Adsense

Khamis, 20 September 2012

Celebrity News

Celebrity News


Gossip Lama Dan Panas : Twitter Rita Perli Ayu Raudhah Apabila Keguguran

Posted: 19 Sep 2012 08:40 PM PDT






 Entah dimana silapnya, dan siapa patut disalahkan. Kisah Rita dan bekas keluarganya pada minggu lepas kembali dilanda taufan dek kerana luahan Rita dalam akaun twitter beliau selepas Ayu keguguran.

Sekadar berkongsi dengan anda dan nilailah sendiri yer :)


Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Berita Terbaru : Yuna Dan Qi Kini Single Dan Tiada Hubungan Istimewa

Posted: 19 Sep 2012 07:51 PM PDT

Setelah beberapa lama menikmati hari-hari bahagia bersama, dan menjadi perhatian ramai pihak terutamanya peminat mereka. Kini ia menjadi kenangan indah mereka bersama kerana semalam beliau telah meleraikan segala gossip-gossip panas sebelum ini yang mengatakan mereka sudah tidak mempunyai hubungan istimewa lagi.


Perkara ini diperakui sendiri oleh Yuna apabila ditemuramah oleh Media hiburan semasa di majlis pelancaran 'Yuna Homecoming Concert 2012' di Tropicana Golf & Country Resort petang semalam :


"Buat masa sekarang, kami tidak lagi mempunyai apa-apa hubungan istimewa bagi memberi ruang kepada saya dan dia untuk fokus dengan kerjaya masing-masing. Saya hormati Qi sebagai seorang pengacara dan pelakon dan begitu juga sebaliknya. Kami masih lagi berkawan baik.  
"Malah dua tiga hari lalu kami ada lepak bersama dan hubungan kami cukup baik. Cuma mungkin kerana faktor jarak membuatkan kami mengambil keputusan untuk memberi ruang kepada diri masing-masing.  
"Kalau ada jodoh, adalah tetapi buat masa sekarang saya lebih selesa untuk beri tumpuan pada kerjaya seni saya,"


Aabila ditanya status Yuna sekarang, dalam nada seloroh dengan spontan Yuna memberitahu;
"Saya 'single but not available'".
Sesungguhnya jodoh dan pertemua hanya ia yang menentukan.

Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Gambar Lady Gaga Edit by Photoshop

Posted: 19 Sep 2012 07:39 PM PDT

Penggunaan teknik Photoshop memang sudah sinonim dengan dunia hiburan atau pun model, tanpa penambahan atau EDIT sudah tentu sesuatu gambar tersebut akan di "REJECT" awal-awal oleh si penilai. Dan begitu jugalah kisahnya terhadap gambar Lady Gaga yang ZoOM kongsi dalam post kali ini.

Sekali pandang anda sudah tentu terasa tertipu dengan dunia komputer/perisian yang semakin banyak dipasaran.Menjengkelkan tetapi ia sudah menjadi asam garam dalam apa jua benda yang melilbatkan gambar atau video.

Apa komen anda mengenai gambar ini dan imej PHOTOSHOP !!?

Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!