Adsense

Khamis, 17 Januari 2013

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Rita Rudaini Ibarat Budak Belum Matang – Fauzi Nawawi

Posted: 16 Jan 2013 08:20 PM PST

Lisdawati dan Fauzi Nawawi

Lisdawati dan Rita Rudaini sudahpun berdamai setelah 7 tahun bermusuhan, namun mungkin belum tiba masanya lagi Rita Rudaini dan suami Lisdawati, Fauzi Nawawi untuk berdamai sehinggakan Rita Rudaini meletakan syarat agar Fauzi Nawawi tiada di lokasi pengambaran ketika dia disana..

Bercakap kepada Harian Metro hari ini, Fauzi Nawawi mengatakan yang sikap Rita Rudaini itu ibarat budak yang belum matang..

"Sikap dia seperti budak belum matang. Saya sendiri tidak faham apa masalahnya sampaikan tidak mahu saya berada di lokasi penggambaran ketika dia ada,"

"Saya tiada masalah dengannya dan boleh bekerja dengan sesiapa saja. Lakonan adalah karier saya, jadi apa jua situasi yang berlaku, saya kena menempuhnya,"

Untuk pengetahuan korang, Fauzi Nawawi, Lisdawati dan Rita Rudaini terlibat sama dalam penggambaran drama terbaru, Kerana Sarah arahan Murali Abdullah.. Namun Fauzi Nawawi bersikap profesional dan menghormati permintaan Rita Rudaini serta pihak produksi yang tidak membenarkan mereka bersama ketika penggambaran dijalankan..

Sumber:Metro

Seniman Akan Buat Kejutan Pada Patrick Teoh Kerana Menghina Islam

Posted: 16 Jan 2013 05:02 PM PST

zed-zaidi

Gara-gara Patrick Teoh yang mengeluarkan kenyataan menyentuh sentimen agama Islam di akaun facebook dia tempoh hari, Zed Zaidi selaku presiden SENIMAN membidas dan mengutuk tindakan pelakon itu yang dikatakan menghina Islam.. Menurut Zed Zaidi, perbuatan menghina agama ini sangat sensitif dan boleh membawa kepada peperangan..

"Mewakili persatuan, saya mengutuk segala kata-kata kesat yang dikeluarkannya berhubung sentimen agama kita.

"Kalau dia nak bagi pandangan atau rasa tak puas hati, saya tak kisah. Itu pandangan peribadi. Tetapi saya tidak bersetuju apabila dia menggunakan sentimen agama,"

"Soal agama ini sangat sensitif… boleh bawa kepada peperangan. Dia perlu jelaskan keadaan sebenar.

"Marah kerajaan negeri marahlah… yang pergi sentuh agama Islam kenapa? Gunalah kata-kata yang baik. Bukan kata-kata kesat seperti itu," katanya kepada Sinar Harian Online.

Tambah Zed Zaidi lagi, sesiapa yang tidak berpuas hati dengan tindakan Patrick Teoh itu boleh membuat laporan polis kemudian rujuk kepada SKMM..

"Siapa yang tidak puas hati, boleh buat laporan polis kemudian rujuk Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM).

Zed Zaidi juga telah mengumumkan di akaun twitternya yang pihak Seniman akan membuat kejutan kepada Patrick Teoh sekitar jam 1.30 petang ini kerana menghina Islam.. Kejutan apa yang pihak Seniman nak buat kami pun tak tahu.. Sama-sama la kita tunggu tindakan daripada pihak Seniman nanti..

zed zaidi seniman akan buat kejutan pada patrick teoh