Adsense

Rabu, 30 Jun 2010

Jomss Layansss!!

Jomss Layansss!!


Pelakon Wanita, Juhara Ayub Terlibat Kemalangan

Posted: 30 Jun 2010 05:42 AM PDT


PETALING JAYA: "Saya tidak tahu sama ada boleh bawa kereta lagi atau tidak," ujar dramatis, Juhara Ayob (gambar) yang masih trauma akibat terbabit dalam satu kemalangan maut kira-kira pukul 12.15 tengah hari tadi di Jalan Kuching dekat Pasar Borong Selayang.


Dia yang masih terkejut dengan tragedi itu sedang dalam perjalanan dari rumahnya di Selayang Baru ke Akademi Seni Kebangsaan (ASWARA) di ibu kota.


"Saya dalam perjalanan ke ASWARA kerana ada kelas pukul 1 petang, saya tak sedar bagaimana kehadiran mangsa kerana tiba-tiba sahaja saya sudah melanggarnya.

"Saya masih terkejut dan takut untuk memandu. Bukan sebab kereta saya hancur tetapi kerana mangsa tersebut meninggal dunia di tempat kejadian," jelasnya kepada mStar Online dalam nada sedih di sini hari ini.

Juhara telah membuat laporan polis di Balai Polis Jalan Bandar kira-kira pukul 6 petang tadi.

Bagaimanapun, dia yang memandu kenderaan pelbagai guna (MPV) Toyota Wish berwarna kelabu tidak mengalami sebarang kecederaan.

Mangsa seorang wanita dipercayai warga Myanmar sedang berjalan kaki telah mengalami kecederaan dalaman dan meninggal dunia di tempat kejadian.



sumber berita : mStar Online
sumber gambar : ondscene.blogspot.com

p/s : Anda sudah sertai ManggaAds ? Media pengiklanan paling masyuk untuk para blogger seperti anda. Jomss sertais sekarang. Memang Layansss...

Blog BOM321

Blog BOM321


Budak Mandi Dengan Ular !

Posted: 30 Jun 2010 08:09 AM PDT

Anak siapalah yang berani sungguh bermandi dengan ular, siap mencuci kepala ular lagi

Adakah anak anda?

Gelagat Haiwan Yang Akan Membuatkan Anda Tersenyum !

Posted: 30 Jun 2010 06:11 AM PDT

Gelagat Haiwan Yang Akan Membuatkan Anda Tersenyum !
Gelagat Haiwan Yang Akan Membuatkan Anda Tersenyum !
Gelagat Haiwan Yang Akan Membuatkan Anda Tersenyum !
Gelagat Haiwan Yang Akan Membuatkan Anda Tersenyum !
Gelagat Haiwan Yang Akan Membuatkan Anda Tersenyum !
Gelagat Haiwan Yang Akan Membuatkan Anda Tersenyum !
Haiwan memang manja...

Gambar Bob Marley Main Bola !

Posted: 30 Jun 2010 03:50 AM PDT

inilah gambar lama ketika bob marley bermain bola.
Gambar Bob Marley Main Bola !
Gambar Bob Marley Main Bola !
Gambar Bob Marley Main Bola !
No Women No Cry!

Banglar Kingkong (Filem Kingkong Versi Bangladesh)

Posted: 30 Jun 2010 12:30 AM PDT






Lawak gila!

Jom Kang-kang !

Posted: 29 Jun 2010 10:30 PM PDT


Suami: Sayang nak pergi mana tu?
Isteri: Kang-kang la bang....
Suami: haaa!?

Jom Kang-kang
Suami: ingatkan apa tadi!

Gambar Makhluk Asing Di Planet Marikh !

Posted: 29 Jun 2010 08:30 PM PDT

Gambar ini dikatakan di ambil pada tahun 2008 menggunakan robot pemantau yang diletakkan di planet marikh.
gambar memaparkan makhluk yang jelas susuk tangannya seperti sedang berjalan.
Gambar Makhluk Asing Di Planet Marikh !
Gambar Makhluk Asing Di Planet Marikh !
Gambar Makhluk Asing Di Planet Marikh !
Wallahualam...

