Adsense

Selasa, 15 Januari 2013

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Yuna Telefon Uji Rashid Untuk Minta Maaf

Posted: 15 Jan 2013 12:57 AM PST

yuna dan uji rashid

Gara-gara insiden Uji Rashid disingkirkan disaat akhir dan ditukar kepada penyanyi lain untuk menyanyikan lagu 'Terukir di bintang' di AJL tanpa pengetahuan Yuna.. Yuna secara peribadinya telah menelefon sendiri penyanyi kesayanganya itu untuk memohon maaf diatas apa yang telah berlaku..

Yuna yang sedang sibuk merakamkan album terbaru dengan komposer tekenal antabangsa, David Foster itu telah meluangkan masa dan membuat pangillan telefon dari Amerika Syarikat sekitar pukul 1 pagi, Sabtu lalu bagi memohon maaf dengan apa yang telah berlaku sebelum ini..

Yuna juga turut meluahkan rasa sedihnya kerana Uji Rashid telah diperlakukan sebegitu rupa oleh pihak penganjur.. Jelas Yuna, apa yang berlaku semuanya diluar pengetahuannya.. Yuna juga menafikan yang dia sendiri telah membuat keputusan untuk menukarkan Uji Rashid dengan penyanyi lain..

Uji Rashid bagaimanapun, menerima permohonan maaf daripada Yuna itu dan ingin melupakan segala insiden yang telah berlaku Walaupun masih terkesan dengan kejadian itu..

Sumber: Utusan