Adsense

Jumaat, 17 Ogos 2012

Zon Artis

Zon Artis


(Foto) Farah AF Kini Bergelar Ibu, Selamat Lahirkan Baby Girl

Posted: 16 Aug 2012 10:09 AM PDT

ANAK PERTAMA FARAH AF

Sedar tak sedar, Farah AF yang sah bergelar isteri kepada Johan Johari pada 15 Julai tahun lalu telah selamat melahirkan seorang bayi perempuan pada 15 Ogos 2012 (Rabu). Ini bermakna, Farah AF kini sudah bergelar ibu. Tahniah team Zon Artis ucapkan.

Seperti kata Farah menerusi Twitter'nya:-

Twitter Farah AF

Kat bawah ni pula gambar baby girl Farah tu. Comel…

ANAK FARAH AF

Psstt: Jom tonton iklan Raya daripada U Mobile ni~

Related Posts with Thumbnails

Irma Hasmie Sahkan Sudah Mengandung

Posted: 14 Aug 2012 01:28 PM PDT

GAMBAR IRMA HASMIE MENGANDUNG

Ya! Irma Hasmie sudah mengandung dan perkara ini disahkan sendiri oleh Irma Hasmie malah dia turut memberi tahu yang usia kandungannya kini masuk minggu ke-5. Seperti kata Irma Hasmie kepada portal Murai:-

"Insya Allah, memang betul saya sudah mengandung. Sekarang ini pun saya agak tidak sihat dan banyak muntah-muntah. Usia kandungan saya 4 minggu dan sudah mahu masuk ke 5 minggu.

"Saya selalu muntah-muntah dan tidak boleh menerima makanan. Namun, doktor memberitahu bahawa ini simptom biasa. Saya berharap badan saya cukup kuat menghadapinya."

Tahniah buat Irma Hasmie dan suami, Redza Syah Azmeer diatas perkhabaran ini. Kami tumpang gembira. Semoga Irma Hasmie berada dalam keadaan sihat sepanjang hamil ini begitu juga dengan janin dalam kandungan.

Psstt: Jom tengok iklan Raya Astro ni~

Related Posts with Thumbnails