Adsense

Khamis, 13 Disember 2012

Gosip Artis Malaysia

Gosip Artis Malaysia


Suami Datuk Siti Nurhaliza Kemalangan

Posted: 13 Dec 2012 12:31 AM PST

Siti Nurhaliza bersama suaminya Khalid Mohamad Jiwa.
PETALING JAYA: Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa (Datuk K) yang juga suami kepada penghibur nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza Tarudin cedera apabila motosikal yang ditunggangnya terlibat dalam kemalangan jalan raya di New Zealand pada Khamis.
Utusan Malaysia pada Khamis melaporkan dalam kemalangan itu Datuk K yang menunggang motosikal berkuasa tinggi patah bahu, cedera pada tangan serta kaki. Bagaimanapun keadaannya stabil dan tidak membimbangkan.
Siti Nurhaliza yang kini berada di Banjarmasin, Indonesia untuk mengadakan konsert terakhirnya iaitu Konsert Ekspresi Karya Gemilang pada malam Khamis dilaporkan terpaksa membatalkan konsert tersebut.
Siti memohon maaf kerana terpaksa membatalkan konsertnya di Banjarmasin, Indonesia.
Sementara itu Siti menerusi akaun Twitter miliknya memohon maaf kepada seluruh peminat kerana tidak dapat mengadakan konsert itu.
"Salam... maaf buat semua peminat di Banjarmasin serta semua "team" konsert, CT (Siti) tidak dapat ke sana kerana ada sesuatu yang tak terduga. Mohon memahaminya," kata Siti menerusi Twitter miliknya.
Akibat kejadian itu Siti akan berlepas ke New Zealand pada Jumaat untuk melihat keadaan suaminya bersama kakak iparnya, Datin Zaiton Mohammad Jiwa.
- ---