Adsense

Jumaat, 29 Oktober 2010

borak kosong

borak kosong


Beginilah rupa kalau nenek pakai silikon payu dara

Posted: 29 Oct 2010 09:00 PM PDT

Dia tak ingat lansung dia dah tua...
selamba je pakai bikini di tepi pantai...
sebab apa?
sebab dia nak tunjuk gunakan  silikon payudara...
kulit mungkin boleh expired tapi silikon
tidak......tak caya cuba tengok...




nasib baik ini nenek-nenek kat negara luar..
kalau nenek-nenek kat negara kita..
tak tahu nak kata....


Pengemar sejati makanan segera

Posted: 29 Oct 2010 08:44 PM PDT

Cakap makanan segera apa sahaja semua di gemarinya...
lihat tatoo di badannya,,,segala jenis makanan segera di tatookan
di badannya...tak kisah gemuk,kalori tinggi...
yang penting dapat makan...


Bekas pekerja McDonald's diberi ganti rugi kerana gemuk

Posted: 29 Oct 2010 07:31 PM PDT

Bekas pekerja McDonald's memenangi pampasan sebanyak AS$17,500(RM54,468) selepas mendakwa makanan yang diberikan percuma semasa dia bekerja selam 12 tahun menyebabkan dia gemuk dan tidak gembira.Sebuah mahkamah Brazil mengarahkan McDonald's membayar bekas pengurus francaisnya itu.

Pekerja itu memutuskan untuk menyaman majikannya selepas badannya naik sebanyak 25.4kg.Pekerja yang berusia 32 tahun itu mengatakan dia seperti dipaksa untuk merasai makanan restoran tersebut setiap hari bagi memastikan kualiti makanannya mencapai piawaian standard yang tinggi dan dia juga mengatakan makanan percuma yang diberikan kepada pekerja boleh meningkatkan pengambilan kalori senmasa bekerja.-kosmo



Lelaki 68 tahun dibunuh kerana adakan hubungan seks dengan keldai

Posted: 29 Oct 2010 06:10 PM PDT

Jaime Pires (68), warga Portugal yang memiliki hobi menyetubuhi dengan haiwan ternak. Keranaperbuatan buruk Jaime Pires dia telah dibunuh oleh Jaime Domba penduduk kampungnya di Proenca-a-Velha, Portugal.

 Jaime telah lari dari kampungnya kerana penduduk kampung muak melihat tingkah lakunya.Namun dia telah kembali dan cuba mengoda seekor keldai betina bernama Russo milik Jose Gomes Pinto (55).

Tanpa pikir panjang, Jaime cuba memperkosa binatang yang mirip kuda kecil itu di kandang pemiliknya tetapi aksinya diketahui Pinto si pemilik keledai.Pinto yang geram dengan tingkah laku Jaime terus menikam leher Jamie.

Pinto mengatakan tindakanya membunuh manusia adalah demi membela binatang daripda tindakan rakus manusia seperti Jamie.Dia membunuh Jamie dengan pisau cukur.

Saat melakukan hubungan seks dengan keledai, Pires mengenakan pakaian dalam perempuan dan bersandal.

Pires dikenal oleh masyarakat setempat sebagai leleki yang hobinya suka melakukan hubungan seks  dengan haiwan ternakan.

Hobi Pires sudah sejak 12 tahun lalu. Pires selalu dilihat mengadakan hubungan seks dengan ayam, keldai serta haiwan lain.(link)

Bungkusan susu segera seperti payudara

Posted: 29 Oct 2010 05:00 PM PDT

Macam tak ada lain bentuk nak di buat bungkusan susu segera ini..






Pernikahan kontroversi

Posted: 29 Oct 2010 11:01 AM PDT

Pernikahan ini ialah pernikahan gay negro Amerika
yang kita tengok menjijikkan...








Adakan hubungan seks 200 kali dengan remaja 12 tahun

Posted: 29 Oct 2010 10:01 AM PDT

Seorang perempuan dari Teesside, England yang melakukan hubungan seks hampir 200 kali dengan seorang anak berusia 12 tahun dijatuhi hukuman 12 tahun penjara.
Ketika menjatuhkan hukuman, hakim  Teesside, John Walford, menyebut kes ini "mengejuttkan".
Pendakwaraya Richard Bennett mengatakan tindakan Sullivan bermula ketika dia mengadakan pesta Tahun Baru 2009 yang diadakan beberapa hari setelah Tahun Baru.

