Adsense

Ahad, 1 Julai 2012

Celebrity News

Celebrity News


Panas : Artis Dedah Pengarah Minta Habuan Seks

Posted: 01 Jul 2012 08:51 AM PDT


Tajuk "Post" ZoOM kali ini sudah cukup untuk menggambarkan bertapa busuknya sesetengah pengarah filem dan drama yang terlibat dengan kegiatan dan perangai nafsu binatangnya. Bijak memanipulasi artis baru terutamanya, kerana mudah untuk diperdaya dengan janji-janji manis yang dilimpahkan oleh si pengarah bertopengkan karyanya.

Namun hari ini tampil lagi kisah panas ini di hadapan surat khabar Metro hari ini, Shakilla dan Rozita Che Wan menjadi tetamu dan bercerita serba sedikit mengenai kisah panas dibalik tabir industri hiburan perfileman kita.

Malahan wartawan Metro Ahad juga turut menjadi mangsa jika ingin menjadi artis ketika melakukan penyamaran ingin menjadi artis.

Jika nak baca cerita tersebut beli dan carilah akhbar hari ini, kalau tak langganlah akhbar online di :




ZoOM : Apa nak jadi dengan pengarah tersebut, kalau ada bukti sumbat je perosak industri hiburan ni ke penjara.


Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Perlawanan Spain Vs Italy | Live Streaming Italy VS Spain | Siaran Langsung Spain vs Italy | Keputusan Perlawanan Spain vs Italy

Posted: 01 Jul 2012 06:41 AM PDT

Beberapa jam lagi kita akan menyaksikan satu perlawanan yang sudah pasti ditunggu-tunggu oleh ramai peminat bola sepak diluar sana. Khasnya kepada penyokong pasukan Italy yang berjaya melangkah ke pentas final dengan bergaya setelah mengalahkan Jerman selaku pasukan pilihan.

Sementara itu Spanyol atau Spain juga tidak kurang hebatnya apabila melangkah ke pentas final dengan bergaya termasuk mengalahkan Portugal dengan sepakan penalty.

Road To Final - Wajah-wajah ceria melangkah ke pentas FINAL EURO 2012
Pasukan Spain 
Pasukan Italy

Position Italy dan Spain 
Goal Keeper Italy dan Spain

Manager Spain dan Italy

Penyerang Italy dan Spain

Dan dibawah ini adalah gambar-gambar penyokong Italy dan Spain yang sempat ZoOM jumpa dan upload untuk anda. Terima kasih kepada Abang dan kakak Google sebab sudi share gambar ini untuk tatapan pembaca di ZoOMartis.




DAN JIKA ANDA TIDAK DAPAT MENYAKSIKAN PERLAWANAN INI DI KACA TV ANDA...

BOLEH LAYARI LAMAN WEB INI 


Bye alls..nak TOP UP Mata jap...sebab pagi ini nak gunakan mata..dan esok pagi kena kerja...Good Luck My Friends...My Fan...My Spain Team (ops sorry Italy)..




Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Berita Ella Akan Berkahwin Pada 7 Julai Ini

Posted: 30 Jun 2012 08:05 PM PDT

Menurut info yang ZooM baca daripada akak dan abang google, Akak Ella kita akan berkahwin dan menamatkan zaman solonya pada 7 Julao 2012 ini. Setakat mana kesahihannya masih diragui namun jika ianya benar belaka. Tahniah kami ucapkan dan semoga ia akan kekal hingga ke akhir hayat.

Menurut ahli keluarga Ella, dia bakal menjadi isteri kepada seorang jejaka yang berasal dari Muar, Johor.

Difahamkan jejaka berkenaan bertugas sebagai juruterbang dan mereka bakal dinikahkan di kediaman keluarga Ella di Klang, Selangor

Dan Menurut Ella, dia akan menamatkan zaman bujangnya bersama jejaka yang namanya bermula huruf "A". Namun, dia masih lagi berahsia tentang nama sebenar calon suaminya itu.

Tahniah Akak Ella...Caroline mesti suka dengar berita ni kan..


Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!