Adsense

Rabu, 8 Disember 2010

borak kosong

borak kosong


Nyaris maut kerana nak selamatkan anjing dari sungai beku

Posted: 08 Dec 2010 09:30 PM PST

Seekor anjing labrador jatuh ke air setelah terperosok pada lapisan ais yang nipis yang menutupi tengah Sungai Ribble di Lancashire. Anjing itu merintih dan melolong ketakutan, dia berjuang untuk keluar ketika pemiliknya berusaha menyelamatkannya dan terjun kedalam sungai  yang membeku itu.

Meskipun diteriak oleh orang ramai agar ia tidak pergi lebih jauh tetapi dia nekad berbaring dan bergerak mengisut perlahan-lahan ke arah anjing itu sampai lapisan ais itu pun pecah kerana berat badannya. Alice Woods, 25, yang mengambil foto ini sedang berjalan dengan teman-teman di sepanjang tepi sungai ketika mereka melihat drama dan menelepon 999. "Aku melihat seseorang akan mati," katanya. "Itu adalah adegan yang membuat aku benar benar panik".

'Anjing itu jatuh melalui potongan ais yang nipis,berjuang dan merintih. Hal ini cukup mengerikan untuk melihatnya seperti itu. "Kami semua berteriak pada wanita mengatakan padanya untuk tidak pergi menyelamatkan anjing itu, tetapi dia tidak mahu mendengarkan dan  mendekati anjingnya. "Jelaslah bahawa  diapun  mengalami hal yang sama. Wanita itu  terjatuh kedalam air yang sangat dingin itu.

'Segera dia berhenti berusaha untuk mencapai anjing dan mulai mencoba untuk menyelamatkan dirinya sendiri, tetapi ais terus menghalangi ketika dia cuba menarik diri keluar. " Dia berkata akhirnya seorang lelaki yang sedang berjalan melihat kejadian itu berlari untuk membantu dia, dan menariknya keluar hingga selamat. Nasib baik anjing itu mampu berenang ke tepi lalu anjing itu juga diseret ke tempat yang selamat dan anjing itu berjalan seperti tidak berlaku apa-apa.(link)






Pasangan paksa tiga orang anaknya minum air kencing

Posted: 08 Dec 2010 08:45 PM PST

Seorang ibu muda dan pasangan telah dihukum melakukan khidmat masyarakat selama 160 jam selepas didapati bersalah mendera anak-anak mereka.Yeung Wing-ki, 28 dan Chung Chi-wing, 27, seorang pemandu teksi,telah dikatakan memukul anak-anak mereka dengan rotan dan juga memaksa mereka meminum air kencing.Mereka dmelakukan perbuatan ini sejak Julai 2009 sehing bulan April tahun ini.

Pasangan ini mempunyai seorang anak berusia 1 tahun dan Yeung mempunyai 4 orang anak hasil perkahwinan terdahulu.Teman lelakinya juga dikatakan memasukakn alat kawalan jauh kemulut anak Yeung yang berusia 9 tahun serta menumbuk beberapa kali ke  dada anak sulungnya dan melilit tahli leher ke tengkuknya sehingga menyebabkan budak itu lemas.

Hakim berpendapat ini bukanlah cara untuk mendidik anak atau mendisiplinkannya.(link)

Macam ni rupanya olimpik untuk kaum gay

Posted: 08 Dec 2010 07:30 PM PST

Diadakan di Cologne, Germany.Lebih 10,000 orang athelit dari serata dunia yang dikatakan mengambil bahagian di Gay Olympics ini.













[Sadis] Budak dirogol 100kali dalam tempoh 3 bulan

Posted: 08 Dec 2010 06:25 PM PST

 Seorang budak perempuan berusia 11 tahun mendakwa dirinya telah diperkosa lebih 100 kali dalam tempoh tiga bulan. Kejadian itu berlaku pada tahun 2006 namun hanya didedahkan kepada umum beberapa hari lalu oleh ibu budak itu dalam blog mininya.

Ibu budak itu, Tang Juan dari Yongzhou China merayu pengamal perubatan untuk membantu anaknya, Lele, yang kini menghidap penyakit kelamin dan masalah mental selepas kejadian yang berlaku kira-kira empat tahun lalu.

Menurut ibunya, Lele mengikut seorang lelaki berusia 23 tahun yang dikenal sebagai Zhou Junhi ketika di arena luncur ais sebelum kedua-duanya pergi makan malam bersama pada 1 Oktober 2006. Selepas itu, Zhou membawa anaknya ke pusat video sebelum merogol anaknya beberapa kali.

Selepas kejadian itu, lelaki itu mengugut Lele agar merahsiakan kejadian itu atau dia akan memberitahu hal itu kepada rakan dan guru di sekolahnya. Lelaki itu turut mengugut untuk membunuh ahli keluarganya.

