Adsense

Isnin, 4 Jun 2012

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti


Video Polis Tangkap Remaja Khalwat Dalam Kereta di Sarawak

Posted: 04 Jun 2012 02:26 AM PDT

Sarawak satu peristiwa yang sungguh memalukan apabila 2 lelaki dan 1 wanita remaja didalam kenderaan tersebut didalam keadaan separuh bogel, telah di serbu oleh sekumpulan polis berdekatan sebuah bukit baru baru ini. Peristiwa hitam ini betul betul telah memalukan keluarga mereka malah video ini telah tersebar di setiap blogger. Kepada remaja remaja diluar sana sebelum membuat sesuatu perkara renung renungkan lah dan pikirkan lah sebelum sesuatu perkara tidak diingin berlaku ke atas diri anda.

Jom lihat apakah seterusnya didalam video ini.

Gaya Shaheizy Sam Cukup Membosankan?

Posted: 04 Jun 2012 01:19 AM PDT

Pelakon Sensasi tanah air masa kini dan telah dinobatkan Bintang Paling Popular 2012, kini cukup kerap menghiasi panggung pawagam.

Twitter shaheizy_sam ikuti disini - https://twitter.com/#!/shaheizy_sam

Ketika dahulu, sekiranya peminat mencintai, merindui dan mengasihi pelakon yang diminatinya sudah pastinya pelakon tersebut akan kerap mewarnai perfileman di panggung.

Tetapi zaman sekarang dek selalu muncul dengan filem baru, seorang peminat menghantar surat kepada sebuah akhbar, melahirkan rasa kesal terhadap Sam yang dianggap tidak selektif.

Kata-kata peminat itu yang mengatakan penonton semakin bosan melihat Sam juga bagaikan ada kebenarannya.

Bagaimanapun, anak kepada Khaty Fauziah ini ada alasan sendiri iaitu dia belum berada di tahap untuk bersikap selektif.

Jelas Sam, biarpun penonton mungkin sudah bosan, dia perlu menerima tawaran yang diberikan kepadanya kerana lakonan merupakan punca pendapatan utamanya.

Katanya lagi, dia hanya akan bersikap selektif sekiranya sudah bergelar produser atau pengarah suatu hari nanti.

Apapun betul juga kata pelakon ini sekiranya ia demand, akan datang timbul pula isu berlagak, sombong, poyo, macam bagus pun sukar juga nanti dan akan menjejaskan hasil pendapatannya nanti. - isu-hangat.blogspot.com -

Berlagak Membawa Padah

Posted: 04 Jun 2012 01:01 AM PDT

Ini lah kata kata nostalgia dari orang orang tua kita, sekiranya nya berlagak tidak bertempat pastinya menimpa musibah.

Gambar ini menerangkan seorang ahli basketball sedang memasak hotdog. Dia sedang menunjukkan aksi kepada rakannya bagaimana ingin membuat jumping yang professional dan teknik meloncat dengan betul.

Apapun perkara itu telah mendatangkan musibah, sebelum ini arang tersebut membakar hotdog, tapi seakrang abu arang itu membakar dirinya sendiri dan mengeliat macam angjing kurap.

Anda Saksikan...