pengalaman dia berjaya
melindungi isterinya daripada di cium Bush.


Lelaki tunjuk marah dengan menghentak kepalanya di cermin kereta

Posted: 02 Jan 2011 11:00 PM PST





LETAK MAKLUMAT IKLAN
Semua ini dilakukan bila perasaan marah menguasai diri...
sakit soal no 2 yang penting dapat lepaskan geram....

Ada jugak orang gemuk tak nak kurus

Posted: 02 Jan 2011 10:40 PM PST

Menjadi langsing adalah cita-cita hampir setiap wanita. Namun seorang wanita berasal dari New Jersey tak memiliki impian demikian. Malah dia merasa beratnya masih kurang dan bertekad menambah berat tubuhnya lagi .

 Donna Simpson yang memiliki berat badan 273 kg. Dia merasa dengan beratnya yang sekarang masih kurang 'berisi'dan bertekad untuk menambah  menjadi 450 kg.

Sebenarnya dia memasang target untuk menambah berat badannya menjadi 450kg dalam masa 2 tahun ini, agar namanya dapat tercatat sebagai wanita tergemuk di dunia.

Meski berbahaya dan mendapat tentangan keras dari anaknya, wanita berusia 42 tahun itu mendapat sokongan penuh dari suami dan lebih gilanya lagi, suami yang dikenalinya melalui laman web dating bersama wanita big size ini, akan terus mendukung isterinya untuk makan sebanyaknya, walaupun berat badannya suaminya itu hanya 68kg.

"Dia benar-benar menunjukkan sokongannya terhadap saya dan saya rasa dia akan semakin suka kalau saya jadi lebih gemuk," katanya.

"Saya memiliki beberapa makanan kegemaran salah satunya sushi dan setiap hari saya boleh memakan 70 pinggan besar sushi. Makanan lainnya yang jadi kegemaran saya adalah kue atau donat. Pokoknya yang manis-manis," katanya kepada Daily Mail.

Ketika ditanya mengapa ia sangat berambisi untuk menaikkan berat badannyaya, ternyata wanita yang mengenakan pakaian berukuran XXXXXXL ini berharap boleh kembali menncapai kejayaan, setelah mendapat gelaran "Ibu Tergemuk" versi The Guinness World Record pada 2007 lalu.
.

Saat ini Donna memerlukan  12 ribu kalori per hari yang sama dengan 600 % dari jumlah keperluannya.

Sementara itu dana yang diperlukan untuk menggemukan badan ialah USD750 dalam satu minggu.

Untungnya,perbelanjaan ini ditaja dari sebuah kumpulan di laman web. Kumpulan itu juga akan ikut mengawasi makan-makanan cepat saji (fast food) yang dimakan oleh ibu satu anak tersebut.

sumber: http://www.kaskus.us/showthread.php?t=4200225