Adsense

Isnin, 10 Disember 2012

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Designer Dakwa Neelofa Kurang Ajar Dan Tak Profesional

Posted: 09 Dec 2012 09:22 PM PST

tweet neelofa kurang ajar
Designer yang bertanggungjawab menyediakan pakaian untuk Neelofa bagi sebuah program wanita di stesen TV baru-baru ini, nampaknya tidak berpuas hati dengan sikap Neelofa.. Entah dimana silapnya, Designer yang bernama Nurita Harith telah mengeluarkan tweet yang mendakwa Neelofa kurang ajar serta tidak profesional..

Tweet dia berbunyi : "Harap semalam merupakan kerjasama terakhir saya bersama budak perempuan Neelofa. Sangat kurang ajar dan tidak professional."

Apakah punca dan penyebab Designer tersebut mengeluarkan status sebegitu rupa, masih lagi belum diketahui.. Adakah benar Neelofa bersikap kurang ajar dan tidak profesional?, Kita tunggu sahaja penjelasan daripada Neelofa nanti.. Tapi cara Designer ni mengeluarkan tweet tu tersangat lah profesional…

Sumber:Murai

Gambar Di Majlis Pertunangan Shah Jaszle Dan Redzwani Puteri

Posted: 09 Dec 2012 07:00 PM PST

Pertunangan Shah Jaszle Dan Redzwani
Tahniah kepada Shah Jaszle kerana beliau telah selamat bertunang dengan Redzwani Puteri pada hari sabtu yang lepas.. Majlis pertunangan Shah Jaszle telah diadakan di rumah keluarga perempuan dengan penuh meriah sekali.. Tarikh perkahwinan mereka berdua masih belum diketahui lagi, namun difahamkan Shah Jaszle ingin menamatkan zaman bujangnya secepat yang munkin tetapi keluarga belah perempuan menyarankan supaya mengikut adat..

Tambah pula, Redzwani baru sahaja menamatkan pengajian ijazah kedoktoran dan baru memulakan tugasnya di Hospital Tengku Ampuan Rahimah,Klang, pada bulan Oktober yang lalu..

MyGosip harap segala perancangan mereka berdua untuk mendirikan masjid akan berjalan dengan lancar hendaknya.. Apa-apa pun jom kita layan beberapa keping gambar bidikan The Photolicious di majlis pertunangan Shah Jaszle Dan Redzwani Puteri kat bawah ni…