Adsense

Sabtu, 23 Oktober 2010

- Blog Hanz -

- Blog Hanz -


(GAMBAR) Aktifnya Fazura sehinggakan lupa sesuatu?

Posted: 22 Oct 2010 11:29 PM PDT

Lama sudah tidak mendengar khabar artis jelita, Fazura yang pernah digosipkan dengan orang Istana ni. Jarang media dapat menemubual Fazura sejak beberapa bulan yang lalu. Kali ini pun sebab ada orang kirimkan gambar yang dia ambil ketika Fazura seperti bergiat aktif dalam suatu aktiviti promosi produk atau merasmikan kedai alat kecantikan. Melihat daripada ini, adalah sesuatu yang rasa timbul dihati/perhatian orang disana terhadap Fazura. Nak tahu apa? tengoklah sendiri.



=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=


(GAMBAR) Kali ni fesyen apa lagi Alyah?

Posted: 22 Oct 2010 11:26 PM PDT

Jika sebelum ini ramai yang memberi respon terhadap pemakaian Alyah seperti Lady Gaga, kini Alyah tampil pula dengan fesyen yang lebih ala-ala BOOM gitu. Fesyen kali ni adalah seperti 'Butterfly', fesyen ini bukanlah semata-mata untuk tayangn umum tetapi untuk suatu majlis dimana melancarkan video klip terbarunya berjudul KAU BISU (penampilan dalam video klip ini seperti Lady Gaga, tapi berunsur Malaysia sedikit agaknya- cari kat Youtube). 


Memang tidak disangka-sangka, penyanyi ini semakin berani ke hadapan, memberikan perubahan yang begitu ketara kepada dirinya untuk memajukan diri dan kerjaya.

Tidak menjadi larangan kepada Alyah memakai apa pun, kita sebagai peminat artis tempatan harus menerimanya, kalau pengkritik yang tu lain lah cerita, memang ada sahaja mereka nak komen.

(VIDEO) Farid Kamil kata nasi lemak 50 sen kepada Nora Danish

Posted: 22 Oct 2010 11:24 PM PDT

Ayat yang menjadi 'famous' dikalangan remaja dan pemuda pemudi yang bermasalah zaman ini. Tidak tahu dari mana asal usul ayat ini datang dan bermaksud sedemikian lucah sedangkan ianya hanya sebuah makanan. Harga pulak ntah kenapa 50 sen, sebab sekarang jarang dapat nasi lemak harga itu, kalau RM1 paling murah adalah. Kata-kata ini juga memang tidak sesuai diperkatakan apatah lagi ketika dalam lakonan diantara Farid Kamil dan Nora Danish dalam filem Cuti Cuti Cinta yang bakal ditayangkan tidak lama lagi.








(Minit ke 1.05) Walaupun mungkin berdasarkan dialog namun ianya masih lagi mengambarkan sesuatu yang tidak elok dan kurang sopan, sebab ini negara Malaysia, kata-kata dalam filem kebanyakkannya kena tapis, kalau kat Indon itu len citer lah. Kot-kot Nora Danish pun terasa juga kot dengan kata-kata demikian. He2.