Dua hari selepas itu, Zhou memaksa anaknya untuk "bekerja".  Lele dipaksa melacurkan diri di sebuah kelab sosial. Setiap pelanggan dikenakan bayaran sebanyak RM47 (100 yuan). Sebanyak RM14 diberikan kepada Lele, selebihnya diambil oleh pemilik kelab sosial tersebut. Wang RM14 yang diterima oleh Lele itu walaubagaimanapun diambil oleh Zhou.

Selepas berjaya diselamatkan, Lele mendakwa dirinya telah diperkosa lebih 100 kali. Setakat ini, sebanyak tujuh orang didakwa kerana terlibat dalam kes yang amat menyentuh hati ini.

SUMBER : duniacacamerba.blogspot.com

Wanita gigit hingga putus lidah suaminya yang berusia 79 tahun

Posted: 08 Dec 2010 05:32 PM PST

Kesian atuk ini tak pasal-pasal lidahnya putus.....

MILWAUKEE,  Seorang perempuan dari Wisconsin, Amerika Syarikat, yang berusia 57 tahun menggigit hingga putus setengah lidah suaminya yang berusia 79 tahun ketika berciuman. Perempuan tersebut,telah ditangkap atas dakwaan melakukan kejahatan.

Potongan lidah telah ditemukan dan lelaki itu dibawa ke sebuah hospital. Para doktor mencuba untuk menyambung kembali lidah yang terputus tersebut, kata polis Sheboygan, Milwaukee utara, Wisconsin.

Perempuan itu memberi tahu petugas kecemasan bahawa dia telah menggigit lidah suaminya sampai putus. Suami telah memberitahu  polis bahawa, isterinya menggigit lidahnya sewaktu dia mencium isterinya itu.Ciuman itu diberikan kerana untuk mengucapkan selamat malam.

Ketika polis hendak menahan perempuan tersebut ,dia sedang menyanyikan lagu-lagu Natal dan meniup terompet Tahun Baru. Suaminya mengatakan, isterinya telah bertindak aneh dalam beberapa hari terakhir ini.-(link)

Gambar depan KFC yang pasti buat anda terharu

Posted: 08 Dec 2010 04:50 PM PST

kfc
Apa yang mampu dibuatnya hanya melihat sambil mengharapkan simpati…

Mungkinkah nanti manusia akan bekerja didalam kereta sahaja?

Posted: 08 Dec 2010 10:01 AM PST






Kemungkinan besar ya manusia akan bekerja dan berpejabat didalam kereta dan
kemungkinan inilah yang membuat syarikat kereta antarabangsa seperti  Mercedes,Escalade Cadillac serta Nissan mereka kereta yang kelengkapan seperti pejabat....

[Gambar] Awek ni betul-betul ekstream

Posted: 08 Dec 2010 09:01 AM PST

101310-hot-chick-grinder
sumber : www.klikunic.com

betul-betul brutal......


Kerana pengaruh televisyen wanita ini sanggup tiduri 1000 lelaki

Posted: 08 Dec 2010 08:43 AM PST

Christina Saunders begitu teruja dengan keraktor Samantha Jones dalam serial 'Sex and The City'. Wanita berasal England itu  nekad menunaikan "misinya" untuk bersetubuh dengan 1.000 lelaki dalam  10 tahun.

Christina mengaku sangat tertarik dengan karektor Samantha yang begitu percaya diri memikat dan menguasai banyak lelaki di tempat tidur. "Samantha sangat seksi, percaya diri, dan membanggakan. Saya terpesona dengan perilakunya yang seperti lelaki, boleh tidur dengan siapa saja," katanya.

Christina, yang  masih seorang mahasiswi berusia 20 tahun, pun terdorong untuk menjadi menjalani kehidupan seperti Samantha. Dia bersetubuh dengan sedikitnya satu lelaki dalam seminggu. Demi mencapai targetnya menyetubuhi 1.000 lelaki, dia nekad melakukan apa saja, termasuk melakukan hubungan seksual dengan dua lelaki sekaligus.

Menjelang lulus belajar, jumlah lelaki yang berhasil ditaklukkannya seramai 300 orang. Seiring bertambahnya usia, obsesinya makin meluap-luap. Selama bekerja di London,d ia semakin rajin menggoda lelaki di bar. Dia juga semakin sering bercuti demi bertemu lebih banyak lelaki. Bahkan, dia pernah bersetubuh dengan 15 lelaki selama seminggu bercuti di Ibiza, Sepanyol.

, Christina selalu membawa buku harian setiap kali kemana-mana. Dia juga tak pernah lupa menuliskan nama lelaki berikut kemampuan seksualnya setiap kali selesai melakukan persetubuhan. Setiap detail pengalamannya tertulis rapi dalam buku hariannya.

Di tengah lingkungan sosial yang mulai memanggilnya pelacur, Christina pantang mundur. "Saya tidak merasa kotor, saya sudah merasa ketagihan," katanya. Christina sudah dibutakan oleh obsesinya. Dia agaknya juga tak peduli dengan potensi penyakit menular melalui seksual yang boleh membunuhnya.

