Nuffnang

borak kosong

sumber :-

borak kosong


Fenomena seks bebas di China dan negara kita

Posted: 28 Oct 2010 08:50 PM PDT

China sebuah negara yang begitu pesat membangun,kini mula dipalit
dengan sek bebas...contoh seperti gambar dibawah....



bebas melakukan di tempat awam.....


Manakala di negara kita.....

Seorang gadis sunti berusia 12 tahun yang menemui ajal selepas terjatuh dari tingkat enam Blok E dekat Apartmen Lestari di Damansara Damai di sini kelmarin dikatakan selalu berada di situ untuk melakukan perbuatan sumbang.

ANAK panah menunjukkan arah seorang budak perempuan berusia 12 tahun terjatuh dari tingkat enam ketika cuba turun melalui dinding sebuah apartmen di Petaling Jaya kelmarin. Gambar kecil menunjukkan keadaan mangsa selepas terjatuh.

Perkara tersebut didedahkan oleh penduduk di situ yang sebelum ini sering melihat mangsa bersama beberapa remaja lelaki naik ke bumbung bangunan itu.

Menurut mereka, remaja perempuan berkenaan bukan penduduk di situ. Selain itu, dia juga sering dilihat terhendap-hendap setiap kali hendak ke bumbung bangunan tersebut.

Seorang penghuni yang enggan dikenali berkata, penduduk kemudian bersepakat untuk memasang perangkap bagi mengetahui aktiviti mereka.

"Alangkah terkejutnya kami apabila melihat mangsa sedang berasmara dengan tiga remaja lelaki di situ.

"Kami kemudian menyergah mereka menyebabkan mereka terkejut dan cuba melarikan diri. Ketika itulah mangsa cuba turun dengan memanjat dinding tetapi dia gagal lalu terjatuh ke tanah," ceritanya ketika ditemui semalam.
sumber: kosmo

Maknanya maksiat berlaku tidak kira tempat atau usia.Kewajipan bagi kita umat Islam membenteras
terutama pemimpin dan pihak yang berkuasa serta masyarakat.Tetapi bagaimana maksiat boleh di benteras jika nak jadikan negara kita sebagai hub hiburan (nak tahu sila klik sini)

Kemalangan yang mengubah kehidupan wanita cantik

Posted: 28 Oct 2010 07:40 PM PDT

Jacqui, berasal dari Austin , Amerika Syarikat.Pada suatu hari di diajak oleh kawan-kawannya ke satu pesta. Ayahnya menyuruh dia untuk pergi menggunakan teksi, tetapi dia menggunakan kereta sendiri.



 tanpa disangka kenderaan yang di naikinya telah 
kemalangan...

 dan akibat kemalangan ini Jacqui  60% badannya
terbakar...

 terpaksa menahan sakit dan sentiasa menangis...

ayahnya yang banyak memberi sokongan dan semangat...

Dialah yang melanggar Jacqui. Reggie Stephey, 18 tahun, bintang pemain bola sepak di sekolahnya.
Reggie mengaku melanggar Jacqui ketika sedang mabuk.
 Dia dihukum 7 tahun penjara dan denda $20,000.


Inilah Jacqui sekarang.. Tetap semangat menjalani hidup, walaupun orang di sekelilingnya terutama anak-anak yang melihatnya, memanggilnya dengan panggilan 'monster', tetapi dia tidak pernah patah semangat..

dan kini dia tidak berhenti-henti berkempen...
Itu semangat Jacqui yang membantu masyarakat menyedari
bahayanya memndu dalam keadaan mabuk....


Tak tahan,pasangan adakan hubungan seks di sebuah restoran pizza

Posted: 28 Oct 2010 06:36 PM PDT


Sepasang kekasih yang sedang dimabuk kepayang mengadakan hubungan seks di sebuah restoran pizza (Pizza Express) di Manchester, England.

Ramai orang awam yang lalu di depan restoran itu dan melihat adegan panas pasangan ini dan mereka berebut untuk mengambil gambar menggunakan handphone mereka.

Salah seorang peminat kelab Manchester  menceritakan bagaimana pasangan itu melakukan adegan ciuman dengan begitu bernafsunya.

"Kami menyangka mereka mungkin staf  restoran tersebut. Semasa melalui restoran, kami  terkejut dan berhenti melihat adegan panas ini. Celana si lelaki melorot ke bawah sampai pergelangan kaki," kata saksi.