"Alkohol termasuk minuman keras yang disediakan saat itu dan tampaknya anak-anak yang hadir di pesta bebas mengkonsumsi minuman," kata Bennet.
"Pada acara pesta itu terdakwa bertanya kepada kanak-kanak laki-laki, 'Apakah kamu berani?' Dia berusaha mencium anak itu tetapi dia mundur," tambahnya.

Nama bocah itu tidak disiarkankan kerana alasan hukum. Kepada polisi dia mengaku meminum 10 botol campuran vodka dan "benar-benar mabuk."
Menurut Bennet, Sullivan membawa anak yang mabuk itu ke tempat tidur, melanjanginya dan kemudian melakukan hubungan seks.

Angela Sullivan memberikan hadiah sepasang kasut olahraga kepada kanak-kanak  itu setelah tidur bersamanya yang ke-100 kali.
Ibu berusia 36 tahun itu mengakui 10 dakwaan menyebabkan  seorang anak melakukan kegiatan seksual.

Ketika polisi menangkap Sullivan, Oktober tahun lalu, mereka menemukan catatan harian dengan tanda bintang pada 191 tanggal ketika mereka melakukan hubungan seks.
Polisi mengatakan Sullivan telah "memanfaatkan seorang kanak-kanak yang mentah" dan "mengeksploitasi keadaan".

Bennett mengatakan Sullivan telah "memelihara" mangsa dengan membelikan berbagai hadiah agar tetap bahagia.
Dia menambahkan ada rekaman video di handphone Sullivan yang menunjukkan dia sedang berhubungan seks dengan anak tersebut.

Kerana farmville di facebook,ibu sanggup bunuh anak

Posted: 29 Oct 2010 09:45 AM PDT

Seorang ibu adalah sandaran kasih sayang seorang anak , tapi yang terjadi sekarang bukanlah demikian,seorang ibu sanggup menghilangkan nyawa buah hatinya hanya kerana asyik bermain game di Facebook.

Ibu yang bernama Alexandra V Tobias dari Jacksonville, Florida, Amerika Syarikat ini rupanya sudah tak punya belas kasihan pada bayinya yang masih berusia 3 bulan. Bayi bernama Dylan Lee Edmonson itu, harus kehilangan nyawa, setelah ibunya, Alexandra V Tobias, kerana permainan game Farmvillenya terganggu tangisan Dylan.Tobias dikataka menggoncang-goncang tubuh Dylan, sampai bayi itu tak boleh bergerak lagi selamanya.

Atas perbuatan kejinya wanita berumur 22 tahun ini berkemugkinan dihukum maksima penjara seumur hidup, dengan tuduhan melakukan pembunuhan tak dirancang tetapi Jaksa Wilayah Richard Mantei mengatakan, hukumannya mungkin lebih ringan kerana berdasarkan  hukuman di negara bahagian Florida, untuk jenis kejahatan yang dilakukan Tobias, hukumannya adalah antara 25-50 tahun.

Tobias mengaku dua kali mengoncang-goncang tubuh Dylan. Selepas mengoncang Dylan pertama kali, Tobias sempat menenangkan diri dengan cara merokok. Tapi ternyata tangisan Dylan kembali terdengar, hingga membangkitkan kembali marah wanita itu.

bk-fuhhh...facebook dan farmville..bayi yang tak tahu apa-apa menjadi mangsa...



Adegan yang membuat anda berfikir dua kali untuk membeli roti

Posted: 29 Oct 2010 08:30 AM PDT

 nampak dari jauh macam tak ada apa-apa....



tapi bila dari dekat ..rupanya ada cik siti kat situ....



Kerusi di taman berbentuk seperti keyboard

Posted: 29 Oct 2010 08:30 AM PDT








Ni nak jimat atau nak hantar nyawa

Posted: 29 Oct 2010 06:00 AM PDT

Ni nak jimat atau nak hantar nyawa...
Kalau badan tu kecik tak apa lagi..
ni..tak tahu nak cakap...



Apakah zaman Charlie Charplin ada handphone?

Posted: 29 Oct 2010 05:00 AM PDT

Misteri. Sebuah  filem komedi Charlie Chaplin yang dibuat tahun 1928 menampakkan gambar seseorang bercakap dengan benda mirip handphone. Padahal  pada masa itu, belum ada satupun handphone di buat.

