Adsense

Sabtu, 13 November 2010

OHBULAN!

OHBULAN!


Hubungan Cinta Bekas Permaisuri Agong Siti Aishah & Uncle Seekers Terbongkar!

Posted: 13 Nov 2010 06:59 PM PST

uncleseekersaishah4 Hubungan Cinta Bekas Permaisuri Agong Siti Aishah & Uncle Seekers Terbongkar!

Ini bukan kami yang bawa cerita, kisah ini benar-benar diambil daripada blog milik Uncle Seekers yang secara terang mengakui bahawa bekas Permaisuri Agong, Siti Aishah sedang dilamun cinta dengan beliau! Wah, cerita panas. Malah, Uncle Seekers sudah bersedia untuk bertanggungjawab dengan kandungan setiap artikel yang ditulis sekiranya ia mengandungi fitnah. Kami sarankan anda melihat kes ini daripada pelbagai perspektif sebelum menghantar komen, Siti Aishah pun manusia juga, punya perasaan. TQ

5 cerita cinta yang membabikan Uncle Seekers & Siti Aishah sudah dibongkarkan, siap beserta gambar. Antara pengakuan paling mengemparkan dimana Uncle Seekers mendedahkan bahawa Siti Aishah memperkenalkan dirinya sebagai suami. Fuh, entah macam-macam lagi perkara yang terbongkar.

Disebabkan perkara kisah cinta ini melibatkan VVIP yang berprofil tinggi, maka kami akan tutup ruangan komen. Tetapi, anda masih boleh LIKE artikel ini, tak susah kan? Ada urat takut juga kami ini.

Baca pengakuan Uncle Seekers & kisah cinta bekas Permaisuri Agong di Part 1, Part 2, Part 3, Part 4 dan Part 5.

pixel Hubungan Cinta Bekas Permaisuri Agong Siti Aishah & Uncle Seekers Terbongkar!
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.

(Gambar) Mizz Nina & Noh Hujan Bertunang, Anyone?

Posted: 13 Nov 2010 06:19 PM PST

34fNe (Gambar) Mizz Nina & Noh Hujan Bertunang, Anyone?

Ini cerita basi, namun kami tetap keluarkan selepas berputus asa mencari koleksi gambar Mizz Nina & Noh Hujan bertunang walaupun sudah dikerahkan tenaga ini ke Facebook, dan men-google.

Mizz Nina & Noh Hujan sah bertunang pada 6 November lepas dalam majlis tertutup yang dihadiri oleh 15o jemputan. Majlis bertunang diadakan di rumah keluarga perempuan di kawasan Ampang Jaya, Selangor. Dan, kami difahamkan juga mereka berdua bakal melangsungkan perkahwinan pada tahun hadapan.

Tak sangka juga, dalam senyap pandai mereka berdua menyembunyikan kisah cinta. Tetapi lebih bagus macam tu, sekurang-kurangnya Noh & Mizz Nina boleh menumpukan perhatian kepada kareer daripada dihentam dengan pelbagai gossip cinta.

Tahniah! Dan, sekali lagi, ada gambar tunang Mizz Nina & Noh Hujan?

pixel (Gambar) Mizz Nina & Noh Hujan Bertunang, Anyone?
Full Feed Generated by GetFullRSS.com, sponsored by USA Best Price.