Adsense

Khamis, 30 Disember 2010

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Gambar Julie Woon bercium dengan kaum sejenis tersebar

Posted: 29 Dec 2010 05:20 PM PST

Gambar Julie Woon yang bercium dengan kaum sejenis ni telahpun tersebar ke alam maya baru-baru ini, Terkejut sekejap MyGosip tengok gambar ni.. Tertanya-tanya juga kami adakah Julie Woon ni seorang lesbian.. Tapi dia pernah je bercinta dengan lelaki sebelum ni.. Julie Woon sudahpun memberikan respon mengenai gambar cium dia dengan kaum sejenis ni.. Jom kita baca apa kata Julie Woon…

"Apa-apa pun diakui itu adalah saya dan gambar tersebut diambil ketika di zaman sekolah. Ia berlaku secara tidak langsung dan suka-suka sahaja bersama kawan-kawan wanita saya. Di sini saya ingin menegaskan yang saya bukan lesbian"

"Kerana gambar itu juga, saya sudah dicop sebagai wanita lesbian dan ramai wanita lesbian yang mula menghantar SMS kepada saya,"

"Saya pun tak tahu apa yang saya fikirkan ketika perkara itu berlaku kerana ia agak melampau walaupun ia sekadar suka-suka sahaja.

"Perkara itu membuatkan saya akan lebih berhati-hati pada masa akan datang baik dari segi pemakaian, percakapan serta cara pengambilan gambar kerana sebagai seorang selebriti, masyarakat akan melihat baik buruk saya". (Petikan diambil dari Mstar online)

Tambah Julie Woon lagi.. dia menyesal dengan perbuatanya dahulu dan dia akan lebih berhati-hati lagi di masa hadapan..

Apa-apa pun MyGosip respect kat Julie Woon ni.. Dia mengaku dan menyesal dengan perbuatan dia.. Tak macam sesetengah artis tu.. mesti cakap ni gambar superimpose.. huhuhuhuhu.. Lu Pikir La Sendiri..

Julie Woon bercium dengan perempuan


Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.