Adsense

Khamis, 12 Julai 2012

Zon Artis

Zon Artis


Rita Rudaini Akui Hatinya Sudah Kebas Buat Aidil

Posted: 12 Jul 2012 08:31 AM PDT

RITA RUDAINI DAN AIDIL ZAFUAN SAH BERCERAI

Melalui fasa sulit dalam rumah tangga yang dibina, Rita Rudaini mengakui hatinya sudah kebas dengan Aidil Zafuan dan pasrah dengan apa yang bakal dilaluinya pada masa akan datang. Malah, Rita akui dia sendiri tidak pasti apa kehendak suaminya selepas 4 tahun melayari bahtera perkahwinan bersama.

Seperti kata Rita yang kami petik daripada portal Murai:-

"Terus-terang, sampai setakat ini, saya tidak tahu apa yang Aidil mahu. Hati pun dah kebas dan tidak ada rasa apa-apa pun. Sewaktu menunaikan umrah, saya ada berdoa untuk Aidil. Doa saya adalah kalau dialah orang yang baik untuk kami sekeluarga, minta dekatkanlah kami kembali.

"Sekarang ini saya tidak mahu fikirkan apa-apa. Apapun keputusan yang diambil Aidil nanti, saya akan terima dan saya akui kehidupan saya kini lebih gembira dan bahagian.

"Jujurnya, selama 4 tahun berkahwin, saya tidak pernah rasa gembira macam ini. Sampaikan adik-beradik bertanya kepada saya, engkau ni tiada masalah ke?,"

Menyedari hakikat terpaksa melalui perkara yang sukar dalam rumah tangga dan daripada pengalaman, Rita Rudaini turut menasihatkan kepada semua wanita agar mengambil langkah berjaga-jaga dengan menyediakan payung sebelum hujan seandainya mereka mahu mendirikan rumahtangga. Take note!

"Wanita zaman sekarang kena bersiap sedia dari awal-awal lagi. Walaupun bersuami, anda kena ambil langkah berjaga-jaga. Ianya supaya anda tidak kecewa dan susah di kemudian hari.

Related Posts with Thumbnails

AC Mizal Ajak Abby Abadi Berdebat

Posted: 12 Jul 2012 02:44 AM PDT

AC MIZAL AJAK ABBY ABADI BERDEBAT

Ekoran kelantangan Abby Abadi yang rasanya semua orang tahu kini menjadi penceramah bebas untuk sebuah parti politik di laman sosial Twitter berkenaan isu PDRM, bekas rakan seangkatannya di dalam drama bersiri kepolisan 'Gerak Khas', Dato' AC Mizal mengajak Abby Abadi berdebat berhubung isu tersebut.

Seperti kata AC menerusi Twitter'nya:-

TWITTER AC MIZAL

Sebelum itu, Abby Abadi dilihat hadir menyertai demontrasi mendesak kerajaan membebaskan 45 tahanan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) di Kem Kamunting pada 8 Julai lalu. Antara kata-kata yang dilaungkan Abby seperti yang terkandung di dalam rakaman video ketika perhimpunan tersebut adalah:-

"Memang diorang (pegawai2 warden yang bertugas) salah. Memang dapat arahan daripada orang atas, tapi mereka yang melakukan apa yang disuruh tu …. dikira bersubahat.

"Saya tak pernah tahu ISA ni dalamnya macam Guantanamo .. Saya tak pernah tahu pun ..

"Bayangkanlah diri masing2, yang berada didalam tu … kalau kena benda yang sama macam korang buat. Saya tak rasa pun yang diorang kerjakan orang dalam ni … maksudnya mendera tu … semua MENTERI YANG SURUH! Mungkinlah suruh … tapi dia lebihkan lagi."

Untuk lebih jelas, anda boleh lihat video kat bawah ni:-

Related Posts with Thumbnails