Adsense

Selasa, 5 Jun 2012

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia

My Gosip .com | Gosip Artis Malaysia Terkini Dan Gambar Artis Malaysia


Adda Butterfly Diceraikan Selepas 17 Hari Berkahwin

Posted: 05 Jun 2012 12:37 AM PDT

Adda Butterfly Diceraikan Selepas 17 Hari Berkahwin
Sebelum ini kecoh dengan Adda yang juga bekas kekasih mamat sepah dikatakan telah berkahwin dengan seorang duda Tapi hari ini kita dikejutkan pula dengan berita yang Adda Butterfly sudah pun bercerai dengan duda tersebut selepas 17 hari bergelar suami isteri yang sah.. Apa yang lebih memilukan Adda yang juga merupakan vokalis kumpulan Butterfly diceraikan memalui telefon sahaja..

"Ya, saya telah bercerai selepas rumah tangga kami tidak dapat diselamatkan lagi. Jujurnya, saya sendiri belum merasa nikmat bergelar isteri melainkan ketika di hari persandingan sahaja.

"Ketika berita perkahwinan kami tersebar, bekas suami terpaksa mengaku yang dia berstatus duda sedangkan ketika itu dia memang suami orang.

"Mengeruhkan lagi keadaan apabila isterinya mengetahui perkahwinan kami. Sejak hari itu, hubungan kami jadi porak peranda dan dia keluar rumah akibat tekanan," (Media Hiburan)

Tambah Adda lagi, sejak suaminya keluar daripada rumah akibat tekanan.. mereka berdua pernah berjumpa dan berbincang untuk menyelesaikan masaalah tersebut, namun kesemua perbincangan itu menemui jalan buntu dan akhirnya Adda Butterfly telah diceraikan melalui telefon selepas 17 hari berkahwin..

MyGosip harap Adda tabah menghadapi dugaan ini.. Masih ramai lagi lelaki bujang diluar sana menanti Adda..