Adsense

Jumaat, 1 Jun 2012

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti

Gossip Artis Malaysia :: Sensasi Selebriti


ZIZAN JUARA SUPER SPONTAN 2012

Posted: 01 Jun 2012 10:05 AM PDT

Juara Super Spontan telah diketahui sebentar tadi secara lansung dengan kemenangan berpihak kepada Zizan manakala Johan meraih gelaran naib juara.

Kemenangan ini seolah oleh telah dapat diduga dimana tempat pertama dan kedua akan dimiliki oleh Zizan mahupun Johan.

Dugaan tersebut telah dapat disahihkan pada malam ini dimana kemenangan tersebut telah dimiliki oleh Zizan dan membawa pulang hadiah wang tunai bernilai RM100,000 dan sebuah kereta Toyota Camry.

Johan yang bergelar naib juara Super Spontan menerima hadiah berupa RM50,000 beserta trofi.

Tempat ketiga menjadi milik Tauke yang membawa pulang wang tunai RM25,000 beserta trofi.

Tiga pemenang saguhati iaitu Suhaimi, Rahim dan Ropie pula masing-masing membawa pulang wang tunai RM5000 beserta trofi.

Tahniah buat mereka yang menang. Wah nampaknya Zizan tahun ini rezekinya mencurah curah... Tahniah..

Nabila Huda digelar Bohsia - Minta Jalan Kembali?

Posted: 01 Jun 2012 01:43 AM PDT



Terkedu bila dapat tahu isu ini, pastinya ramai yang ingin ketahui lebih lanjut apakah yang dimaksudkan tajuk diatas. Kata Nabila Huda lagi masuklah dan lihat di video ini anda pasti akan ingat untuk Jalan Kembali ke landasan yang sebenarnya, Janganlah anda berpikiran negatif sebelum melihatnya sendiri.

Jom layan video ini maklumat lanjut.




Katanya lagi nantikan kemunculannya didalam Filem Bohsia 2 - Jalan Kembali pada 7 Jun 2012 .. -buahmulut.com-

G.A.M Jgn marah yea berkenaan tajuk tu.

Amy Search, Mus May Dan Ibnor Riza Masuk UMNO Didedahkan - PAS ada Artis?

Posted: 01 Jun 2012 01:16 AM PDT


Zaman sekarang telah berubah, dahulu artis artis masuk ke pihak pembangkang mahupun kerajaan pastinya akan merahsiakan parti mereka.

Kini selebriti terkenal dan gah namanya seperti, Amy Search, Mus May dan Ibnor Riza hari ini menyerahkan borang penyertaan keahlian UMNO hari ini. Untuk makluman, antara artis lain yang sudah pun memasuki UMNO sebelum ini ialah Tan Sri Jins Shamsuddin dan Jamal Abdillah.

Antara kata-kata Amy Search ketika sidang media kemasukannya ke UMNO ialah:-

    Hanya Umno sahaja yang mampu membuat rakyat kembali bersatu. Saya lihat Umno merupakan sebuah parti yang mampu menjamin masa depan negara dan rakyat melalui segala usaha yang dilakukan pemimpin-pemimpinnya. Bagi saya, jika nak perjuangkan agama tidak semestinya menyertai PAS. Umno juga memperjuangkan agama, dan dalam pentadbiran, Umno juga tidak mengetepikan golongan ulama. Jika nak perjuangkan agama, bagi saya tidak semestinya sokong parti yang ahlinya berjubah sahaja.

    Mus, 44tahun memberitahu beliau menyertai Umno selepas menyedari hanya parti itu mampu memberikan yang terbaik untuk negara selama ia memerintah.


G.A.M menganggap ini adalah salah satu langkah untuk remaja remaja menjadi sebahagian ahli belia daripada melepak tak tentu pasal. Walaubagaimanapun G.A.M khuatir sekiranya ada segelintir pihak, UMNO tidak mempunyai modal untuk mengheret anak anak muda menyertai UMNO.

Apa pun jutaan tahniah kepada UMNO kerana kini sudah mempunyai lagenda rock Malaysia sebagai salah seorang ahli mereka.-BERNAMA-

Persembahan Artis K-Pop di Hari Belia Negara 2012 Berharga 2 Juta?

Posted: 31 May 2012 07:51 PM PDT


Persembahan tidak senonoh dipaparkan pada Hari Belia Negara baru baru ini, benar benar mendapat tentangan dari sesetengah pihak, dimana persembahan mereka betul betul menonjol dan terjojol mata nampak spender sana sini, golongan yang melihat bukan sahaja remaja tetapi ibubapa juga, Adakah persembahan ini sudah menjadi trend di Hari Belia Negara.