Lukisan Dari sellotape !

Posted: 29 Jun 2010 06:00 PM PDT

sellotape art
sellotape art
sellotape art
sellotape art
sellotape art
sellotape art
sellotape art
sellotape art
sellotape art
Memang betul-betul kreatif!

Blog Carca Marba

Blog Carca Marba


Hibiki Kono, SpiderBoy Guna 2 Vacuum Tesco

Posted: 30 Jun 2010 08:12 AM PDT

Budak-budak zaman sekarang banyak didedahkan dengan aksi-aksi superhero dalam filem seperti superman atau spiderman. Kehebatan luarbiasa superhero tersebut memang mudah mempengaruhi budak-budak dan seterusnya menjadi ikutan. Ramai budak-budak berangan mahu menjadi superhero pujaan mereka tetapi angan-angan hanya tinggal angan-angan.

Berbeza dengan seorang budak sekolah bernama Hibiki Kono. Dengan menggunakan home-made gajet iaitu 2 vacuum pembersih jenama Tesco Value, Hibiki berjaya merealisasikan fantasi superhero spiderman menjadi realiti.

But schoolboy Hibiki Kono has turned that childhood fantasy into reality after using his design technology lessons to build a suction contraption that lets him scale walls like Spider-Man.

The 13-year-old told today how he fulfilled his dream of climbing buildings like the fictional web-spinning super hero by designing a backpack-mounted gadget that harnesses the power of two cut-price Tesco vacuum cleaners to pin him to the walls using wooden suction pads attached to the vacuums' nozzles. - www.dailymail.co.uk



Lagi gambar dan video Hibiki Kono, SpiderBoy Guna 2 Vacuum Tesco.





Spain vs Portugal Highlights Video (World Cup 2010)

Posted: 29 Jun 2010 04:25 PM PDT

World Cup 2010 Highlights : Spain 1 - 0 Portugal

Scorers:
63′ [1 : 0] David Villa



World Cup 2010 Highlights Video : Spain 1 - 0 Portugal



Sensasi

Sensasi


Megan Fox kini menjadi Sah Isteri kepada Brian Austin

Posted: 29 Jun 2010 04:33 PM PDT

Nampaknya pertunangan kali kedua berjaya membawa pelakon hot Megan Fox ke alam perkahwinan! Menurut laporan di E!Online, Fox dan Brian Austin Green telah berkahwin pada 24 Jun lalu dalam satu majlis yang diadakan di Four Seasons Resort di Hawaii. Malah jurucakap Green juga sudah sahkan berita gembira ini!

Tiada banyak informasi mengenai perkahwinan mereka, tetapi dengar cerita anak Green bersama pelakon Vanessa Marcil, Kassius yang berusia 8 tahun turut berada di majlis tersebut. Ini merupakan perkahwinan pertama buat Fox, 24, dan Green, 36.

Pasangan ini bertemu pada tahun 2004 dan mengikat tali pertunangan pertama kali pada bulan Febuari 2009. Namun ia tidak bertahan lama. Walaubagaimanapun atas dasar cinta, mereka menyambung kembali ikatan tali pertunangan baru-baru ini dan kini sah sebagai pasangan suami isteri!

Tahniah!

Pengadil England vs Germany Mati Ditembak?

Posted: 29 Jun 2010 04:21 PM PDT

Sensasi:Sungguh Fanatik....dan mengejutkan dunia apabila sensasi dapat tahu tentang cerita ini...Referee perlawanan England Germany yang penuh kontroversi dikhabarkan ditembak mati dan tepat dikepala...dipercayai ditembak peminat Fanatik yg menggunakan Senapang jenis Sniper (jarak jauh)....disebabkan berita nie sensasi sgt...sensasi harap korang baca la berita panas nie sampai habis..






Referee Jorge Larrionda of urugay who led England vs Germany match in World Cup matches in 2010 continued last night met his end, not long ago after leading the match between England vs. Germany, referee Jorge Larrionda dikepala precise shot dead by people who are not in the know, that in expect a sniper.

