Nuffnang

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Kelakuan yang mesti dihindari oleh remaja

Posted: 28 Nov 2010 09:36 PM PST




Dari pakaian dan fizikal,mereka ini masih bersekolah.
Mungkin mereka ini berada di 
pusat internet.
Kejadian begini sepatutnya tidak harus dilakukan oleh remaja.
Seronok hanya untuk seketika tetapi kesan kehancuranya
boleh membuat kita menderita sepanjang hidup.
Oleh diharapkan remaja-remaja janganlah mengejar kenikmatan seketika ini
tetapi kejar nikamat yang berkekalan dengan mendekati diri
kepada Tuhan.....


[Ngeri] Keadaan mayat dijumpai ditepi tangga

Posted: 28 Nov 2010 08:45 PM PST




agaknya dah berapa lama mayat ini baru ditemui???


Bilik mandi dijadikan tempat penderaan

Posted: 28 Nov 2010 06:25 PM PST

Dallas - Biik mandi merupakan tempat paling menyeramkan bagi tiga anak ini, kerana di sinilah selama 9 bulan terakhir mereka mengalami ketakutan, penganiayaan dan penderaan seksual.

Di dalam bilik mandi tersebut  mereka bertiga harus  tidur di dalam bathtub dengan menahan lapar. Dua anak tertua yang berusia 10 dan 11 tahun hanya mepunyai berat badan 27 kg.

Setiap hari kekasih ibu mereka akan menyuruh kanak-kanak ini dengan adik mereka yang berusia 5 tahun untuk berdiri dengan mengangkat kaki dan tangan di kepala.

Nasib baik penderitaan ketiganya berakhir selepas pak cik mereka dan polis berjaya membebaskan mereka dari siksaan ini.

Kanak-kanak yang berusia 10 tahun dengan bekas luka di wajah dan perutnya menceritakan mimpi buruk mereka selama 9 bulan berada di dalam bilik mandi tersebut. Kakak perempuannya yang berusia 11 tahun mengakui terus-terusan menerima penderaan seksual sementara adik mereka yang berusia 5 tahun kelihatan sangat kurus dengan tulang-tulang yang menonjol di balik kulitnya.

"Tuhan melindungi kami dan membalas doa kami. Kami telah selamat, hanya inilah yang kami inginkan saat ini," kata mereka.

Alfred Santiago (37)teman lelaki ibu mereka, ditahan dengan tuduhan melakukan penderaan seksual. Sementara ibunya Abneris Santiago (30) ditahan dengan tuduhan penyiksaan terhadap anak-anaknya.(link)

Kenapa anak gadis dilarang guna handphone?

Posted: 28 Nov 2010 05:45 PM PST

Perempuan single dilarang memiliki handphone. Ini ketentuan yang berlaku di suatu desa di India. Alasannya, agar si perempuan tak boleh kahwin lari.

Di Desa Lank di India Utara, adat setempat memberi hukuman mati kepada pasangan yang menikah tanpa restu. Larangan menikah terutama berlaku untuk perempuan dan laki-laki dengan kasta yang sama.

Kelompok tua desa Lank, melarang handphone untuk gadis sedangkan para jejaka boleh menggunakan HP asalkan diawasi oleh orang tuanya.

Sebahagian wilayah di India Utara menilai pernikahan sesama anggota kasta adalah terlarang. Pernikahan biasanya ditentukan oleh keluarga.

Di wilayah desa yang konservatif, pelanggaran atas tabu-tabu pernikahan boleh mengakibatkan pembunuhan demi harga diri.

Kelompok tua desa Lank khuatir remaja lelaki dan perempuan akan menggunakan handphone untuk merencanakan pernikahan tanpa restu keluarga.

Bulan lalu, 34 pasangan kahwin lari di distrik Muzaffarnagar. Desa Lank terletak di negara bahagian Uttar Pradesh. Lapan pasangan di antaranya terpaksa menebus keputusan itu dengan nyawa mereka.

"Tiga perempuan dipenggal oleh anggota keluarga besarnya kerana menikah dengan pemuda satu kasta," kata Pegawai Polis Brij Lal, di Lucknow, ibukota Uttar Pradesh.

