Adsense

Selasa, 14 Disember 2010

Celebrity News

Celebrity News


Camelia dan Gambar Anak Yang Menjadi tanda tanya !!!

Posted: 14 Dec 2010 08:17 AM PST

Camelia atau nama penuhnya Noor Camelia Abang Khalid. artis yang berasal daripada sarawak ini dikhabarkan selamat melahirkan anak perempuan minggu lalu disebuah hospital swasta.


Nama dan gambar masih menjadi tanda tanya kerana buat masa sekarang Camelia ingin berahsia dengan public, kalau ada gambar anak Camelia share la dengan pembaca di ZoOMartis..Tapi hospital swasta dekat PJ ni tak banyak..Zoom pun ada link.
..apapun kita sama-sama usahakan yerrr :)


Semoga anak yang dilahirkan akan menjadi anak yang soleha..Insyallah

Sinopsis Misteri Dendam Balan Balan The Movie And Making

Posted: 14 Dec 2010 08:25 AM PST

Sinopsis:


Cerita ini mengisahkan seorang penulis cerita mistik (Jalal Maran) dan sekumpulan pelajar (Diana, Danial, Ramona) telah datang ke Sabah untuk mengkaji mengenai cerita Misteri Balan-balan.
Mereka bergabung menjadi sekumpulan untuk merungkai persoalan-persoalan mengenai Makhluk misteri tanpa kepala itu. Mereka telah sampai ke sebuah kampung yang mengalami satu demi satu kematian yang cukup misteri dan menjadi tanda tanya. Datu Jarlis dan Ustaz Fuad cuba mengejar makhluk balan-balan dan mengambil jasadnya namun semuanya sia-sia. Lebih dasyat lagi apabila makhluk tersebut membalas dendam dan Diana menjadi mangsa. Datu Jarlis dan Ustaz Fuad cuba berusaha mencari dan memulihkan jasad tubuh yang sudah ditinggalkan oleh kepala Diana dengan bantuan tok gurunya dalam masa yang paling pantas iaitu tiga hari tiga malam.

Terlalu banyak isu yang timbul sehingga keadaan menjadi lebih tegang. Mungkinkah mereka berjaya memulihkan dan merungkai cerita Misteri Dendam Balan-Balan tersebut?

This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now

Iklan jawatan kosong di Majlis Perbandaran Temerloh

Posted: 14 Dec 2010 08:01 AM PST

Bersama-sama ini dikemukakan iklan jawatan kosong di Majlis Perbandaran Temerloh seperti berikut :

a) Pembantu Penguatkuasa N17 Tetap (3 Kosong)
b) Juruteknik (Senibina) J17 Tetap (1 kosong)
c) Juruteknik Perancang Bandar & Desa J17 Tetap (1 kosong)
d) Penolong Akauntan W27 Tetap (1 kosong)
e) Pembantu Penilaian W17 Tetap (1 kosong)

Iklan lengkap jawatan kosong di Majlis Perbandaran Temerloh

Borang permohonan

Iklan jawatan kosong bagi penuntut USIM

Posted: 14 Dec 2010 07:57 AM PST

JAWATAN KOSONG : JURUBAHASA ARAB

KEUTAMAAN :
Penuntut warganegara Malaysia yang fasih bertutur dalam bahasa Arab.


LATAR BELAKANG TUGAS :

Membantu Tour Guide yang akan turut serta dalam rombongan dan Jurubahasa juga adalah sebagai Tour Leader oleh Tour Guide. Tugasan bermula sekitar Januari atau Febuari 2011 adalah secara sambilan tetapi Jurubahasa perlu bersedia kerana notis biasanya dikeluarkan dalam masa 1 atau 2 hari sebelum tugas bermula. Pihak kami dikehendaki membawa kira-kira 40 orang delegasi daripada Asia Barat yang dijangka tiba dalam bulan Januari 2011. Delegasi ini adalah tetamu Kerajaan dan selepas upacara rasmi selama 4 hari, kami diminta membawa mereka melawat Melaka dan Putra Jaya dan membeli belah di sekitar Kuala Lumpur. Kami memerlukan minimum 2 atau maximum 4 orang orang jurubahasa iaitu lelaki dan perempuan.



BAYARAN :

Bayaran adalah RM10-15 untuk satu jam dan biasanya sekitar 5-6 jam. Makan dan minum disediakan. 

Iklan lengkap jawatan kosong bagi penuntut USIM

Iklan jawatan kosong di Yayasan Selangor

Posted: 14 Dec 2010 07:56 AM PST


Iklan jawatan kosong di Yayasan Selangor
Tarikh tutup 31 Disember 2010

Permohon-pemohon adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan bagi mengisi kekosongan jawatan di Yayasan Selangor seperti berikut:

1. Pengurusan & Pendidikan
2. Sokongan 1 & II

Iklan lengkap jawatan kosong di Yayasan Selangor

Borang permohonan

Cerita Lawak : Kisah Tentera Jepun Dengan Tahanan

Posted: 14 Dec 2010 07:54 AM PST

Pada zaman pemerintahan Jepun, tiga orang cina, Ah Meng, Ah Seng dan Ah Beng telah ditangkap sebab menyeludup. Diorang bertiga nie akan dihukum bunuh oleh skuad penembak. Jadi malam tu diorang pun buat rancangan untuk melarikan diri. Ah Meng kata yang tentera Jepun takut akan bencana alam. Jadi diorang kena buat tentera Jepun tu panik supaya diorang boleh lepas.

Keesokkannya, Ah Meng menjalankan hukuman bunuh. Skuad penembak berbaris kat depan. Baru jer kapten Jepun tu kata "Ready... aim", Ah Meng terus jerit "Gempa bumi gempa bumi". Tentera Jepun lari bertempiaran dan Ah Meng pun terlepas.

Lepas tu tiba giliran Ah Seng. Bila jer kapten tu sebut "Ready... aim", Ah Seng terus menjerit "Banjir banjir". Tentera Jepun lari bertempiaran dan Ah Seng pun terlepas.



Bila tiba giliran Ah Beng, dia pun berfikir, "Hmm, kena sebut pada masa yang sesuai balu(baru) itu askal(askar) lali(lari). Wakaka, manyak bodoh punya askal Jepun." Bila jer kapten tu sebut "Ready... aim", Ah Beng pun terus jerit "Fire fire".

Apalagi, terus tamat ler riwayat Ah Beng.

Video pasangan Kantoi Buat Projek di Pavilion

Posted: 14 Dec 2010 07:39 AM PST

Entahlah apa nak komen dengan beruk dua ekor ni...kalau betul pun nak buat benda tak senonoh janganlah dikhalayak ramai...Nak tau budak mana dan dari negeri mana PLAY lah video Youtube dibawah ni.



This posting includes an audio/video/photo media file: Download Now