Adsense

Selasa, 22 Jun 2010

MelayuKuHebat....|Isu Terkini|Seks|Artis|Gossip|Bisnes|Ebook|

MelayuKuHebat....|Isu Terkini|Seks|Artis|Gossip|Bisnes|Ebook|


Siti Nurhaliza warnakan rambut?

Posted: 22 Jun 2010 06:22 AM PDT





Luahan Peminat: straight to the point, ni hah uols tgk sundirik, penyanyi no 1 a.k.a DCT a.k.a Datuk Siti Nurhaliza telah mewarnakan rambutnya. Dulu berudung litup, pastu tudung ditiup angin, makin lama makin nak tercabut, now jambul itu telah berkaratzzzz...perang uols..malas nak citer, tgk jer gambar kat bwh ni dan sebagai tambahan pic no 2 tu, kalo pencahayaan, kenapa rambut Shahir tak perang...

Maradona ‘salah parking’…

Posted: 21 Jun 2010 11:13 PM PDT






"Ai…mana pulak hilangnya burung aku ni" mungkin itulah yang dikatakan oleh lagenda bolasepak dunia, Diego Maradona. Aksi mengaru @ salah parking atau cara Maradona mencari ilham yang dapat dirakam kamera ketika pertemuan Argentina melawan Korea Utara tempoh hari.

Linda Onn Di Kota Mekah :)

Posted: 21 Jun 2010 11:12 PM PDT






lindaonn2 (Gambar) Linda Onn Di Kota Mekah :)
Rasa macam menulis entri untuk blog bimbo bila letak 'smiley (:' dalam tajuk, tapi sekali sekala, apa salahnya.
Entri kali ini tentang Linda Onn yang kini masih berada di Kota Mekah & baru sahaja selesai menunaikan umrah. Itu sahaja.
Lagi gambar Linda Onn di Kota Mekah selepas ini. Enjoice & pasang'lah cita-cita untuk ke'sana!
bfdsvcds (Gambar) Linda Onn Di Kota Mekah :)
lindaonn3 (Gambar) Linda Onn Di Kota Mekah :)
kredit rotikaya

Cara mudah download video youtube

Posted: 21 Jun 2010 10:58 PM PDT








Selama ni aku guna vdownloader tapi leceh. Hasil pelayaran aku dari forum-forum luar terjumpa satu cara download video youtube dengan cara paling mudah dengan tanpa menggunakan sebarang perisian.
Caranya sangat senang hanya tambah perkataan 'ok' sahaja.
Ya hanya meletakkan "ok" sebelum "youtube" dalam url video
Contoh:
Jika URL nya begini –> http://www.youtube.com/watch?v=SFlVYu8AKGE
Cuma tambah ok sebelum perkataan youtube.
Spt ini: http://www.okyoutube.com/watch?v=SFlVYu8AKGE
Terus ke link download. Panduan seterusnya ada di web download tersebut.
Posted @ isuhangat.net
Kelemahannya jika ramai orang download video serentak, kita terpaksa menunggu. First come first serve.
kredit isuhangat

Menilai orang botak

Posted: 21 Jun 2010 10:57 PM PDT

 




Dari POSISI botak , kita dpt menilai jenis apakah org itu.
* Botak di depan :
botak depan @ isuhangat
DIA PEMIKIR

* Botak di belakang :
DIA PINTAR

* Botak dari depan sampai ke belakang :

*Gambar hiasan :)
DIA FIKIR DIA PINTAR
just joking…hu hu hu..
kredit isuhangat

Pembinaan semula WTC

Posted: 21 Jun 2010 10:56 PM PDT







World Trade Center di New York City (WTC) yang runtuh kini dibangunkan kembali.
World Trade Center yang dikenali juga Menara Kembar, 110 tingkat ini sebelum ini mengalami kebakaran pada 13 Februari 1975 dan serangan bom kapal terbang pada 26 Februari 1993. Ketujuh bangunan asli kompleks hancur pada Serangan 11 September 2001: WTC 1, WTC 2 (Menara Utara dan Selatan), dan WTC 7 runtuh; WTC 3 (Hotel Marriott) hancur karena runtuhnya WTC 1 dan WTC 2; sedangkan WTC 4, WTC 5, dan WTC 6 mengalami kerosakan yang tak dapat diperbaiki hingga
akhirnya terpaksa dihancurkan. Sehingga Amerika menuduh Islam sengai pengganas walau pun mereka tidak mempunyai bukti yang kukuh untuk menuduh orang Islam sebagai pengganas.