Adegan aneh ini ditemukan oleh seorang pengarah filem yang berasal Ireland, George Clarke. Clarke yang penggemar Charlie Chaplin kehairanan ketika menjumpai adegan seseorang berjalan dan bercakap melalui sebuah perangkat yang amat mirip handphone.

Memang jika dilihat, adegan itu menampilkan seseorang yang tidak jelas lelaki atau wanita, bercakap sambil memegang objek hitam di telinga. Adegan berkenaan terdapat dalam menu ekstra DVD film Charlie Chaplin berjudul 'The Circus'. Tayangan ini bukan bahagian dalam senario filem, melainkan tayangan orang biasa yang lalu lalang sebelum filem dimulai.

Spekulasi berkembang apakah objek itu ponsel atau bukan. Malah, banyak berpendapat orang itu datang dari masa depan ke tahun 1928 dengan mesin waktu. Sebab, sangat tidak mungkin handphone sudah ada di zaman itu.

Ada yang percaya bahawa itu handphone dan ada juga yang tidak percaya. Untuk lebih jelas anda saksikan video berikut :


Bila perempuan bergaduh,apa lelaki patut buat?

Posted: 29 Oct 2010 04:30 AM PDT



Bila perempuan bergaduh,apa lelaki patut buat?
Adakah diam memerhatikan sahaja?
Atau tolong mendamaikan?
Tadi kalau gaduh jenis berkumpulan begini silap-silap
lelaki yang kena belasah....


Alat yang boleh buat bayi tidur selamanya

Posted: 29 Oct 2010 03:37 AM PDT




Alat ini dinamakan Nap Nanny. Tempat tidur yang didesignn seperti kerusi kereta ketika direbahkan. Dengan posisi duduk kepala bayi yang lebih tinggi, alat ini seharusnya dapat mencegah sesak nafas.

Namun bukannya tertidur dengan lebih nyenyak, seorang bayi berusia 4 bulan di Royal Oak, Michigan tidak pernah bangun lagi untuk selamanya ketika menggunakannya.Dia terjatuh ke sisi alat tersebut, dengan tubuh terjerat pada harness (tali tubuh) yang mengikatnya sehingga tidak boleh bernafas.

Kes ini membuat puluhan ribu kerusi tidur untuk bayi ini ditarik dari pengedaran keranna faktor keselamatan.

Unit keselamatan produk di Amerika, CPSC mencatat  22 laporan bayi jatuh dari Nap Nanny dan terjerat, sebahagian besar berusia di bawah 5 bulan.

Terkait penarikan oleh CPSC, Babby Matters yang memproduksi Nap Nanny menasihat pelanggan untuk tidak lagi menggunakan generasi pertama alat tersebut. Penggunaan Nap Nanny generasi kedua juga sebaiknya dihentikan, hingga pelanggan mengungjungi website untuk melihat dengan lebih jelas tentang penggunaannya.

Dalam laman web, Nap Nanny tidak boleh digunakan oleh bayi dengan berat di atas 8 pound (3,6 kg). Selain itu juga tidak boleh ditempatkan di katil bayi atau tempat lain yang boleh menyebabkan bayi jatuh lalu terjerat.

Penggunaan yang disarankan adalah di lantai, dengan ditemani oleh ibubapa. Produk ini memang lebih ditujukan sebagai tempat meletakkan bayi ketika tidur siang saja.

Cara meletakkan kereta jika tiada petak untuk meletakkan kereta

Posted: 29 Oct 2010 02:30 AM PDT

Beginilah aksi seorang wanita yang menggunakan kebijakkannya.
Cara dia meletakkan kenderaannya begitu unik...
dia boleh dan bila -bila masa untuk meletakkan kenderaannya..
walaupun tiada tempat untuk meletakkan kenderaan...









Mana dia belajar ni?

Posted: 29 Oct 2010 01:34 AM PDT



nak kata budak dah tua...kalau kes tak tahan pun
janganlah dilepaskan kat tengah jalan...
berhentikan kereta kat tepi cari tempat...
mana dia belajar ni?

Janda hidup dengan mayat suaminya selama 10 tahun

Posted: 29 Oct 2010 12:55 AM PDT

Seorang janda hidup  bersama mayat  suaminya selama lebih dari satu dekad kerana dia tidak boleh menerima kematiannya.

