Adsense

Rabu, 16 Januari 2013

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Uji Rashid Kesal TV3 Masih Tidak Mohon Maaf

Posted: 15 Jan 2013 07:56 PM PST

Uji-Rashid-kesal

Penyanyi veteran, Uji Rashid merasa kesal dengan tindakan TV3 yang masih lagi belum memohon maaf terhadap penyingkirannya disaat akhir daripada membuat persembahan di AJL baru-baru ini.. Beliau menganggap stesyen TV itu agak kurang sopan kerana tidak meminta maaf dengan apa yang telah berlaku.. Bagi Uji Rashid, sepanjang 38 tahun dia berada didalam industri, ini adalah kejadian yang paling teruk pernah dialami..

"Memang kalau nak cakap secara kasarnya, pihak itu (TV3) agak kurang sopan. Mereka tidak patut membuat saya atau sesiapa pun begitu.

"Sepanjang 38 tahun saya berada dalam industri muzik tempatan, peristiwa ini antara kejadian paling teruk yang pernah saya hadapi. Dan setakat ini, pihak mereka belum membuat sebarang permohonan maaf kepada saya,"

Namun Uji Rashid berpendapat, semua yang berlaku ini ada hikmah di sebaliknya.. insiden yang telah menjadi bualan banyak pihak itu telah membuatkan rezekinya bertambah.. Banyak pihak penganjur majlis mula mengundangnya untuk membuat persembahan…

"Kadang-kadang saya geli hati juga dengan apa yang berlaku kerana secara tiba-tiba nama menduduki carta pertama di beberapa kolum gosip.

"Pada masa sama, Tuhan membuka luas rezeki saya lagi di mana saya menerima lebih banyak undangan persembahan. Alhamdulillah,"

Sumber: Mstar

Lisdawati Dan Rita Rudaini Berdamai Selepas 7 Tahun Bermusuh

Posted: 15 Jan 2013 07:29 PM PST

Lisdawati Dan Rita Rudaini

Permusuhan diantara Lisdawati dan Rita Rudaini yang berlarutan selama hampir 7 tahun akhirnya kembali jernih apabila mereka berdua bersetuju untuk berdamai setelah mereka berdua ditawarkan berlakon dalam sebuah drama bersiri, kerana Sarah..

Bagi Lisdawati, Tahun 2013 ini dia berazam untuk melalui hidup yang lebih harmoni tanpa ada sebarang permusuhan dan sengketa dengan sesiapa sekalipun..

"Tahun 2013 ini, saya berazam untuk melalui suasana harmoni dan sekiranya terdapat persengketaan dengan sesiapa sekalipun, orang kata, buang yang keruh, ambil yang jernih.

"Begitu juga dengan dia (Rita), apa yang berlaku itu biarlah berlalu dan saya hormat dia sebagai pelakon yang lebih 'senior' daripada saya. Diharap, tiada sesiapa yang akan mengungkit perkara lama itu,"

Sementara itu buat Rita Rudaini pula, beliau menganggap perkara tersebut telah lama selesai dan tiada lagi masaalah yang perlu timbul.. Bagi Rita, perhubungan mereka lebih pada profesional dalam kerjaya..

"Saya tidak mempunyai masalah dengan dia (Lisdawati). Perhubungan kami lebih pada profesional dalam bidang kerja kami.

"Kami bertegur sapa, tetapi tak banyak berbual pun di lokasi. Cuma dengan apa yang telah berlaku, saya mengambil pendekatan untuk lebih berhati-hati.

"Dalam masa yang sama saya tidak mahu Fauzi ada dalam apa juga penggambaran yang saya lakukan atas sebab yang tidak dapat saya kongsi kepada umum," -Mstar

Untuk pengetahuan anda, Rita Rudaini dan Lisdawati mula bermusuh selepas belakunya pergaduhan sehingga tarik-tarik rambut dan tampar menampar ketika sesi terakhir pengambaran drama Kau Yang Ku Sayang di kolam renang sebuah hotel di Georgetown, Pulau Pinang.