Some witnesses said the incident happened so quickly I heard a voice suddenly shot two times in a row - which is assumed to take part come from one hotel room not far from the Mangaung / Bloemfontein

baca berita penuh disini (wajib baca)

Wajah Maradonna (Coach Argentina) Mirip Kartun Mister Potato

Posted: 29 Jun 2010 04:05 PM PDT

Cuba korang ushar..memang miripkan wajah Mister Potato dgn Wajah Maradonna nie...heee..sebijik,,bolehla gunakan Maradona jd Maskot Mister Potato
Versi Real nanti..



Gambar di bawah Maradonna dikatakan sedang sedap menggaru kerana mempunyai kurap di bahagian tertentu....tak tau la kesahihan cerita nie...So you all doakanlah Argentina menang FIFA worldcup..sebab Maradonna berjanji akan berbogel lari mengelilingi padang kalau Argentina menang....

So time tue leh la,pastikan betul ke tak kurap tue...



FiFa Kali ini menampilkan permainan yang hebat oleh Argentina..Selain Argentina ,pasukan Brazil,Spain juga menjadi tumpuan hangat peminat bole sepak dunia...

sensasi main taram je ckp semua nie..sbb sensasi tak tgk pun bola

Cut Tari sudah byk kali curang kepada suaminya dengan lelaki lain.Baca Komen Suami Cut Tari berkenaan Video Lucahnya bersama Ariel Peterporn

Posted: 29 Jun 2010 03:51 PM PDT

Sensasi:rupanya ini bukan kali pertama Video lucah Cut Tari diketahui oleh suaminya Yusuf..dulu kecoh Cut Tari berselingkuh dgn Pria lain...Now suami Cut Tari ckp dia dah tgk Video Cut Tari dgn Ariel peterpan dan mcm kaget (blur2),dia kata kene tggu apa hasil siasatan adakah betul itu Cut Tari..

Terbaru Pakar telah mengesahkan Ketiga2 Org dlm Video itu disahkan Ariel Peterpan,Cut Tari dan Luna Maya,,,

Camno nie Cut Tari boleh jadi ex girlfriend Ariel Peterporn masa tahun 2006,padahal dia kahwin dgn Yusuf tahun 2004???



Komen Suami Cut Tari berikutan Video Penyebaran Video Lucah Cut Tari

Berita tentang video biadap Ariel peterpan dan Cut Tari berdamapak terhadap suami Cut Tari. Yusuf Subrata, mengaku belum tahu apa yang akan dilakukan. Namun Yusuf menegaskan tetap sayang pada isterinya itu.

"Saya tetap sayang sama isteri saya," kata Yusuf ketika ditemui VIVA news di kediamannya, Jalan Pondok Kelapa 12 nombor 9, Jakarta Timur, Selasa 8 Jun 2010.

Menurut Yusuf, dia juga pernah mengalami kes serupa. Yakni saat beberapa tahun lalu, temannya mengadu bahawa pernah melihat video mirip Cut Tari. "Jadi sebelum kes yang sekarang, pernah ada aduan isteri saya dengan orang lain di sebuah kelab, tapi video yang itu saya belum pernah lihat," ujarnya.

Yusuf mengaku kaget setelah melihat video tersebut. Namun, Yusuf masih belum dapat memastikan apakah tokoh perempuan di video itu adalah isterinya.

"Nanti lihat ke depannya. Kerana belum tahu itu benar isteri saya atau bukan. Kalau memang mirip, kalian bisa nilai sendiri," ujarnya sambil terlihat matanya berkaca-kaca.

Video mirip Tari dan Ariel itu mulai beredar di internet pada Selasa 8 Jun dinihari. Video tersebut berdurasi sekitar 8 jam 45 saat. Dalam video itu wanita mirip Tari itu terlihat menggunakan cincin di jari manis tangan kirinya.

Yusuf dan Cut Tari telah berkahwin sejak 2004. Pasangan itu dikurniakan satu orang anak.



