Adsense

Selasa, 9 Oktober 2012

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Lisa Surihani Dituduh Sombong Kerana Enggan Bergambar

Posted: 08 Oct 2012 10:31 PM PDT

Lisa Surihani Dituduh Sombong
Lisa Surihani yang telah dituduh sombong dan belagak apabila dia dikatakan enggan bergambar bersama peminat di sebuah lokasi penggambaran baru-baru ini sehingga menguris perasaan peminat dengan sikapnya… Namun Lisa Surihani menegaskan yang insiden itu tidak disengajakan kerana ketika itu di sedang sibuk menjiwai watak untuk drama Di Mana Hilangnya Juwita di sebuah balai polis sekitar Kuala Lumpur.

"Secara jujurnya saya tidak berniat untuk menunjukkan sikap sombong kepada sesiapa pun dan kepada mereka yang terasa hati saya ingin memohon maaf.

"Kejadian itu bukan disengajakan kerana saya sedang memberikan tumpuan kepada penggambaran tambahan pula watak yang saya pegang agak berat.

"Sesiapa yang mengenali saya pasti tahu sikap saya yang sebenarnya," ujarnya kepada mStar.

Tambah Lisa Surihani lagi, dia tidak menyalahkan peminat yang terguris hati dengan kejadian itu dan berharap akan dapat memenuhi pemintaan mereka pada masa akan datang.. Lisa juga turut rasa bersalah ketika menolak pemintaan peminat pada masa itu namun terpaksa memilih untuk memberikan tumpuan penuh kepada wataknya..

Amy Search Kesal Nabila Huda Pakai Seksi

Posted: 08 Oct 2012 09:20 PM PDT

Amy Search Kesal Nabila Huda Pakai Seksi
Bapak mana yang tak terkilan apabila anak perempuanya berpakaian seksi.. Tidak terlepas juga buat lagenda rock Amy Search apabila anaknya, Nabila Huda yang tampil di Anugerah Blockbuster baru-baru ini dengan pakaian yang agak seksi… Amy Search tidak bersetuju dengan penampilan Nabila Huda apabila mengayakan dress hitam yang mendedahkan bahagian dada dan perutnya..

"Seperti bapa-bapa lain, saya tidak akan bersetuju dan suka jika anaknya berpenampilan begitu."

"Sebab itu, semasa Nabila menjadi penyampai anugerah bersama Zahiril Adzim, bahagian perut Nabila yang terdedah sudah ditutup dengan sehelai kainm" katanya kepada akhbar Kosmo.

"Dia sudah cukup dewasa dan boleh berfikir sendiri. Jangan bagi sedikit pun ruang kepada orang untuk mengata dan menjatuhkan kita," tegasnya.

Sementara itu, Nabila Huda juga meminta maaf kepada semua pihak yang kurang senang dengan penampilanya pada malam sabtu yang lalu.. Tambah Nabila lagi, dia telah menutup bahagian dada dan perut dengan sehelai kain ketika muncul sebagai penyampai anugerah demi menjaga perasaan dan sensitiviti masyarakat..

"Saya minta maaf kepada semua pihak sekirangnya fesyen tersebut menimbulkan perasaan kurang senang dan saya bertanggungjawab," kata Nabila.

Nabila Huda seksi