Adsense

Isnin, 14 Januari 2013

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Lisa Surihani Kehilangan Wang RM50,000 Dalam Akaun Bank

Posted: 13 Jan 2013 10:57 PM PST

lisa surihani dan ibu
Lisa Surihani dan ibunya, Siti Amira Ahmad dikatakan kerugian RM50,000 apabila duit didalam bank akaun bersama milik anak beranak itu di curi selepas kad ATM mereka di tukar.. Kehilangan duit didalam akaun bank tersebut mula disedari ketika ibu Lisa Surihani ingin mengeluarkan sejumlah wang pada Jumaat lalu dan mendapati baki simpanan didalam akaun berkurangan..

Siti Amira mula mengesyaki berlakunya penipuan kerana sebelum ini beliau tidak membuat sebarang pengeluaran.. Apabila dirujuk dengan pihak bank, beliau dimaklumkan yang kad ATM miliknya tidak boleh digunakan lagi kerana sudah ditukar dengan kad baru oleh individu lain tanpa pengetahuannya..

Berikutan itu, Lisa Surihani dan ibunya telah membuat laporan polis di Balai Polis Bandar Baru Bangi pada hari yang sama

Selepas semakan dilakukan, terdapat beberapa pengeluaran telah direkodkan didalam akaun tersebut dan yang terbaru wang telah dikeluarkan di Kuantan, Pahang, pada hari Selasa yang lalu.

Lisa Surihani yang dihubungi pihak harian Metro enggan mengulas lanjut mengenai kejadian ini kerana ianya masih lagi didalam sisasatan pihak polis..

"Buat masa ini saya tidak mahu menceritakan kejadian sebenar yang terjadi tambahan ia kini dalam siasatan polis dan hanya akan memberi penjelasan selepas siasatan selesai.

"Apa yang boleh saya katakan laporan yang dibuat itu berkaitan dengan kehilangan wang," katanya.

Sumber: Harian Metro

Gambar Majlis Resepsi Khairul Fahmi Dan Leuniey Natasya Di Royale Bintang

Posted: 13 Jan 2013 08:52 PM PST

Khairul Fahmi Dan Leuniey Natasya Di Royale Bintang
Semalam telah berlangsungnya majlis resepsi Khairul Fahmi Che Mat dan Leuniey Natasya yang terakhir.. Majlis resepsi yang berlangsung di Hotel Royale Bintang Damansara semalam telah dimeriahkan dengan kehadiran 300 orang tetamu jemputan yang terdiri daripada bintang-bintang sukan, para selebriti, sanak-saudara dan sahabat handai kedua-dua pengantin…

Majlis resepsi yang bertemakan ala Inggeris ini turut dihiburkan dengan persembahan kejutan daripada Dato Siti Nurhaliza sebelum disambung oleh Dina Nadzir, Hazama dan Adibah Noor..

Gambar: MIG