Cerita Pergolakan rumah Tangga Cut Tari dengan suaminya beberapa tahun yang lepas juga melibatkan kecurangan Cut Tari dengan Pria Lain (lelaki lain)

Jakarta - Membina bahtera rumah tangga pasangan selebritis, memang bukan perkara gampang, banyak godaan dan kesempatan yang datang dapat menggoyahkan mahligai perkawinan, dari pasangan yang tidak memiliki mental yang kuat. Keharmonisan rumah tangga pasangan selebritis Cut Tari dan Yusuf Subrata, sudah beberapa kali terancam karena munculnya isu miring tentang perselingkuhan Cut Tari dengan pria lain.

Meskipun Yusup selalu membantah kabar tidak sedap itu, tapi tetap saja, banyak yang mempertanyakan tentang kondisi rumah tangga mereka sekarang. Kabar terakhir menyebutkan bahwa belum lama ini, Tari telah melakukan konsultasi ke Pengadilan Agama Jakarta Timur. Tentang apa yang mereka diskusikan, jika dilihat gelagatnya, bisa jadi perkawinan Cut Tari dan Yusuf Subrata berada diujung tanduk.

Kedatangan Cut Tari sendiri, ke Pengadilan Agama Jakarta Timur, tampaknya cukup rahasia. Kendati sejumlah orang melihat sosoknya, namun nama Cut Tari tidak terdaftar di buku tamu

"Akan tetap menjaga batasan dlm hubungan"kata nya (norman hakim) ..jom ushar gambar geli-geli Norman-Memey

Posted: 29 Jun 2010 03:37 PM PDT

Sensasi:Norman kata dia menjaga batasan dlm hubungan nya dengan Memey..kira peluk2 pinggang,pegang2 perut,kepit camtue dlm batasan la bagi Norman dan Memey...kira Okey la bg derang kans... :P

apala agaknye maksud batasan dlm hubungan bagi Norman sebenarnye???? Tido seopis siap ada TOTO pun kira dlm batasan la kot...so apa yg diluar batasannye pun tak tau la..Layankan ajer..pasangan Romantis kegemaran ramai...hee







PELAKON Norman Hakim berkata dia tetap akan menjaga batasan mengenai hubungannya dengan pelakon Memey Suhaiza.

Ia termasuklah ketika diajak bergambar bersama kerana tidak mahu ada pihak-pihak yang kurang senang dengan aksi yang mereka berikan.

Baru-baru ini, Memey mahupun Norman tidak menolak untuk merakamkan gambar mereka berdua yang penuh mesra bagaikan pasangan suami-isteri.

Gambar tersebut dirakamkan semasa mereka meraikan majlis ulang tahun kelahiran anak lelaki Chef Wan iaitu Chef Riz di restorannya, On The Table di Solaris Dutamas, Kuala Lumpur pada malam Sabtu lalu.

"Saya rasa tak salah bergambar kerana aksi kami itu bukan sengaja dilakukan sebaliknya atas permintaan pihak media.

"Kami tahu yang sepatutnya kami tidak perlu menunjuk-nunjuk kemesraan itu. Bagaimanapun, kami masih menjaga batasan antara satu sama lain kerana banyak hati yang perlu dijaga," beritahunya sambil tertawa kecil.

Sama ada tingkah laku mereka itu akan meninggalkan kesan buruk atau tidak, Memey mahu menganggap semua itu sebagai suatu yang positif.

"Kalau saya terus memikirkan tentang apa yang orang katakan, sampai bila pun takkan selesai. Saya tak nak dengar apa yang orang akan cakap tentang kami selepas ini. Cukuplah masyarakat sudah tahu hubungan kami dan ianya tidak perlu dirahsiakan lagi.

"Saya rasa gambar kami berdua tidak perlu dikontroversikan," katanya yang semakin menyerlah dalam bidang lakonan.

Selepas beberapa kali diberikan watak utama seperti menerusi drama Cinta Balkis dan Puteri Aurora Beradu, Memey ditawarkan berlakon dua lagi watak utama menerusi drama Impian Cinta dan Bola Cinta.

"Saya sedang menjalani penggambaran drama 30 episod Bola Cinta dan drama 13 episod Impian Cinta.

"Kedua-dua drama itu terbitan RTM dan berkisarkan tentang cerita cinta. Dalam drama Bola Cinta, saya bercinta dengan Shah Jazle manakala saya bercinta dengan Zoey untuk drama Impian Cinta.