Yang pasti, setelah berhasil menyelesaikan misinya pada usia 30 tahun, Christina mula menyesali diri. "Saya sepertinya telah mengambil tindakan yang terlampau jauh. Yang saya inginkan ketika ini hanya menenangkan diri," katanya.

bk-kisah wanita ini juga membuktikan pengaruh tv sangatlah dahsyat sehingga yang terpelajar pun terpengaruh apa lagi kalau kanak-kanak.

Apa yang anda buat jika jumpa orang parking macam ini?

Posted: 08 Dec 2010 07:00 AM PST

1
Ini jenis manusia yang tamak dan pentingkan diri sendiri.Sepatut dia kena ambil dua tiket parking kerana dia ambil dua petak.Kerana kebodohannya menyusahkan orang lain….

Benda ini kalau letak diatas tangan memang cantik dan unik

Posted: 08 Dec 2010 06:00 AM PST

Cuba perhatikan...













Kasut Facebook,kasut twitter

Posted: 08 Dec 2010 05:00 AM PST




beginilah kegilaan masyarakat dunia dengan facebook dan twitter ini...
sampaikan kasut pun diciptakan khas...


Mereka ini tak sepatutnya jadi cheerleaders

Posted: 08 Dec 2010 04:41 AM PST











BLOGLIST 2011 .. SELAMAT DATANG TAHUN BARU

Posted: 08 Dec 2010 04:13 AM PST

Blog list 2011..selamat datang tahun baru.....sesiapa pun pasti akan berebut tempat untuk disenaraikan di dalam blog list Ben Ashaari.Kepada sesiapa yang berminat sila ke  sini.Moga di tahun baru ini makin lagi ramai berblog dan makin bertambah meriah lagi dunia blog...dan yang paling penting makin bertambah kuat persahabatan antara blogger-blogger....

Jika anda mempunyai cermin sebegini

Posted: 08 Dec 2010 03:00 AM PST





Nyawanya diselamatkan oleh belon ikan lumba-lumba

Posted: 08 Dec 2010 02:30 AM PST




nasib baik harimau mengejar belon ikan lumba-lumba ini...
kalau tidak habis nyawanya....


Melihat gambar ini agaknya patah tak tulang abang ini?

Posted: 08 Dec 2010 01:00 AM PST

car-plane-crash-hurt-pics-18
Berani betul abang ini menyerahkan badan…rasa-rasa patah berapa tulangnya atau tak patah langsung….

[Gambar]Pembunuhan beramai-ramai sebuah ajaran sesat

Posted: 08 Dec 2010 12:20 AM PST

Didirikan pada akhir tahun 1970-an, di bawah kepemimpinan Jim Jones, aliran pemujaan ini hidup menyendiri terpisah dari dunia di sebuah hutan di Amerika Selatan. Kejadian ini berlaku pada tahun 1978, anggota kongres Amerika, Leo Ryan, mengunjungi wilayah Jonestown dalam misi mencari bukti

Ketika Ryan akan meninggalkan Jonestown, lapan belas anggota aliran pemujaan ingin meninggalkan aliran pemujaan itu cuba mengikut Ryan dan akibat inilah permulaan rusuhan terjadi. Anggota aliran pemujaan melepaskan tembakan kepada mereka yang cuba meninggalkan aliran pemujaan itu.

Anggota kongres Ryan, tiga orang wartawan, dan seorang anggota aliran pemujaan yang cuba lari, terbunuh. Sebelas orang cedera. Beberapa jam setelah kejadian, pemimpin aliran pemujaan memerintahkan anggota-anggotanya untuk melakukan bunuh diri beramai-ramai dengan meminum potasium sianida.Bayi dibunuh dengan racun yang dimasukkan ke mulut dengan sedutan. Setelah itu, lebih dari sembilan ratus orang, termasuk kanak-kanak, meracuni diri mereka sendiri.








akibat terlalu taksub.....


Kenapa mereka berbogel ni?

Posted: 07 Dec 2010 11:27 PM PST

Kenapa mereka berbogel di tepi jalan ni?Mereka menanggalkan pakaian dan meLetakkan "darah" di jalan. Itulah gambaran dari beberapa anggota organisasi perlindungan haiwan, disebut Anima Naturalis.Mereka mengadakan protes telanjang bogel untuk mengecam pembunuhan haiwan untuk di buat pakaian bulu mahal.

Seramai150 orang, termasuk laki-laki dan perempuan telah bergabung dalam kempen ini. Sejumlah besar anggota tidak ragu untuk menanggalkan semua pakaiannya dan telanjang bogel dengan mengecat badan mereka dengan cat merah terang seperti darah. Mereka berdemo  di Catedral, Barcelona, Sepanyol. Mereka memegang sepanduk bertulis "Berapa harga satu jaket hidup?". Protes tindakan terhadap haiwan telah menarik minat besar masyarakat di Sepanyol pada khususnya dan dunia pada umumnya.