Adsense

Rabu, 20 Oktober 2010

borak kosong

borak kosong


Beza Sales Promotion Girls (SPG) F1 dengan (SPG) jual lori

Posted: 20 Oct 2010 09:08 PM PDT

Berbeza jauh Sales Promotion Girls (SPG) formula 1 dengan SPG
yang di suruh untuk menjual atau mempromosi lori..
Cuba perhatikan gambar di bawah...

 SPG FORMULA 1


SPG UNTUK PROMOSI LORI..

yang penting kurus atau gemuk ..mereka ini
diberikan peluang untuk berkerjaya...


Lelaki sayang basikal atau kekasih ?

Posted: 20 Oct 2010 08:15 PM PDT

Adakah lelaki lebih menyayangi kekasihnya atau basikalnya?
Nakkan buktinya cuba lihat gambar di bawah..

nah buktinya dah jelas.dia lebih sayang basikalnya daripada
kekasihnya..lebih rela peluk basikal daripada kekasihnya....


Pilot berpangkat Kolonel curi 'underwear'anak buah serta perkosa

Posted: 20 Oct 2010 07:40 PM PDT


Kolonel Russell Williams (47), pilot senior Angkatan Udara Kanada, mempunyai kelakuan yang sangat aneh. Dia tidak hanya suka mencuri underwear (pakaian dalam) perempuan anak buahnya, tetapi juga memperkosa mereka.

Dia  telah membunuh dua orang wanita iaitu Jessica Lloyd dan Marie-France Comeau.Dia juga pernah mencuri 87 pasang pakaian dalam milik pelajar sebuah sekolah di Ottawa dalam masa sehari.

Dan kebih nengejutkan lagi kolonel ini mengumpulkan pakaian dalam hasil curiannya, kemudian dipakai dan mengambil gambar dengan memakai pakaian dalam yang di curinya..

Pilot ini boleh menerima hukuman seumur hidup dengan tanpa kemungkinan mendapatkan pembebasan bersyarat selama sedikitnya 25 tahun.

Kolonel Williams seorang yang cemerlang dalam kerjayanya. Dia adalah komandan pangkalan Angkatan Udara Kanada dan pernah menjadi pilot pesawat yang membawa para pemimpin negara.

Williams diketahui menyimpan foto-foto dirinya yang sedang berpakaian dalam perempuan itu secara lengkap di rumahnya di Ottawa.

Sejumlah foto koleksinya ada yang menunjukkan foto mangsa pembunuhannya yang di simpan di bilik tidurnya. Williams merakam dalam video ketika dia menyerang dan membunuh mangsanya.-kompas online



Ibu yang diisytiharkan mati hidup semula

Posted: 20 Oct 2010 06:30 PM PDT

Seorang wanita Perancis yang diisytihar 'mati secara klinikal' di sebuah hospital tiba-tiba sedar semula beberapa jam selepas anak-anaknya enggan mematikan mesin sokongan hayat.

Doktor di Hospital Rive Droite sedang menyiapkan peralatan bagi menjalankan rawatan kemoterapi ke atas Lydie Paillard, 60, apabila wanita itu tidak sedarkan diri secara mengejut.Kemudian berusaha menyedarkan Lydie dan dia disambungkan dengan mesin sokongan hayat.

Selepas berunding dengan pakar perubatan mereka memaklumkan kepada keluarga Lydie yang dia hampir pasti tidak dapat di selamatkan.

Bagaimanapun, kata Noel, anak-anak Lydie enggan memberi kebenaran kepada hospital mematikan alat bantuan hayat itu dan Lydie dipindahkan ke sebuah hospital universiti di barat daya Perancis.

Di situ, kata Noel, doktor menjalankan imbasan dan mendapati sebenarnya otak Lydie belum mati dan di fahamkan doktor yang memeriksa Lydie tersilap ketika menganggapnya 'mati'.


Sementara itu, Lydie berkata, kejadian menimpanya itu adalah luar biasa."Apa yang saya ingat, selepas disuntik alat mencegah muntah sebelum rawatan kemoterapi, saya berasa tidak sihat."Saya berasa sangat lesu berbanding rawatan sebelum ini," katanya selepas 14 jam tidak sedarkan diri.

Menurut Lydie, anak lelakinya memberitahu doktor mahu mematikan sambungan alat sokongan hayat dipasang padanya."Saya tidak pasti apa sebenarnya berlaku, tapi anak-anak saya pasti terkejut," katanya.

Sementara itu, pentadbiran hospital itu mencadangkan keluarga Lydie berjumpa dengan pasukan perubatan yang merawatnya bagi membincangkan isu 'masalah komunikasi' itu.-myMetro


bk-sejak akhir-akhir ini ramai pulak doktor yang buat kesilapan......



Pemuda tampan 24 tahun nikah nenek 82 tahun

Posted: 20 Oct 2010 05:18 PM PDT

Rainaldo Waveqche. Pemuda tampan berasal daripada Argentina ini menikahi Adelfa Marta Volpes, wanita yang  berusia 82 tahun. Banyak yang meragukan ketulusan cinta Reinaldo,  tapi ia tidak perduli dan mengasihi isterinya sepenuh hati...


