Adsense

Jumaat, 10 Disember 2010

OHBULAN!

OHBULAN!


(Video) Aksi Gadis Mirip Elyana Menari Nakal Bersama Rakan Di Tandas, Seksi & Mengoda!

Posted: 10 Dec 2010 08:09 PM PST

Mungkin pelanduk 2 serupa, tetapi hati kami kuat mengatakan ini memang Elyana, betul tak betul kena tanya dia. Video berdurasi 2:59 ini telah tersebar di laman youtube baru-baru ini, memang mengejutkan kerana Elyana rupanya amat berani beraksi tarian seksi, sampai dedah-dedah tali bra dan seluar.

Elyana, yang popular dengan lagu Kalis Rindu baru sahaja melangsungkan perkahwinan baru-baru ini mungkin tidak menyedari, video yang sepatut'nya menjadi tontonan peribadi telah diupload secara senyap oleh empunya kamera, mungkin juga rakan rapat. Walaupun bukan gambar lucah, sedikit sebanyak video tarian nakal ini bisa mengegarkan iman sesetengah penonton. Iyalah, bukan selalu artis-artis berani buat begini, melainkan Fasha Sandha.

Hebat juga goyangan pinggul Elyana, selingan dengan selakan baju dan aksi-aksi dedah yang mengetarkan jiwa selepas ini. Enjoice!

Link video asal : Elyana

pixel (Video) Aksi Gadis Mirip Elyana Menari Nakal Bersama Rakan Di Tandas, Seksi & Mengoda!
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

Sah! Siti Sarah & Shuib (Sepah Raja Lawak) Bertunang

Posted: 10 Dec 2010 08:31 AM PST

6uzbdc10 Sah! Siti Sarah & Shuib (Sepah Raja Lawak) Bertunang

Tiada aral melintang, tiada gosip cinta. Tup tup penyanyi Siti Sarah & Shuib Kumpulan Sepah Raja Lawak sudah pun mengikat tali pertunangan pada 16 November 2010 dalam sebuah majlis tertutup.

Siti Sarah, yang popular dengan lagu Kesetiaan meminta Shuib supaya merahsiakan pertunangan mereka kerana enggan peristiwa putus tunang yang lalu berulang kembali. Imbas, Siti Sarah pernah bertunang dengan seorang mat saleh.

Kalau ikut perancangan, Shuib ingin berkahwin dengan Siti Sarah pada 15 Januari 2011, tetapi terpaksa ditangguh atas sebab kerja. Kini, tarikh perkahwinan belum ditentukan namun persiapan ke arah itu sudah pun bermula.

pixel Sah! Siti Sarah & Shuib (Sepah Raja Lawak) Bertunang
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.