Setelah diratakan tanah, para arkitek telah merancang untuk membangun kembali WTC. Berikut adalah karya arkitek terkenal di dunia seperti Santiago Calatrava, David Childs, Norman Foster, Frank Gehry, Fumihiko Maki, dan Richard Rogers yang bekerjasama dalam pembinaan kembali bangunan WTC ini.
Bukan nak banggakan mereka tapi just kongsi info
wtc baru
wtc baru @isuhangat
wtc baru @ isuhangat
wtc baru @ isuhangat
wtc baru @ isuhangat
wtc baru @ isuhangat
new wtc @ isuhangat

Tiz Ajak Saya Keluar 4 Kali – Jejai

Posted: 21 Jun 2010 10:49 PM PDT







Gile kentang. Jejaka romeo Malaysia Jejai telah pun mengeluarkan statementnya yang mampu menghancurkan karier lakonan Tiz Zaqyah.
"Tiz Zaqyah ada menghubungi saya empat kali, kira-kira jam 4 pagi, 19 Mac lalu. Kononnya dia ingin mengajak saya keluar tetapi saya menolak."
Padahal baru semalam kat Harian Metro Tiz menafikan sekeras-kerasnya yang dia adalah wanita yang dimaksudkan oleh Fasha Sandha di dalam Twitter Fasha. Tapi hari ini Jejai selaku jejaka gentleman telah pun buat pengakuan.
"Jujurnya, saya hanya mengenali Tiz sebagai seorang rakan kerja Fasha yang pernah keluar bersama sebelum ini. Malah, Fasha sendiri yang mengenalkan dia kepada saya. Justeru, mustahil untuk saya keluar berdua dengannya atau menerima pelawaan ketika dia hubungi saya itu terutamanya tanpa Fasha sekali. Saya harap tiada lagi sebarang kenyataan yang tidak benar diberikan oleh mana-mana pihak mengenai isu ini."
Siapa yang betul siapa yang salah? Adakah ini konspirasi Jejai dan Fasha untuk menjatuhkan Tiz? Atau memang betul pun Tiz ada ajak Jejai keluar? Ada apa dengan Jejai? Nantikanlah kesemua jawapannya di episod akan datang.
Tunggu ~~~~~~

Fizz Fairuz Bagi Amaran Kat Fasha Sandhaa

Posted: 21 Jun 2010 10:47 PM PDT





fizz fairuz amaran fasha sandha
Argh. Memang gila macam drama Melayu cerita Fasha Sandha, Jejai dan Tiz Zaqyah nie. Sekarang nie Fizz Fairuz pulak dah bersuara. Kalau korang dah lupa, Fasha ada cakap yang Tizz ada telefon Fizz Fairuz nak ajak dia keluar sampaikan awek Fizz, Almy Nadia bengang.
Tapi hari nie Fizz Fairuz dah bagi amaran kat Fasha supaya jangan kaitkan dia dengan agenda peribadi Fasha. Agenda peribadi? Apakah agenda peribadi tue? Adakah untuk menjatuhkan Tizz?
"Semasa berita ini tersebar, saya ada mesej pada Fasha melalui Blackberry Massenger untuk bertanyakan kenapa dia perlu libatkan saya dalam hal ini. Fasha balas yang dia ada mendengar perkara tersebut daripada orang lain. Saya ingatkan dia agar jangan kaitkan lagi nama saya dalam agenda peribadinya itu."
Dan Fizz Fairuz keluarkan satu kenyataan yang menampakkan macam Fasha buat-buat cerita:-
"Kami dah macam adik-beradik tiada istilah maksud kacau, mungkin ada dia telefon saya tapi atas hal lain dan bukan sebab untuk mengoda saya. Saya tidak faham apa motif untuk dia bagi kenyataan begitu. Kami tak mahu ambil tahu perkara tersebut dan menganggapnya sebagai publisiti murahan."
Jejai sokong statement Fasha. Fizz Fairuz sokong statement Tizz. Sekarang nie kita kena tunggu Almy Nadia pulak buat kenyataan. Memang inilah cerita paling hangat tahun 2010

Gambar Liza Hanim bertudung manis

Posted: 21 Jun 2010 10:44 PM PDT





Kemungkinan ramai yang menonton rancangan program realiti Mentor di TV3 baru-baru ini, sudah pun melihat penampilan terbaru penyanyi Liza Hanim. Liza dahulu dan sekarang sudah jauh berubah. Pada usia 31 tahun, dia memilih untuk menutup aurat. Dengan imej bertudung, Papa dapat lihat Liza semakin anggun dan manis sekali. Biar sudah bertudung, Liza memberitahu, dia akan tetap meneruskan kerjaya seninya tetapi semuanya harus mempunyai batasan.

"Semuanya berlaku secara tiba-tiba. Suatu pagi, sebaik bangun tidur saya terfikir sudah sampai masanya untuk saya berubah dan menutup aurat. Dan apabila saya memaklumkan hal ini kepada suami, dia juga merestui serta mendoakan yang terbaik untuk saya," kata Liza