Adsense

Rabu, 7 November 2012

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Surat Ameng Spring Dari Penjara Buat Isteri Terharu

Posted: 06 Nov 2012 04:56 PM PST

Surat Ameng Spring Dari Penjara Buat Isteri Terharu
Penyanyi Ameng daripada kumpulan Spring yang berada didalam penjara sempat menulis surat kepada isterinya, Sabariah Zakariah.. Surat yang dutulis pada 9 Oktober yang lalu hanya sampai kepada isterinya semalam akibat tapisan daripada pihak penjara.. Apa yang menariknya, Menurut Sabariah surat kali ini menunjukkan sifat romantik suaminya yang tidak pernah diungkapkan dengan kata-kata selama lapan tahun mereka mendirikan rumah tangga..

"Saya baru terima surat ketiga daripada Ameng pada hari ini (Selasa). Surat itu dikirimkan pada 9 Oktober lalu tetapi baru hari ini sampai."

"Saya terharu dengan isi surat itu kerana ia menceritakan isi hati dan perasaan suami terhadap saya. Selama saya mengenalinya, tidak pernah dia meluahkan kata-kata sedalam itu kerana dia bukan jenis yang romantik.

"Surat kali ini sangat mendalam dan istimewa. Ia menguatkan lagi hubungan kami suami isteri,"

"Banyak dugaan sejak dia dipenjarakan. Ramai yang meragui kesetiaan Ameng terhadap saya apabila dia dibebaskan nanti tetapi saya percaya apa juga luahan dan kerinduannya itu adalah ikhlas.

"Surat itu memang saya tunggu-tunggu. Bagi saya, perbualan secara berdepan dengan kata-kata dalam surat amat berbeza kesannya," (Mstar)

Tambah Sabariah lagi, surat tersebut menjadi pengubat rindu buat beliau sehinggalah pada sesi lawatan akan datang.. Kali terakhir Sabariah melawat Ameng ialah pada Aidiladha yang lalu..

Untuk pengetahuan anda, Ameng Spring telah dijatuhkan hukuman penjara lapan tahun dan 10 sebatan oleh Mahkamah Sesyen Melaka pada 12 April 2011 kerana kesalahan dadah..