Mungkin kerana akur dengan teguran dan kritikan pedas pelbagai pihak terhadap KBS, menteri nya pada hari ini iaitu Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek telah memohon maaf secara terbuka. Permohonan maaf nya boleh di ikuti kat bawah.


PUTRAJAYA - Kementerian Belia dan Sukan (KBS) memohon maaf sekiranya persembahan artis dikenali sebagai KPop dari Korea dalam Himpunan Jutaan Belia Ahad lalu, menyinggung perasaan mana-mana pihak di negara ini.


Menterinya, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek berjanji pihaknya akan lebih berhati-hati untuk memastikan perkara seperti itu tidak akan berulang.


"Saya memohon maaf kepada semua pihak sekiranya mereka tersinggung dengan persembahan K-Pop, yang dikatakan berpakaian kurang sopan," katanya.


Beliau berkata demikian bagi mengulas teguran Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria Selasa lalu, bahawa program belia itu tidak seharusnya dicemari dengan pemilihan artis dari luar negara yang kurang sopan dari segi aksi dan pemakaian.


Ahmad Shabery berkata, beliau menerima dengan baik teguran membina mana-mana pihak mengenai program yang diadakan sempena perhimpunan itu.


Menurutnya, sepanjang program lima hari itu, lebih 500 acara diadakan. "Mungkin ada beberapa acara perlu dilihat kembali. Saya amat terbuka, tetapi banyak perkara lain yang boleh dilihat.


Malah banyak program keagamaan dan modal insan turut diadakan," katanya.


Sebelum itu, Ahmad Shabery ke Hospital Putrajaya, melawat ketiga-tiga mangsa yang cedera ketika menyaksikan aksi drag, apabila sebuah kereta yang terbabit dalam perlumbaan itu terbabas dan merempuh penonton.


Ahmad Shabery berkata, kesemua mangsa kini berunsur baik dan kementeriannya bersama penganjur sukan itu akan menanggung segala kos perubatan mangsa.


"Perkara ini tidak akan dipanjangkan oleh pihak keluarga dan saya juga meminta agar ia tidak dipolitikkan.


"Kita tidak mahu menuding jari. Perkara sudah berlaku, dan kita akan pastikan ia tidak akan berulang lagi," katanya.


Sementara itu, salah penonton yang menyaksikan kejadian dan mengalami cedera ringan, Mohd Norizam Mohd Rihani menyatakan, kemalangan itu turut berpunca daripada kecuaian mereka sendiri.


Menurutnya, sebelum perlumbaan itu berlangsung pihak penganjur memberikan amaran, tetapi ia tidak dianggap penting dan dipandang ringan oleh setengah penonton.


Kerajaan Bayar RM 2 Juta? Persembahan Seksi?

Kita mengucapkan syabas kerana akhirnya menteri berlapang dada menerima teguran2 dari kita. Dan kita berharap pada masa akan datang, acara yang tidak berfaedah tidak akan diteruskan lagi. Jika benar2 ada keperluan membawa masuk artis luar negara, diminta agar mereka semua berpakaian sopan dan menari dengan rentak tari yang tidak keterlaluan.




Dalam pada itu kita berharap KBS juga boleh menjawab mengenai isu persembahan artis KPOP dibayar sebanyak RM 2 JUTA  baru-baru ini pada Perhimpunan Jutaan belia 2012.


Persoalannya pernahkah artis malaysia menerima bayaran seperti ini?

Keputusan Malaysia vs Filipina Perlawanan Persahabatan 2012

Posted: 31 May 2012 07:22 PM PDT


Perlawanan MALAYSIA VS FILIPINA 1 JUN 2012 – PERLAWANAN PERSAHABATAN ANTARABANGSA | pastinya akan mendapat sambutan yang hangat dimana Skuad Malaysia bakal bertemu pasukan Filipina Jumaat ini, 1 Jun  2012. Walaupun pasukan Filipina masih bermain pada keupayaan amatur dan kebanyakkan pemain masukan negara mereka beraksi di liga luar, mereka tetap merupakan ancaman pasukan Malaysia kerana kedudukan ranking dunia mereka mengatasi Malaysia.

Nantikan siaran langsung secara live streaming Malaysia vs Filipina yang akan diupdate disini.

Keputusan penuh Malaysia vs Filipina akan diupdate dari masa ke semasa sepanjang perlawanan berlangsung. Jangan lepaskan peluang anda untuk menyokong pasukan Malaysia dalam pertemuan perlawanan persahabatan Antarabangsa Malaysia vs Filipina 1 Jun 2012 nanti. Malaysia Boleh! di Stadium Shah Alam. Perlawanan persahabatan ini adalah perlawanan kelas A.

KEPUTUSAN PENUH

                         MALAYSIA  (0)  VS    FILIPINA   (0)