"Alhamdulillah, saya bersyukur dengan tawaran lakonan yang masih tidak putus sekarang," ujarnya.

Jom Ushar pendapatan Celebrity Hollywood paling kaya dlm Forbes most powerful Celebrity

Posted: 29 Jun 2010 03:33 PM PDT

The top 20 Forbes Most Powerful Celebrity 2010 poll and their earnings from the past 12 months:

OprahWinfrey[1]


1. Oprah Winfrey – $315 million

2. Beyonce Knowles – $87 million

3. James Cameron – $210 million

4. Lady Gaga – $62 million

5. Tiger Woods – $105 million

6. Britney Spears – $64 million

7. U2 – $130 million

8. Sandra Bullock – $56 million

9. Johnny Depp – $75 million

10. Madonna – $58 million

11. Simon Cowell – $80 million

12. Taylor Swift – $45 million

13. Miley Cyrus – $48 million

14. Kobe Bryant – $48 million

15. Jay-Z – $63 million

16. Black Eyed Peas – $48 million

17. Bruce Springsteen – $70 million

18. Angelina Jolie – $20 million

19. Rush Limbaugh – $58.5 million

20. Michael Jordan – $55 million


Sensasi:pergh..kaya nyerrrr mereka nie....Sensasi pernah terpiker nak tulis surat mintak bantuan kewangan drpd oprah..kot2 dapat ke..ala RM10k je pun...dia x heran pun...agak2 dia kasi tak...ooo Oprah~

Filem terbaru Harry Porter “Harry Potter And The Deathly Hallows” bakal ditayangkan 19 November 2010

Posted: 29 Jun 2010 03:27 PM PDT

430

Cam best je Harry potter nie..Filem Kali ini dibahagikan kepada dua filem utk menepati sebuah buku novel Fantasi JK Rowling yang bertajuk "Harry Potter And The Deathly Hallows". Kira 1st half ditayangkan pada 19 Nov 2010 dan 2nd half ditayangkan 15 July 2011... alangkah bagusnya kalau filem lagenda budak setan pun di split kan kepada dua bahagian kanss..

Dlm filem kali ini menampilkan Harry Potter sebagai ahli sihir remaja yang akan berdepan secara empat mata dengan musuh tradisi nya Voldemirt (yg hidungnya pemek itew) .Sensasi difahamkan filem kali ini lebih berunsurkan kejahatan dan ala2 seram la..Filem ini juga byk menggunakan unsur2 3d dan CGI...so..jum terjah panggung november ini

Trailer Filem Seram "Mantra" dan sinopsis( Ilmu hitam)

Posted: 29 Jun 2010 03:12 PM PDT




SINOPSIS
"Mantra", sebuah filem bergenre seram ini menceritakan Muzir (Zul Suhpian) yang dianiaya oleh Hasbi (Hasnul Rahmat) demi melengkapkan ilmu hitamnya serta keinginan untuk mendapatkan isteri Muzir sehingga mengakibatkan Muzir meringkuk dalam penjara seumur hidup. Dalam penjara, Muzir berjaya mendapatkan ilmu hitam daripada Embah yang bakal dijatuhi dengan hukuman mati. Disebabkan bilik penjaranya dikunci dengan ayat-ayat serta kalimah suci Allah, maka Muzir tidak dapat melengkapkan ilmu hitamnya lantas mendapatkan pertolongan dari warden penjara iaitu Pak Long untuk memadamkan ayat dan kalimah suci Allah. Setelah ayat dan kalimah suci Allah berjaya dipadamkan, pelbagai peristiwa pelik berlaku akibat daripada perubahan ilmu hitam yang dituntut Muzir.

"Mantra" dilakonkan oleh Zul Suhpian (Handy Black), Hasnul Rahmat, Ana Dahlia, Azim, Hamdan Hj. Ramli, Mas Muharni dan ramai lagi.

Diterbitkan oleh MIG Production, "Mantra" akan ditayangkan di pawagam di seluruh Malaysia pada 15 Julai 2010.


Sensasi: mcm seramz jer....sensasi malas la nak tgk...layan komedi jer... :P ngan citer epik mcm prince of Persia...beshh