Macam ni pencuri pening nak curi..

Posted: 20 Oct 2010 11:01 AM PDT

Ini betul-betul jaga keselamatan...
macam ni pencuri pun pening nak curi...



Cara pelajar universiti meniru dan menghafal formula matematik

Posted: 20 Oct 2010 10:01 AM PDT

Inilah cara-cara pelajar meniru...


dan ini cara mereka menghafal fomula...


Cara memancing ikan yang tak pernah di lihat

Posted: 20 Oct 2010 09:30 AM PDT

Memancing ikan di sungai umumnya menggunakan alat pancing dan menggunakan umpan (misalnya cacing, katak, dan sebagainya). Namun, pemuda dalam foto-foto di bawah ini punya cara memancing yang tak pernah di lihat dan sungguh kreatif...




confirm boleh dapat....

Nasihat kepada blogger wanita

Posted: 20 Oct 2010 08:25 AM PDT

Kepada blogger wanita jangan ketagih berblog sampai sanggup
buat begini......


Pembuat kuih yang gempak di India

Posted: 20 Oct 2010 06:25 AM PDT

Dua orang pembuat kue di India ini unik juga......Agakya berapa lama dia orang ni berlatih ...tak ada satu luih yang terjatuh....


cuba saksikan video ini...




Cantik tapi tak senonoh

Posted: 20 Oct 2010 04:00 AM PDT

Wanita ini cantik tapi perangainya yang membuat
hilang kecantikaknnya...

sungguh menjijikkan...

Orang sibuk meraikan jaringan gol,dia sibuk meraba

Posted: 20 Oct 2010 03:00 AM PDT

Penonton bola selalul di kaitkan sebagai penonton sukan 
yang ganas dan kelakukan mereka kadang-kadang merosakkan
kemeriahan acara sukan tersebut.Namun tidak seperti penonton yang seorang ini..
sedang rakan-rakan bersorak kegembiraan meraikan gol jaringan..
dia sibuk meraba payudara wanita ini....

betul ambil kesempatan mamat seorang ni....


Bila atuk tak dapat tahan berahi

Posted: 20 Oct 2010 02:20 AM PDT

Inilah yang dilakukan oleh atukyang tak dapat
menahan berahinya...
tempat awam pun jadi.....


Tengok wanita seksi tak sedar hidung berdarah

Posted: 20 Oct 2010 01:40 AM PDT

Sales Promotion Girls (SPG) selalu di gunakan  untuk sesuatu pelancaran sesuatu produk seperti auotomotif, launching produk baru, atau promosi perniagaan yang lainnya. Tentunya SPG cantik dan seksi yang dipilih agar tempat pelancaran produk di kunjungi.

Tahukah Anda bahAwa SPG seksi dan cantik itu boleh membuat pemuda keluar darah dari hidung? Inilah yang terjadi kepada seorang pemuda yang sedang sibuk mengambil gambar SPG yang seksi sedang mengenalkan produk.Dia tidak sedar hidungnya berdarah kerana terlalu kagum dengan keseksian SPG itu.Cuba perhatikan gambar dibawah...



 SPG ini meyedari yang hidung lelaki itu berdarah.......

 Dia memberikan tisu kepada lelaki tersebut...


Model minuman seven up yang cukup seksi

Posted: 20 Oct 2010 12:20 AM PDT

Model minuman ringan umumnya didominasi oleh gadis-gadis seksi dan cantik. Bagaimana kalau lelaki gendut dan tidak ganteng yang menjadi model minuman ringan? Lihatlah gaya-gaya mereka pada foto-foto di bawah.





Sungguh menggoda...

Bersemangat walaupun hidup dengan separuh badan

Posted: 19 Oct 2010 11:45 PM PDT

 Peng Shuilin  yang setengah badannya dibuang kerana hancur dilanggar trak,tetapi masih hidup. Walaupun menjalani proses penyembuhan yang panjang, namun pemuda dari China berusia 37 tahun ini tidak pernah menyerah dan tetap semangat sehingga dia mampu pulih serta cuba untuk hidup seperti biasa.

Menurut jurucakap hospital yang merawatnya, Peng Shuilin memiliki daya tahan tubuh yang sangat mengagumkan dan mungkin ialah satu-satunya orang di dunia yang hidup dengan setengah badan.










Cara bawa scooter rosak di China

Posted: 19 Oct 2010 10:41 PM PDT

Scooter merupakan kenderaan bermotor yang sangat digemari di Hongkong, Taiwan, dan China. Kenderaan rosak di jalannan itu fenomena biasa yang berlaku baik negara kita atau diamana -mana sahaja.Berbagai cara di guanakan unrtuk membawa kenderaan yang rosak ini.Namun cara yang dilakukan oelh pemuda di China ini begitu sangat aneh dan pelik.. cuba saksikan..memang tak masuk akal..



kuat betul brader nie....