Adsense

Jumaat, 12 Julai 2013

Utusan Online - Hiburan

Utusan Online - Hiburan


Lady Gaga bakal lancar album baharu

Posted: 12 Jul 2013 02:47 PM PDT

LOS ANGELES 13 Julai - Penyanyi berimej pelik, Lady Gaga bakal melancarkan album baharunya berjudul 'Artpop' pada 11 November ini.

Menurut kenyataan yang dikeluarkan dalam laman web penyanyi tersebut semalam, lagu single daripada album tersebut akan dilancarkan pada 19 Ogos ini.

Penyanyi berusia 27 tahun itu sebelum ini membatalkan siri jelajah konsertnya pada awal tahun ini ekoran menjalani pembedahan di bahagian pinggul. - REUTERS

Kim Kardashian bawa anak bercuti

Posted: 12 Jul 2013 12:04 PM PDT

Kim Kardashian dan pasangannya, Kanye West.

CALIFORNIA - Bintang realiti televisyen, Kim Kardashian dan pasangannya, Kanye West dilapor membawa bayi mereka, North menghadiri pertemuan keluarga di pantai Malibu, baru-baru ini.

Pertemuan keluarga besar Kardashian itu adalah untuk meraikan Hari Kebangsaan Amerika yang disambut pada 4 Julai lalu.

Kim dan West pergi ke rumah bapa tirinya, Bruce Jenner di tepi pantai Malibu untuk melihat pertunjukan bunga api.

Bagaimanapun, gambar pasangan itu bersama bayi mereka tidak dapat dirakam. Adalah mustahil bagi mereka untuk meninggalkan North atau nama panggilannya Nori yang dilahirkan pada 15 Jun lalu.

Satu laporan menyebut, Kim tidak keluar walaupun ke balkoni semasa percutian tersebut, sebaliknya dia menghabiskan masa duduk di dalam rumah bagi menjaga Nori.

Jika benar puteri sulungnya itu dibawa ke pantai Malibu, ini merupakan kali pertama dia dibawa bersiar-siar selepas keluar dari hospital pada 21 Jun lalu.

Kim juga dikhabarkan tidak mahu berenggang dengan si kecil itu kerana terlalu menyayanginya. - AGENSI