Kelompok Tua desa yang disebut Panchayat sangat berkuasa di desa Uttar Pradesh. Mereka menyatakan perempuan dan laki-laki yang punya kasta sama adalah saudara kandung.-kompas online

Perang dan cinta

Posted: 28 Nov 2010 04:45 PM PST

Inilah gambar pasangan kekasih yang sangat bahagia...
Gambar ini diambil sebelum lelaki ini dihantar ke medan perang...




tetapi  lelaki ini tidak bernasib baik...
wajah nya menjdi hodoh akibat kecederaan di mukanya dan
demi cinta wanita itu masih sanggup mengahwini lelaki itu
walaupun mukanya kelihatan hodoh.....





Ini baru di namakan polis

Posted: 28 Nov 2010 10:01 AM PST


tak kira siapa saman tetap saman...

Cara hidang sushi macam ni pun ada

Posted: 28 Nov 2010 09:20 AM PST







apakah kaitannya makan sushi
dengam wanita telanjang ini?.Nak makan 
sushi atau nak tengok wanita bogel.Rendah sungguh moral
wanita ini kerana sanggup menjadikan batang tubuh sebagai
hiasan.....


Pemilik warnet pergi sembahyang Jumaat,pelajar adakan hubungan seks

Posted: 28 Nov 2010 08:45 AM PST

Puluhan warga kota Tasikmalaya di Indonesia heboh selepas petugas warnet di Simpang Lima kota ini menangkap sepasang pelajar sekolah yang sedang berhubungan seks sambil menonton video lucah semasa dia pergi sembahyang Jumaat.

Ketika petugas warnet (cyber cafe) balik daripada sembahyang Jumaat,dia melihat sepasang pelajar sedang berhubungan seks. Dua pelajar yang sudah dua bulan memadu kasih itu berumur Ma,15, dan In,15.Selepas menangkap pelajar itu,mereka kemudiannya diserahkan kepada polis.


Dikhabarkan,pihak polis telah memanggil kedua orang ibubapa mereka, Petugas warnet Rizal,29, ketika ditanya polis menjelaskan, sepasang pelajar itu masuk warnet yang dikelolanya pada pukul 12.00 menjelang sembahyang Jumaat.

Mereka masukbilik nombor enam yang waktu itu kosong. Rizal mengaku tak curiga kerana percaya pelajar itu tidak melakukan apa-apa " Saya tak mencurigainya. Setelah mereka membuka internet saya langsung pergi sembahyang Jumaat," kata dia.Kira-kira pukul 1.00 selepas selesai sembahyang Jumaat, dia terkejut kerana melihat sepasang pelajar tadi  itu  sedang melakukan perbuatan tak senonoh itu sambil menonton adegan lucah di intenet. " Saya melihat kkeadaan seluar dalam sepasang pelajar itu sudah melorot. Kemudian pelajar perempuan itu membetulkan seluar dalam sambil berdiri," kata Rizal.

Pihak polis Tasikmalaya mengaku terkejut ketika mendengar laporan adanya sepasang siswa pelajar yang tertangkap basah sedang melakukan hubungan seks di bilik internet dan mereka akan menyiasat perkara tersebut.-ruang hati .com

"Nak dah besar nanti nak jadi apa?"

Posted: 28 Nov 2010 07:50 AM PST

Semasa kita kecil kita sering ditanya oleh ibu "Nak dah
besar nanti nak jadi apa.Ibu harap kamu jadilah orang yang berguna."


dan demi masa depan dan cita-cita anaknya,maka si ibu sanggup
bersusah payah .Biar pun penat dan lelah demi anak sanggup berkorban
apa sahaja....

sanggup juga menghantar dan mengambil anaknya dari
sekolah.Si ibu juga sering berdoa agar si anak menjadi
insan yang mulia.....

Tapi bila si anak sudah dewasa dan berjaya...


si anak lupa pada janjinya dan lupa pada si ibu
dan yang paling dahsyat si anak lupakan Tuhan...
Tidakahk si anak tahu perasaan si ibu jika mengetahui 
perangai mereka begini.....

