Adsense

Khamis, 10 Jun 2010

[LANGGANAN] Artikel Berita Semasa Online

[LANGGANAN] Artikel Berita Semasa Online


(LIVE) Rancangan Malaysia Ke-10 (RMK10)

Posted: 09 Jun 2010 09:21 PM PDT

Seperti yang diketahui umum, sekarang bermula pukul 11: 30 pagi tadi sedang berlangsung pembentangan Rancangan Malaysia ke 10 yang sedang dibentangkan oleh Perdana Menteri Malaysia keenam, Datuk Seri Najib Tun Razak yang juga merangkap Menteri Kewangan Malaysia. Mesti ramai yang ingin mengetahui apa sebenarnya intipati yang terkandung dalam Rancangan Malaysia Ke 10 (RMK 10). Ikuti siaran [...] Related posts:
  1. Program & Rancangan Realiti (TV) di Malaysia. Sampah!!!
  2. Saham Bumiputera Malaysia Kena Songlap!!

Cabaran Wawasan 2020 Malaysia. Mampukah Kita?

Posted: 09 Jun 2010 07:52 PM PDT

Bukanlah terlalu skeptikal dengan misi murni yang dicetuskan oleh Tun Dr. Mahathir, Perdana Menteri Malaysia keempat iaitu cabaran Wawasan 2020 Malaysia. Sejak daripada itu, berganti pula dengan Tun Abdullah Haji Ahmad Badawi dengan Islam Hadhari. Kesudahannya? Sekarang 1 Malaysia adalah slogan terbaru daripada Perdana Menteri Malaysia keenam. Apabila disingkap semula slogan Malaysia yang bersilih ganti, persoalan [...] Related posts:
  1. Dasar Penswastaan Syarikat Milik Kementerian Kewangan Malaysia
  2. VK Lingam Case, Karpal Singh Sahut Cabaran Nazri Aziz

(Gambar) Beli Kapal Mewah, Percuma Supercar

Posted: 09 Jun 2010 05:11 PM PDT

Memang tawaran yang super-duper istimewa daripada mereka. Beli satu, percuma satu. Ia melibatkan tawaran bagi pembelian sebuah kapal mewah + sebuah supercar  (percuma). Jika anda seorang billionaire dan sudah bersedia untuk membayar sejumlah wang sebanyak £ 17  juta untuk kapal mewah (122 kaki panjang), pastinya anda tidak akan merasa rugi dengan pelaburan yang anda lakukan. Syarikat [...] Related posts:
  1. [GEMPAK] Kapal Pesiar Mewah Terbesar dan Termahal Di Dunia
  2. (Gambar) Rumah Mewah Orang-orang Kenamaan (VVIP) di Malaysia
  3. (Gambar) Model Kereta Mercedes SLS AMG 2010. RM2 Juta!!

(Gambar) Menara Condong Pisa vs Capital Gate

Posted: 09 Jun 2010 04:21 PM PDT

Kalau tengok sekarang sana sini perlumbaan untuk pembinaan bangunan pencakar langit. Apa tandanya tu? Kebanyakannya didominasi oleh negara-negara dari Timur Tengah termasuk juga bangunan tertinggi di dunia, Burj Khalifa, Dubai (828 meter). Kalau sebelum ini apabila ditanya di mana menara condong yang terkenal di dunia, pasti mata kita terarah ke Menara Condong Pisa, Itali bukan? Tapi, [...] Related posts:
  1. (Gambar) Menara Tertinggi Dunia, Burj Khalifa Dirasmikan
  2. Alain Robert “Spiderman” Tawan Menara KLCC, Lemahnya Tahap Keselamatan?
  3. Menara Tertinggi Di Dunia Akan Berada Di Jakarta?