Adsense

Khamis, 3 Januari 2013

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Dakwaan Memiliki Dadah Zarina Anjoulie Kini Ditahan Di Penjara Kajang

Posted: 03 Jan 2013 01:45 AM PST

Zarina Anjoulie memiliki dadah
Zarina Anjoulie sekali lagi mengegarkan dunia hibuan Malaysia apabila dia ditahan atas tuduhan memiliki dadah jenis Eramin 5 seberat 0.6 gram (2 biji) tiga hari yang lalu bersama teman lelakinya di Armanee Condominium di Damansara Damai.. Bagaimanapun Zarina Anjoulie dan Mohamad Fakhruzaim mengaku tidak bersalah terhadap pertuduhan yang dibacakan dihadapan majistret Nazri Omran..

Bagi tuduhan itu, mereka berdua didakwa atas seksyen 12(3) akta sama, dibaca bersama seksyen 34 kanun keseksaan , yang membawa hukuman maksimum penjara lima tahun atau denda RM100,000 atau kedua-duanya, jika sabit kesalahan..

Mahkamah membenarkan kedua-dua tertuduh diikat jamin masing-masing sebanyak RM2000 dengan syarat penjamin adalah daripada ahli keluarga..

Seorang rakan Zarina Anjoulie yang mengaku dirinya pemilik kondominium itu cuba menjamin Zarina Anjoulie namun ditolak oleh mahkamah kerana beliau bukan ahli keluarga Zarina Anjoulie.. Sehingga jam 4 petang semalam, tiada seorang pun ahli keluarga Zarina Anjoulie datang menjamin beliau sebelum dia dibawa ke kompleks penjara Kajang..

bagaimanapun, Teman lelaki Zarina Anjoulie telah pun dibenarkan pulang apabila membayar wang ikat jamin melalui abangnya.. Kes akan disebut semula pada 8 Februari ini..

Sebelum ini, Mereka berdua telah ditahan oleh pihak polis selepas orang awam membuat aduan mendakwa mereka telah melakukan penyalahgunaan dadah di kondominium tersebut..