Jean Stevens (91) juga hidup dengan mayat adik kembarnya yang meninggal tahun lalu.

Setelah semua anggota keluarganya telah meninggal, Stevens mengawetkan mayat mereka dan menyimpannya di rumah. Dia merawat mayat-mayat itu semampunya hingga diketahui oleh polis.Kematian mereka begitu sukar di terima olenya.

Dia mengatakan bahawa dia ingin dipersatukan kembali dengan James Stevens, suaminya yang meninggal di usia 60 tahun pada tahun 1999, serta June Stevens dan adikkembarnya yang baru sahaja meninggal.

Dia berbuat demikian agar boleh menyentuh dan berbual bersama mereka.

Dia menyimpan jenazah adiknya dengan mengenakan pakaian terbaiknya, pada sebuah sofa dalam sebuah bilik dengan tempat tidur dan menyemburnya dengan pewangi yang mahal.

Hal yang sama dilakukan kepada jenazah suaminya yang diletakkan pada sebuah sofa di dalam garaj.

Seorang Programmer Ganti Jari Tangan dengan "Flash Disk"

Posted: 28 Oct 2010 11:39 PM PDT

Seorang programmer komputer asal Finland membuat kejutan. Dia menjadikan satu jarinya sebagai media penyimpanan data digital @ flash disk.Ini merupakan yang pertama di dunia.


Programmer yang bernama Jerry Jalava tersebut telah kehilangan salah satu jari tangannya kerana kemalangan. Namun insiden itu telah menimbulkan idea unik baginya, membuat jari tiruan yang sekaligus berfungsi sebagai media flash disk untuk menampung data.

Jalava menggunakan flash disk berkapasiti 2GB yang ditautkan di hujung jari palsunya. Flash disk itu sendiri digunakan sama seperti flash disk pada umumnya, untuk menyimpan foto, film, serta berbagai aplikasi.


Jari palsu tersebut untungnya tidak dipasang secara tetap sehingga boleh dengan mudah dilepas dan dimasukkan ke  USB komputer.

Jalava mengatakan, dia memperoleh idea ini dari doktor yang merawatnya. Doktor, yang mulanya hanya bergurau, mengatakan bahawa sebagai programmer jari Jalava seharusnya boleh dipakai untuk menyimpan data.

Cetusan idea doktor tersebut ternyata dianggap serius oleh Jalava. Da pun benar-benar mewujudkan idea tersebut jadi kenyataan.

Wanita telan 78 sudu dan garpu

Posted: 28 Oct 2010 10:40 PM PDT

Bagaimana  dalam perut manusia boleh ada 78 logam yang terdiri dari sudu  dan garpu makan. Margaret Daalman, wanita ini mengeluh sakit perut waktu dia tiba di hospital, dan ketika didiagnosa isi perutnya dengan menggunakan X-ray  doktor sungguh terkejut  kerana ditemukan banyak sekali benda asing logam yang di lihat seperti sudu makan serta garpu dalam perut wanita yang berusia 52 tahun ini.

Doktor di hospital  Rotterdam akhirnya mengambil satu per satu sudu dan garpu dalam perut Margaret

Ketika di X-Ray dalam perut Margaret ada banyak logam sudu dan garpu

Akhirnya doktor pun bergegas membawa Margaret untuk dibedah sebelum sesuatu yang lebih dahsyat berlaku pada dirinya akibat benda- benda logam di dalam perutnya tersebut.

inilah sudu yang ditelan oleh Margaret....

Margaret mengalami semacam kelainan psikologis dimana dirinya teruja untuk menelan sudu dan garpu dari pada memilih untuk makan makanan yang biasa.

Doktor di Belanda  pernah menemukan kes serupa 30 tahun dahulu. Ada keinginan kuat untuk pesakit menelan benda- benda logam ini dan seperti mereka tidak menyedarinya bahawa tindakan mereka itu boleh mengakibatkan kejadian yang teruk.

Akhirnya mereka menyarankan agar Margaret  mengikuti terapi kejiwaan untuk menghilangkan obsesi yang aneh ini. Para doktor di Rotterdam pun akhirnya meminta pada orang-orang terdekat Margaret untuk menjauhkan benda-benda semacam itu dari diri wanita itu untuk mencegah keinginannya untuk menelannya