Adsense

Isnin, 27 Disember 2010

Celebrity News

Celebrity News


Suspek Utama Hala Laser Markus Penjaga Gol Indonesia

Posted: 27 Dec 2010 07:21 AM PST

Inilah suspek utama yang mengakibatkan aksi perlawanan akhir pertama piala Suzuki di Bukit Jalil ditangguhkan semalam ....






Jangan Marah....Adoiiii sakit perut saper punya kejelah ni...:)

Konsert Maher Zain Di Summit Hotel

Posted: 27 Dec 2010 07:04 AM PST

Penyanyi Lubnan ini akan membuat persembahan di Malam Amal anjuran Yayasan Kemanusiaan Muslim Aid Malaysia akan berlangsung pada 26, 27 dan 28 Disember ini, pukul 8 malam di Summit Hotel, Subang Jaya.


Jika anda pemint artis luar yang tengah menjadi bualan segenap lapisan masyarakat Malaysia terutamanya gadis-gadis diluar sana.

Gambar Bogel Pamela Anderson Menyebabkan Dia Muntah !!!

Posted: 27 Dec 2010 06:00 AM PST

Iskkk Iskkk Artis simbol Tuttt Hollywood ini mungkin sudah tak kisah jika satu dunia melihat tubuh badannya. Bak kata pepatah " Ala bisa tegal biasa" :) Entah betul ke pepatah ni, tapi yang pasi dunia Hollywood memang penuh dengan keberanian. Ikuti cerita mengenai Pamela original dari Hollywood ni mengenai kisah lamanya.



"Waktu itu saya bingung dengan situasi itu kerana pertama kali melakukannya. Sebelum itu saya meminta izin dari ibu dan dia mengizinkan saya bergambar untuk majalahPlayboy tersebut.
"Saya malu sehingga mahu muntah. Segulung filem pertama dibuang begitu sahaja kerana tiada satu pun gambar yang baik kerana saya asyik menangis dengan perbuatan tersebut," ujarnya menceritakan pengalaman pertama bergambar bogel.

Namun begitu, menurut Pamela lama kelamaan ia semakin berani melakukan aksi-aksi bogel untuk majalah-majalah lucah antarabangsa.
"Pengalaman pertama memang memalukan tetapi melihat kepada keadaan, jika sekali anda sudah mencuba pasti ia akan menjadi ketagih," katanya
Info :Mstar