Si ibu pasti akan menangis melihat anak yang ditatang
dan dibesarkan sudah berubah kelakuan.Menangis melihat
zuriatnya lupakan Tuhan....Apakah ini balasan yang aku terima
daripada bayi yang aku kendong dulu,berpayah meredah badai,
meredah kesukaran demi membesarkan mereka agar menjadi insan berguna,
insan yang tak lupakan Tuhan?

SEBELUM TERLAMBAT
"Ibu sudah tua nak,ibu ingin melihat kau kembali
kepangkal jalan.Ingatkan Tuhan NAK" harapan si IBU



BERTAUBATLAH,BERTAUBATLAH,BERTAUBATLAH

agar kehidupan kita akan lebih berkat dan mulia
bersama keluarga tersayang

Suka aku tengok gambar ni

Posted: 28 Nov 2010 06:00 AM PST

Cuba perhatikan gambar dibawah...
Suka sangat aku tengok.....'persahabatan'.
Kemesraan sesama mereka.....





Kerana menganggu ketenteraman patung bogel di sensorkan

Posted: 28 Nov 2010 05:00 AM PST

Kerana menganggu ketenteraman patung yang ada
di akuarium ini disensorkan @ dipakaikan bra.Ini kerana ramai
pengunjung terutama lelaki yang hanya tertumpu
di patung itu sahaja...






Senaman ketawa

Posted: 28 Nov 2010 04:00 AM PST

Nina's Collections bagi barang free

Posted: 28 Nov 2010 03:01 AM PST



Sempena perasmian pembukaan Nina's Collections,

pihak kami akan mengadakan 'Nina's Collections Giveaway'

Hadiahnya cukup lumayan!!!
Rugi siapa tak join... hihi...





SYARAT PENYERTAAN



1. follow blog nina's collections dan loveninasyakina



2. copy Banner di atas, paste Banner dan Link entry ini di side bar dan entry di blog anda



3. buat satu entry tentang NINA'S COLLECTIONS GIVEAWAY ini di blog anda,

buat entry pasal GA sahaja yekk... tak perlu susah2... huhu



4. tinggalkan comment, nama, email dan link entry anda pada comment giveaway ini



5. Tag kepada 3 orang rakan Bloggers yang lain (perlu dinyatakan dalam entry)

dan rakan Bloggers yang aku nak tag ialah...






~~~

mudah je kan?

memang mudah..dan lebih mudah pasal dapat barang 
free....

dan 


Nak Tahu Hadiah Apa? KLIK SINI
dan KLIK SINI

wahhh!!! ada hadiah tambahan!!! hadiah misteri!!!
nak tahu bagaimana nak menang hadiah misteri?

KLIK SINI

Pemenang Bertuah akan dipilih oleh
juri2 Profesional dari pihak kami

dan Hadiah adalah cukup menarik dan lumayan,
kalau korang tak join, sangat2 rugi... huhu

aku bagi bau hadiahnya sikit

tarikh tutup 1 Disember

Takut atau ambil kesempatan

Posted: 28 Nov 2010 02:21 AM PST

Takut macam buat-buat..tapi tangannya pegang
tempat lain....


Hanya bermodalkan beberapa keping cd sahaja

Posted: 28 Nov 2010 01:30 AM PST

Betul-betul jimat...mana cd yang tak pakai boleh
dijadi kan macam ni....


[Video]Awek diperkosa didepan mata

Posted: 28 Nov 2010 12:45 AM PST


rupanya iklan pasal tayar....macam-macam idea direka untuk 
menarik perhatian orang ramai....


Mug untuk blogger tegar

Posted: 27 Nov 2010 11:00 PM PST

Sambil berblog sambil minum air kopi panas...
Mug ini di lengkapi dengan USB....





BOLEH ORDER SATU NII....


[Video] Wahai lelaki atau suami janganlah sedayus begini

Posted: 27 Nov 2010 10:00 PM PST

Kejadian ini di katakan berlaku di Singapura...
Sama ada kekasih atau suaminya tak dapat di pastikan.
Tetapi yang pasti wahai lelaki janganlah sedayus begini....
dan kepada wanita jauhkan daripada perangai begini.....


saksikan video ini....


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan