Adsense

Jumaat, 22 Jun 2012

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Mislina Tidak Kisah diperkata mengenai gambar dia berbikini

Posted: 21 Jun 2012 08:10 PM PDT

Mislina Mustaffa bikini
Terkesima sebentar MyGosip apabila melihat gambar Mislina Mustaffa berbikini di sebuah pulau ni.. Mislina Mustaffa yang sebelum ini menjadi bualan gara-gara penyertaannya dalam perhimpunan Bersih 2.0 sekali lagi menjadi bualan apabila gambar dia berbikini dimuat turun oleh rakannya di Facebook..

Apa yang lebih menyedihkan, Mislina sedikit pun tidak marah rakannya yang memuat naik gambar tersebut malah Mislina juga tidak kisah orang memperkatakan mengenai gambar tersebut.."

"Saya tak kisah apa orang nak cakap pasal saya lagi. Sebab sebelum ini saya sudah banyak menerima kritikan dan cemuhan sehingga dikatakan murtad, tidak beragama dan banyak lagi."

"Jadi untuk apa saya komen lebih-lebih fasal gambar ini kerana orang sudah terlebih dahulu menilainya. Walaupun saya bercerita yang baik, perkara buruk juga yang diperkatakan tentang diri saya.

"saya sudah malas nak memikir dan melayan semua itu sejak peristiwa di perhimpunan Bersih hari itu. Saya sudah tak kuasa masuk campur dalam dunia hiburan," jelasnya dalam nada tegas.

"Untuk apa saya marah kerana kawan-kawan saya juga berada ditempat yang sama dan mereka tahu keadaan saya. Saya dah cukup kebal untuk semua itu." (Media Hiburan)

mislina berbikini