Ruangan restoran itu nampak terang dan jelas. Ada botol anggur yang sudah kosong dan dua gelas di atas meja.

Juru bicara resto Pizza Express, yang terkejut dengan tersiarnya peristiwa ini dan akan menyiasat perkara ini.(link)

Dicerai kerana sekotak tomato

Posted: 28 Oct 2010 05:32 PM PDT

 Seorang ibu empat anak warga Saudi diceraikan suaminya yang berang selepas dia membeli sekotak tomato.

Lelaki yang bertugas sebagai pengawal keselamatan di Al Ahsa di timur Arab Saudi itu naik berang selepas isterinya yang berusia 28 tahun membeli sekotak tomato yang dikatakan terlalu mahal untuk gaji bulanannya sebanyak 2,000 riyal (RM1,658).

"Saya tidak mampu membayar 40 riyal (RM33) untuk sekotak tomato dibeli tiga hari sekali," kata lelaki itu.

Lelaki itu menjerit berulang kali menyalahkan isterinya yang boros berbelanja di hadapan jiran sebelum pertengkaran bertukar menjadi pergelutan.

 Isterinya yang marah meminta diceraikan dan tanpa teragak-agak lelaki itu memenuhi permintaan isterinya.-myMetro

BK-bila perasaan marah menguasai diri,kadang-kadang keputusan yang dibuat boleh memakan diri sendiri.

Aksi polis menumpaskan penculik

Posted: 28 Oct 2010 05:15 PM PDT

inilah aksi polis menumpaskan penculik ynag cuba
menculik seorang anak kecil.....








Wanita kena penyakt aneh,berhubungan seks 10 kali sehari

Posted: 28 Oct 2010 10:20 AM PDT

Penyakit aneh telah membuat seorang wanita harus berhubungan seks 10 kali sehari. Dia telah berhubungan dengan 150 pemuda walaupun sudah menikah 5 tahun dan memiliki 5 pasangan.

Donna Glover, 40 mengatakan bila penyakit timbul, apa yang ingin dilakukan hanyalah berhubungan seks. Tidak peduli di mana, dengan siapa atau apa keadaannya tanpa ada perasaan malu.

Bila keadaan ini berlaku dia tidak dapat menahan keinginanya dan kadang-kadang terpaksa melakukan dengan orang yang tidak dikenalinya.

Dia  telah tidur dengan lebih dari 150 laki-laki meskipun sudah berkahwin 5 tahun dengan 5 pasangan .Glover mengatakan dia menderita dorongan seksual ini sejak remaja.

Dia telah menemui seorang doktor dan dikatakan disahkan menghidapi sindrom seperti Kleine-Levin (KLS) yang juga dikenal sebagai sindrom Sleeping-Beauty. Satu daripada 6 juta orang menderita penyakit ini.

Glover, yang diceraikan dan memiliki satu anak, memiliki tanda-tandanya tidur yang berlebihan, perilaku yang berbeza dan hiperseks didiagnosa sebagai KLS. Sekarang dia sadar akan penyakitnya, dia mengambil langkah pencegahan. Dia tidak lagi menggunakan handphone dan internet dirumahnya

Dr Hilary Jones, yang menjadi kolumnis di News of The World, mengatakan KLS mungkin disebabkan kerana ketidakseimbangan kimia otak dan perawatan dengan amfetamin dan ubat-ubatan seperti litium boleh membantu.

Suami isteri hidup atas lori

Posted: 28 Oct 2010 08:00 AM PDT




Mereka terpaksa hidup diatas lori kerana kesempitan
hidup....

Besarnya cybercafe ni

Posted: 28 Oct 2010 07:00 AM PDT

besarnyecybercafe ni..begitu ramai orang....

sampai tertidur penyelianya....


Adakah anda sanggup disuruh berbaris sepanjang ini?

Posted: 28 Oct 2010 06:21 AM PDT










Harapkan muka je cantik tapi perangai

Posted: 28 Oct 2010 05:07 AM PDT

Tajuk geram punya pasal...
Harapkan muka je cantik perangai .....
susah nak cakap kerana terkedu melihat gambar
kucing dipijak-pijak. mcam ni......








 nasib baik aku tak ada masa tu kalau tak .....????


Alasan kenapa kita perlu belajar bahasa Inggeris

Posted: 28 Oct 2010 04:00 AM PDT

Alasan kenapa kita mesti belajar bahasa Inggeris...




Berani betul dia orang ni,tak ada perasaan bersalah

Posted: 28 Oct 2010 03:32 AM PDT

Terang -terang mereka menyeluk saku...
tak kira orang ramai nampak ke tak nampak mereka sapu...
asalkan dapat duit....





Tampar dan sepak anak yang beusia 4 tahun depan orangramai

Posted: 28 Oct 2010 02:30 AM PDT

Seorang kanak-kanak yang berusia 4 tahun disepak dan ditampar berulang kali oleh ibunya di depan khalayak ramai di Shanxi, China.

Kanak-kanak malang itu disepak  di pinggang sebelum ditampar  di muka. Wanita kejam itu terus memukul anaknya walaupun anakya menangis. Perbuatannya itu hanya berhenti apabila seorang lelaki yang berada di kawasan itu menghalang perbuatan wanita itu. Wanita tersebut berbuat demikian untuk mendisiplinkan anaknya.










bk- Adakah dengan memukul anak sebegitu membuat dia itu lebih berdisiplin? Sukar kita nak mempercayai anak sendiri diperlakukan sebegitu rupa.

Datuk ada 430 orang cucu ingin tamabh anak lagi

Posted: 28 Oct 2010 01:30 AM PDT

Di Kota Khan Younis Gaza, berdiri sebuah bangunan yang baru setengah siap. Di tempat itulah seorang "legenda" tinggal, iaitu seorang bernama Abu Talal.

Sekilas pandang, tak ada yang istimewa di diri Abu Talal, yang berusia 82 tahun itu. Dia tetap rutin menunaikan shalat lima waktu seperti muslim lainnya. Namun dia memiliki bentuk badan seperti seorang pemuda. Gerakannya masih fleksibel. Dia masih tegap, kuat, dengan senyuman lebar yang ramah.

Abu Talal seorang legenda di kawasan selatan Gaza.  kerana "prestasi" lain, iaitu memiliki 30 anak. Datuk ini mengaku memiliki lebih dari 430 cucu. "Saya seorang anak tunggal, jadi saya ingin punya keluarga besar, lagipun ini sudah menjadi semacam hobi (punya anak banyak)," selorohnya. Anak bungsunya kini berusia dua tahun. Adakah dia mengingati semua nama anaknya? Kerana usianya yang sudah tak lagi muda dan daya ingat yang sudah tak terlalu baik, datuk ini perlu bantuan dari beberapa cucunya untuk mengingat nama anaknya yang masih hidup.Dia memiliki 17 putri dan 13 putra.

"Tiap kali ada anak yang lahir di keluarga ini, kami menyembelih kambing sebagai perayaan" kata Abu Talal. Bahkan dia mengaku masih ingin punya anak lagi. "Rasanya, saya masih boleh mempunyai 10-15 anak lagi," ujarnya diiringi derai tawa.

Tiap tahun, populasi penduduk di Gaza naik lima peratus. Sekitar 1,5 juta orang tinggal  di kawasan sepanjang 40 km dan selebar 6-12 km itu. Banyak orang yang hidup dalam kemiskinan. Menurut data Pertubuhan Bangsa-Bangsa (PBB), pengangguran di kawasan itu mencapai 40 peratus. Dengan banyak anak dan kondisi di Gaza yang serba susah, apakah Abu Talal tidak khuatir dengan situasi ini? "Tidak, kerana kalau saya kehilangan dua ratus cucu, saya masih punya dua ratus lagi," katanya.

Penumpang yang pentingkan diri sendiri

Posted: 28 Oct 2010 12:37 AM PDT

Perhatikan gambar dibawah ini...
situasi didalam bas....
Ada seorang penumpang yang penting kan diri sendiri..
sanggup meletakkan kakinya di tempat duduk sebelahnya
yang kosong semata-mata tak mahu orang lain 
duduk di sebelahnya...




Aiskrim boleh jadi pengganti tanah dalam pasu,boleh dimakan

Posted: 27 Oct 2010 10:30 PM PDT

Pasti ramai tak percaya bila melihat pasu bunga ini...
tanah yang didalam pasu ini adalah aiskrim boleh
dimakan.....

Mari kita lihat bagaimana cara membuatnya....

ini bahan-bahan yang diperlukan....

























dan akhirnya jadilah begini dan boleh dihidangkan....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan